کُردتودی اخبار کردستان، ایران و جهان

مدير عامل شركت گاز استان كردستان؛

استراتژی شرکت گاز چابکی در عملیات و پاسخگویی صریح به مشترکین است

فعله گری، شرکت گاز کردستان، مدیرعامل شرکت گاز کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: يكي ازاستراتژي هاي محوري  شركت گاز استان كردستان چابكي و سرآمدي درعمليات و پاسخگويي سريع و صريح به درخواست هاي مشتركين بوده و اجراي صحيح اين اصل حمایت از ارزش های والای انسانی را بدنبال دارد.

احمد فعله گري در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، در مورد رعايت حرمت مراجعان گفت: تكريم و گرامي داشتن مردم در تمام اديان و فرهنگ ها جايگاه والا و بلند مرتبه دارد و و تمامي بزرگان دين و صاحبان انديشه به آن تاكيد نموده اند و در سند استراتژي شركت و در مدل تعالي سازماني تاكيد ويژه اي هم به اين اصل مهم شده است.


وی با بیان اینکه در دين مبين اسلام به تكريم انسان ها توجه ويژه اي صورت گرفته است، گفت: رعايت حرمت انسان ها بنيادي ترين ارزش نظام اسلامي است و بين رضايت مردم و رضايت خداوند ارتباط مستقيم وجود دارد.

 

فعله گری  افزود: در جهان بيني اسلامي راه خدا از ميان خلق مي گذرد و جلب خشنودي خداوند، تعالي از طريق جلب رضايت مردم امكان پذير است.

 

وي افزود: بحث تكريم و پاسخگويي  به مراجعان يكي از مباحث مهمي است كه در دستگاه هاي اجرايي مطرح است و اساسا هدف نهايي بدست آوردن رضايت مندي مردمي است و موارد، مشکلات و مسائل ارباب رجوع، نحوه برخورد مناسب با ارباب رجوع، حقوق شهروندی را در بر مي گيرد.

 

مدير عامل شركت گاز استان كردستان در مورد اصول مشتري داري اظهارداشت: اصولا مشتري مداري نه به خاطر رعايت مفاد دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ابلاغيه هاي اداري بلكه يك وظيفه انساني است و نبايد آنرا بعنوان وظيفه اضافي متصور بود و اين اصل مهم بايستي سرلوحه امورقرار گيرد.

 

فعله گري در ادامه بيان کرد: هر گونه خدمت و تلاش در جهت رضايت ارباب رجوع و مراجعاني كه به خدمات ما نياز دارند، رضايت و خشنودي خداوند را بدنبال داشته و براي يك فرد مسلمان پاسخگويي سريع و صريح همراه با احترام عبادت بشمار مي رود و بهترين روش براي نزديكي به خداوند است. 

 

وی گفت: بایستی نیازهای مشتریان درون سازمان و برون سازمانی شناسایی شود و پیمایش گردد تا نهایتا کلیه پیشنهادات منجر به صرفه جویی، سرعت عمل، و رضایت ارباب رجوعان گردد.

 

فعله گری در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای نوین عصر حاضر در خصوص مدیریت توجه به ارباب رجوع و جلب رضایت خدمت گیرندگان است که در این راستا مولفه سرعت، صحت و دقت در انجام خدمت رسانی بسیار مهم است.


 

انتهای پیام/h.e

دوشنبه 13 خرداد 1398 | 07:16

کد خبر : 33087

منتشر کننده : ر .ع/ku

هیچ نظری ثبت نشده است!

کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

نام *
 

کد امنیتی Captcha image
 
   

ADS

 

کُردتودی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید