کُردتودی اخبار کردستان، ایران و جهان

باز هم آبفای کردستان کتمان حقیقت می کند

حال مدیر آبفای کامیاران وخیم است؛ انتقال او از سنندج به تهران به دلیل شدت سوختگی!

مدیر روابط عمومی آبفای کردستان ، دروغ ، آتش سوزی

مدیر روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهری استان کردستان ضمن تایید خبر آتش‌سوزی در اداره آبفای شهرستان کامیاران اعلام کرد که حال رئیس اداره آبفای کامیاران خوب است و تنها آسیب جزئی دیده است، در حالیکه نام برده بعلت جراحت سوختگی شدید روز گذشته به بیمارستان شهید مطهری تهران انتقال داده شده است.

به گزارش کُردتودی، ظهر یکشنبه 13 بهمن 98 خبر آتش‌سوزی در ساختمان آبفای شهرستان کامیاران در در فضای مجازی استان کردستان پخش شد که مدیر روابط عمومی آبفای استان با تایید این آتش سوزی اظهار کرد: یکی از کارمندان اداره آبفای کامیاران به اتاق ریاست اداره مراجعه کرده و مقداری بنزین همراه خود به اتاق می‌برد.

 

مدیر روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهری استان کردستان اعلام کرد که حال رئیس اداره آبفای کامیاران خوب است و تنها آسیب جزئی دیده است.

 

اما متاسفانه مدیر روابط عمومی اداره آبفای استان حقیقت را کتمان و حقیقت ماجرا را پنهان کرده است!

 

طبق اخبار موثق بعد از انتقال مدیر اداره آب و فاضلاب کامیاران به علت سوختگی به بیمارستان توحید سنندج (بخش آی سی یو) روز گذشته باخبر شدیم که حال وی وخیم است و برای مداوای بیشتر با هواپیما به تهران و بیمارستان شهید مطهری انتقال داده شده است.

 

البته این برای بار اول نیست که آبفای کردستان کتمان حقیقت می کند؛ در تاریخ 29 شهریور امسال نیز بر اثر سهل انگاری اداره آب و فاضلاب شهرستان بیجار نفت وارد آب شرب شهر بیجار شد و برای چند روز مردم آب ناسالم مصرف می کردند، اما آبفای استان با کتمان حقیقت در روز روشن به مردم دروغ گفت.

 

طبق نقل قول کارمندان اداره آب و فاضلاب شهر کامیاران مدیر این اداره را با صفت وظیفه شناسی می شناختند به دلیل بی نظمی و تمرد از قانون برابر حدود اختیارات خود به کارمندش تذکر داد اما کارمندش در جواب، وی را آتش زد.

 

خانواده مهدی گوران مدیر آب و فاضلاب شهر کامیاران گفته اند: از اداره کل آبفای استان کردستان گله مندیم که با انتشار خبری قضیه را سطحی می نگرد و روی تک تک زخم های تن مهدی نمک می پاشد و درد ما را صدچندان کردند.

 

خانواده گوران می گویند؛ در تمام این مدت دیدیم که روابط عمومی این اداره بارها و بارها به عنوان دیده بان اداره سعی در انعکاس اخبار مغرضانه دارد بارها شاهد هجمه هایی بودیم که سعی در ماست مالی کردن آن داشتند اما این بار مسئله بسیار عمیق تر است و این اداره وقیحانه سعی در پاک کردن صورت مسئله دارد.

 

خانواده مدیر آبفای کامیاران گفته اند: یکی از وظایف مسوولان روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان شفاف سازی است نه اینکه برای چندمین بار به مردم استان دروغ بگویند ما خواهان رسیدگی به مسئله انعکاس غرض ورزانه اخبار توسط این اداره هستیم.

 

انتهای پیام/a.s

سه شنبه 15 بهمن 1398 | 08:33

کد خبر : 35108

منتشر کننده : ط ج/bj

شهروند پاسخ سه شنبه 15 بهمن 1398 | 09:11

1
5

اداره آا و فاضلاب کردستان دروغگوترین اداره استان است و در هیچ شهری سابقه خوبی نزد مردم ندارد.

رضائی پاسخ سه شنبه 15 بهمن 1398 | 12:00

1
3

ننگتان باد..کلا مدیران بالادستی دولت تدبیروامید دروغگو وکتمان گر هستند...وضعیت آب سنندج هم خوب نیست ومدیریت استان ان را کتمان میکند... درغگوهای بنفشی....

امید پاسخ سه شنبه 15 بهمن 1398 | 23:29

3
3

لعنت به شرف نداشته ی اون کسی که اینکار و انجام داده

مریوانی پاسخ چهارشنبه 16 بهمن 1398 | 07:31

0
0

سلام .تابستان گذشته به دلیل کمبود آب شرب به اداره آبفای مریوان مراجعه کردیم .جناب رییس می فرمودند که شما تعهد محضری داده اید که چنانچه کمبود آب داشتید، اعتراض نکنید!!!!!!!!!!!!!!!! .
این در حالیست که بابت فروش انشعاب آب دومیلیون تومان از ما پول گرفته بودند.در بسیاری از جاهای شهرمریوان لوله های آب شکسته وفرسوده است و به اندازه مصرف یک شهر دیگر متاسفانه آب هدر می رود.اداره آّبفا موظف است در قبال فروش انشعاب ، آب شرب راهم تامین کند.

خادم قران کریم پاسخ چهارشنبه 16 بهمن 1398 | 08:10

1
3

سلام علیکم و عرض ادب
غیر از تاسف و تاثر چه می توان گفت ؟ این قضیه را که ما ندیده و نمی دانیم و از رسانه ها مطالعه می کنیم در عین حال در مورد انچه که در رسانه ها از جمله سایت وزین کرد تودی انعکاس یافته عرض می کنم اولا در اموزه های دینی ما مگر دروغ گفتن گناه و خلاف نیست ؟چرا مدیر روابط عمومی ابفا دروغ گفته است؟ همین دروغگویی برای عدم کفایت ایشان برای مدیر روابط عمومی فکر کنم کافی باشد . ان کارمندی که بنزین به اطاق رئیس برده و اتش سوزی ایجاد کرده که اساسا قابل کمترین دفاعی نیست ایشان حتی اگر کمترین حقی نیز در مورد مشکلش داشت با چنین اقدام قطعا خلافی همان را نیز از بین برد حال نمی دانم حقی داشته و یا خیر فقط به عنوان فرض عرض می کنم که هیچگاه راه دفاع از حق خود عصبیت و بی خردی و اتش زدن دفتر رئیس نیست . اگر کسی خود را حق بجانب می داند برای رسیدن به حقش قانون وجود دارد با بنزین پاشیدن و اتش زدن اگر کسی بخواهد سخن خود را به کرسی بنشاند که سنگ روی سنگ بند نمی شود امیدوارم با موضوع بطور دقیق رسیدگی و بر خورد در تمام زمینه ها شود .

ککارمند پاسخ چهارشنبه 16 بهمن 1398 | 09:37

4
3

قضاوت بی مورد نکنید
دقیقا از هردو طرف باید سوال شود علت اصلی چه بوده .
هرچند آتش سوزی شخص واموال عمومی اقدام شایسته ای نیست اما بعضی از روسا با سخت گیری های بی مورد وغیر قانونی واقعا کارد را به استخوان میرسانند.

زندیه پاسخ چهارشنبه 16 بهمن 1398 | 16:09

0
7

باسلام اولا این عکس متعلق به مهندس گوران نیست دوما بنده همشهری و رفیق وهمکار ایشان در کامیاران هستم مطلبی که روابط عمومی منعکس کرده گفته های متخصصی بود که در حضور مدیر و عوامل آبفا وبنده بیان شده که ایشان آن را منعکس کردند سوما چرا بیمارستان توحید وقتی شخص سوخته ای با این شرایط آقای گوران پذیرش می کند همان لحظه اول در بخش سوختگی بستری نکرد واو را در یک اتاق در ملع عام که نزدیک به 4ساعت حدود بیست نفر داخل آن اتاق بودند نگه داشت واصلا بخش سوختگی کلا کسی داخل آن نبود در این مدت انواع میکروبها بر روی صورت وی نشسته وباعث عفونی شدن وی شده باشد

پاسخ مدیریت :
دوست گرامی عکس آرشیوی است

mmirzai625@gmail.com سه شنبه 29 بهمن 1398 | 11:36

ازمدیرمحترم کردتودی خواهشمندیم اخباری درست به دست مون برسونندکه بیشترازاین نسوزیم

شهروند پاسخ پنجشنبه 17 بهمن 1398 | 00:40

3
1

لعنت به اون کسی که اینکار رو کرده

mmirzai625@gmail.com پاسخ سه شنبه 29 بهمن 1398 | 11:33

2
0

باسلام خدمت همه مامردم بیجار عاجزانه خواهشمندیم حرف های این مدیر دروغگو را تکرارنکنند رسانه ها و حال مهندس گوران را به ما برسانند لعنت به کسی که اینکاروانجام داده حتی بی وژدان ترین آدمها هم ازاین ادم بهترند نمیدونم جمله ای نیست که دردماروتسکین بده لطفا پیگیری کنید مهندس گوران خودش اتش گرفت و قلب همه ماروهم آتش زد این فرد

کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

نام *
 

کد امنیتی Captcha image
 
   

ADS

ADS

 

کُردتودی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید