کُردتودی اخبار کردستان، ایران و جهان

کُردتودی گزارش می دهد؛

دستی بر آتش شهرداری سنندج در تصاحب خودیاری های شهروندان به نام خود + تصاویر

شهرداری سنندج، اتوبوسرانی سنندج، شهرک اتوبوسرانی، شهردار سنندج

شهرداری سنندج در حالی از آسفالت معابر و کوچه ها رونمایی می کند که این کار از محل خودیاری های مردمی انجام می شود، اما شهرداری اشاره ای به این موضوع نمی کند و آن را به نام خود تمام می کند!

به گزارش کُردتودی، شهرداری سنندج در حالی عنوان می کند که با 1150 تن آسفالت 9 هزار مترمربع از محلات شهرک اتوبوس رانی واقع در انتهای کانی کوزله آسفالت و بهسازی شده است که به مبالغی که شهرداری سنندج از محل خودیاری های مردمی برای این اقدام جمع آوری کرده اشاره ای نکرده است!

 

شهرداری سنندج در همین رابطه گفته که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته روند آسفالت محلات و معابر سطح شهر در حال اجرا است. ظاهراً مدیران شهرداری سنندج از وضعیت کوچه ها و خیابان های این شهر مخصوصاً محلات پایین شهر اطلاعی ندارند که به چه شکل است! چون مطمئناً اگر اطلاع داشتند و می دانستند که مردم همه چیز را می بینند، همچنین حرفی را نمی زدند.

 

هرچند از سازمانی که در پرداخت حقوق کارکناش لنگ مانده نمی توان انتظار انجام حداقل میزان خدمات رسانی به شهروندانش را داشت.

 

شهردار سنندج بر اساس تعصبات حزبی برخی از اعضای شورای شهر، و توصیه ها و حمایت های استانداری در جهت کسب درآمد برای برنامه ریزی ها و اقدامات حزب مطبوع خود در آینده (با اهداف انتخاباتی) با کنار زدن شهردار مردمی و کاربلد سابق شهر سنندج، بر مسند مدیریتی شهرداری سنندج تکیه کرد و نه تنها میزان خدمات رسانی شهری به شهروندان افزایش نیافت بلکه تنزل هم پیدا کرد و حتی برخی از کنارکنان شرکتی شهرداری سنندج با وضعیت اقتصادی موجود، پس از گذشت چند ماه هنوز حقوقی دریافت نکرده اند که می طلبد در همین رابطه، اعضای شورای شهر سنندج بابت این انتخاب متعصبانه شهردار فعلی و حذف کینه توزانه شهردار قبلی پاسخگوی شهروندان سنندجی باشند! البته اگر باشند!

 

هرچند حشمت الله صیدی شهردار سنندج خود فردی دست پاک و به دور از هیاهوهای حزبی و سیاسی است اما عده ای می خواهند او را آلوده به این فضا کنند و یقین او برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان سنندجی را کمرنگ نمایند. 

 

در تصویر زیر نمونه ای از آسفالت های انجام شده توسط شهرداری سنندج از محل پولهایی که توسط خودیاری مردم ساکن در شهرک اتوبوسرانی سنندج جمع آوری شده را می بینید که جوی های آب را در اثر بی توجهی و عجله در آسفالت ریزی کاملاً پُر کرده و سبب ایجاد سیمایی نامناسب در این کوچه ها شده اند.

 

 

در این تصاویر نیز آسفالت های انجام شده توسط شهرداری سنندج از محل خودیاری های مردمی ساکن محله کانی کوزله را که کمی آن طرف تر از شهرک اتوبوس رانی واقع شده را می بینید که تخریب شده و عبور و مرور وسایل نقلیه در این معابر را با مشکل مواجه کرده است و شهرداری هم نسبت به آن بی توجه است!

 

 

 

مردم این محلات می گویند: حال که شهرداری سنندج آسفالت معابر را توسط پول خود مردم انجام می دهد و خود هزینه ای نمی کند حداقل در مرمت آنها کوشا باشد که مطمئناً این گونه کارها پتانسیل زیادی برای گرفتن عکس و ارائه گزارش عملکرد خواهد داشت!!

 

انتهای پیام/sh.s

 

دوشنبه 21 آبان 1397 | 08:54

کد خبر : 31407

منتشر کننده : sh.s

احمد پاسخ دوشنبه 21 آبان 1397 | 11:39

0
9

صیدی شهردار سنندج سودای مدیرکلی راه و شهرسازی استان را در سر می پروراند

کارمند چهارشنبه 23 آبان 1397 | 18:27

همینو کم داشتیم کاش کسی سابقه کاری این بنده خدا رو می دونست تا می دانستند توانایی ایشان فقط در حد یک کمک کارشناس عادی است وبس ؟

کارمند پاسخ دوشنبه 21 آبان 1397 | 19:34

3
4

مدتهاست مطالب شما را دنبال مى کنم و متوجه شدم که تفکرى در جهت تخریب نیروهاى بومى بر تمامى مقالات شما حاکم است حتى یک بار هم ندیدم که از یک نیروى کارآمد بومى حمایت کنید !؟ آیا واقعا کردستان نیروى توانمند ندارد ؟یا شما هم مثل باند دفن نیروهاى توانمند را در لیست سیاه قرار داده‌اید ؟

شهروند پاسخ دوشنبه 21 آبان 1397 | 22:02

0
6

گروه آسفالت شهرداری سنندج یک گروه بسیار ضعیفی هستند که هر جور دلشان بخواهد و بدون هیچ قاعده و قانونی و یا نظارت مناسبی کار می کنند.

بومی و غیر بومی دق مرگم کرد پاسخ چهارشنبه 23 آبان 1397 | 06:56

1
5

با عدالت و انصاف عرایضی می نویسم
1- به سایت وزین کرد تودی پیشنهاد می کنم که اگر بیننده زیاد برای خود می خواهد گاهی اوقات یک شایعه ریاست یک فردی دارو دسته ایشانرا وا می دارند که برای کامنت نویسی و حمایت و یا ضد حمایت سایت را هر روز چندین بار ببینند و کامنت بنویسند .سایت کرد تودی مطالب بسیار ارزشمند و بدرد بخور مشکلات شهر را منعکس می کند و کرده است ولی کامنتی مشاهده نشده است ولی کامنتهای متعدد افتتاح خود پرداز توسط نماینده محترم را ببینید . ویا امثال ان زیاد است نمی دانم این ریاست و انتخاب شدن چه چیزی دارد که برخی افراد چنین علاقمند هستند و کاندید جدید هم معرفی کرده اند
2-در چارچوب ارضی کشور هیچ گونه بومی غیر بومی با هم فرقی ندارند . لیاقت و عملکرد هر شخصی برای خدمت باید معیار و ملاک انتخاب و انتصاب باشد .
3- اگر یک بومی اهل کردستان توانایی کار نداشته باشد ایا به نفع خود کردستان است که مدیر کل و یا هر ریاستی داشته باشد؟
4- ایا یک فرد خدمتگزار از شهر دیگری بیاید و مدیرکل شود باید احساسات قومیتی کرد حساس شود؟
5- در این خبر سایت کرد تودی فقط به اسفالت یک قسمت از محرومیت کانی کوزالا مورد نقد قرار گرفته است . اساسا اینجانب بالای شهر و خود جاده کمربندی ابیدر به حسن اباد و کل شهر را مثال می زنم تا مشکلات بیشتر مشخص شود .که البته این مشکلات نه تقصیر اقای صیدی است و نه شهردار قبلی و نه ماقیبل ایشان/ بلکه عدم هماهنگی علمی بین مسئولان ذیربط بوده که کار علمی نکرده اند تقریبا اکثر افراد همان جاده کمربندی را دیده اند . روز درختکاری در اواخر اسفندماه می شود امارهای درختکاری و پخش نهال در خبرها اوج می گیرد و سال گذشته از 1/5 میلیون اصله نهال پخش کردن صحبت شد ولی هیچگاه بطور عملی به ذهن یکی از مسئولان ذیربط بزرگوار نرسیده است که درخت پاکوتاه سایه ای ندارد که مسلمانی زیر ان درخت استراحت کند تمامی همان میدان گاز تا ادامه درخت کاج پاکوتاه کاشته شده است که بعد از سالها رشد یک متر رشد کرده اند اخه درخت یک متری برای ادم 2 متری کدام سایه را می کند؟ حال این مسئول بومی و اصلا اهل خود ابیدر هم باشد ایا مناسب ریاست است؟ اگر بخواهم هزار صفحه می توانم از چنین مشکلات بسیار بدیهی و واضح و روشن که در حد الفباء است بنویسم. نیازی نیست یک شورای شهر و نماینده و مدیر کل برای دیدن به کشورهای خارج مسافرت کند بلکه محل مسافرت را با دلایل عرض می کنم
زاهدان حدود 80 سال قدمت دارد و علت اسم زاهدان نیز پدر شاه سابق به زاهدان می رود و افراد با دیدن سیک که در زاهدان وجود دارد را می بیند و فکر می کند انها بسیار زاهد هستند که عمامه و ریش عجیب دارد و از همان موقع اسم زاهدان به ان دلیل ماندگار می شود از بی سوادی رضا شاه که دین سیک هندی را با مسلمان تشخیص نمی دهد .زاهدان اساسا اب شیرین ندارد و ابش بشدت تلخ و اهکی و شور است و هوای کویری بدون باران تابستان بسیار گرم و زمستان کویری بدون باران بشدت سردتر از کردستان دارد ولی در همان شهر زاهدان که قدمت 80 ساله دارد تمام خیابانها و پارکها درختان مرتفع حدود 15 متری دارد. اقایان مسئول محترم بومی کردستان پاسخ فرمایند سنندج که اب دارد هوای خوب دارد 4 فصل مناسب دارد چرا سنندج که شاید 10 برابر زاهدان قدمت دارددر ابیدر درخت یک متری وجود دارد مثلا درختکاری شده است؟ ایا مدیرکل و رئیس بومی که علت و حل این مشکل را نداند و یا حل نکند و بومی باشد باید صرفا بدلیل بومی بودن مورد حمایت و تشویق قرار گیرد؟ فعلا همین مقدار بس است نتیجه این می شود تیتر خبرهای زیر را در گوگل سرچ فرمایید تا فرق گردشگری بومی کردستان با مثلا گیلان و مازندران را فقط تیترش را بخوانید و اگر بخواهید علت را مفصل در یک مقاله مستند و مستدل در ورد نوشته و به سایت وزین کرد تودی خواهم فرستاد
----------------------------------------------------

ثبت اقامت بیش از 25 میلیون مسافر تابستانی در مازندران
نزدیک به 44 میلیون گردشگر به گیلان سفر کردند

هر 2 خبر فوق از خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی است فقط عناوین را سرچ فرمایید و ملاحظه فرمایید
مدیرکل محترم گردشگری کردستان هم بفرمایند در سایه تلاش مدیران بومی چند صد نفر گردشگر به کردستان سفر کرده اند؟
چرا چنین رقم دهها میلیونی به گیلان و مازندران گردشگر می روند ولی کردستان نمی ایند؟ بفرمایید چواب دهید مدیران محترم بومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احسانی چهارشنبه 23 آبان 1397 | 22:56

دوست عزیز
مختصر و مفید اینکه
این نوشتار شما زمانی درست و قابل دفاع است که در سایر استانها هم از نیروهای توانمند استان کردستان در پستهای مدیریتی بالا استفاده نمایند
مشکل این جاست و گرنه....

بومی و غیر بومی دق مرگم کرد پاسخ چهارشنبه 23 آبان 1397 | 08:21

1
3

ثبت اقامت بیش از 25 میلیون مسافر تابستانی در مازندران
نزدیک به 44 میلیون گردشگر به گیلان سفر کردند
-------------------------------------------------------------
صالح پور با اشاره به تاثیر 100% خانه های مسافر بدون مجوز و افسار گسیخته در سطح شهر افزود : طبق قانون مصوب سال 95 توسط شورای امنیت گردشگری وجود خانه های مسافر ممنوع و باید در سریعترین زمان تعطیل و پلمپ می شدند که متاسفانه تاکنون ای مهم به وقوع نپیوسته است.

وی استقرار مسافران در چادر ها و پارکها و نیز اسکان مسافران در مدارس و اقامتگاههای ادارت و حذف تعرفه برق را از دیگر مشکلات هتلداری بیان کرد و گفت: دولت باید بستر ساز باشد تا سرمایه گزاران بتوانند اشتغال ایجاد کرده و در سایه اشتغال به پیشرفت مملکت و چرخیدن چرخهای اقتصاد در شرایط خاص کنونی کمک کنند.
http://kurdtoday.ir/news/31158/
مدیران محترم بومی بزرگواری فرمایند 25 میلیون مسافر تابستانی مازندران و 44 میلیونی گیلان در تیترهای فوق را با درخواست پلمپ خانه های مسافر بانه را در لینک فوق مقایسه فرمایند/ اقای مدیر هتل بزرگوار
علت ان عدم مسافر ان نیست که جنابعالی فرموده اید و راه چاره نیز ان پیشنهاد شما نیست پیشنهاد را اینجانب می دانم بالاخره باید زمینه ای برای امدن مسافر وجود داشته باشد موضوعیتی برای جذب مسافر وجود داشته باشد . راهکار بدرستی بلد هستم و به یک مسئول بانه ای در استان نیز کتبا نوشتم پاسخ قطعا اشتباه علمی کتبی و از موضع ریاست به اینجانب داد .به هر دلیلی ممکن است دولت مرز را ببندد مرز که راه نان دراوردن نیست مگر مازندران مرز دارد مرزش دریاست که چیزی هم وارد نمی شود و استارا در گیلان هیچ چیزی از جمهوری اذربایجان وارد نمی کند تا میلیونها نفر بخاطر خرید ان بیایند . فقط حساب سر انگشتی بفرمایید صرفنظر از منفعت صدها شغل یک جوان بیکار در گیلان و مازندران هیچ کاری نکند و فقط هر فکس مسافر را با یک سماور ابجوش پرکند و برای هر فلکس 1000 تومان بگیرد چند برابر هتل جنابعالی درامد خواهد داشت که دارد حالا جنابعالی برای همشهریان خود خواسته اید که مکانهایشان پلمپ شود تا کاسبی شما بگیرد
این را که از تهران و اصفهان پیشنهاد نداده و تاکید یک بومی بانه ای برای بومی بانه ای است
اخه مرد بزرگوار دعا کن همه داشته باشند شما هم در بین انان/

بومى چهارشنبه 23 آبان 1397 | 14:33

جناب دق مرگ سلام و عرض ادب
1 عزیزان ژن خوب غیر بومى خودشان،خانم شان و فرزندانشان کار دولتى دارند و هزار امتیاز‌دیگر ،اما فرزندان تحصیلکرده مایا کولبرندیا در رستورانهاى تهران ظرف مى شویند
2 تصمیمم گیرنده هاى استان تماما غیربومى هستند وبراى خالى نبودن عریضه چند نفر چاپلوس ......بومى را مدیر مى کنند

دادوند پنجشنبه 24 آبان 1397 | 14:29

جناب دق مرگ
من با دوست عزیز کاملا موافقم
که ژنهای خوب علاوه بر غیر بومی بودنشان از تمام امکانات سازمانی و غیر سازمانی استان با تمام امکانات موجود استفاده میکنند.و جوانان ما که میتوانند مدیرانی دلسوز برای استان باشند یا هیچ کاره اند یا از استان رانده شده اند
به قول دوست بالا اگر در استانهای دیگر از این نیروهای توانمند ما استفاده کنند مشکلی نیست
اما متاسفانه حقوق ما تضییع میشود.
در این دوره اوضاع استان خیلی بهم ریخته است
صد رحمت به استانداران سابق
ثبت احوال. راه و شهرسازی. اوقاف...

جمیل پاسخ چهارشنبه 23 آبان 1397 | 22:37

0
4

کدام شورا؟
کدام نمایندگان مردم؟
خدا شاهده نبود شورای شهر خیلی خیلی هم به نفع مردم است.ایکاش این اصل قانون اساسی هیچوقت احیاء نمی شد.
چرا کسی نیست بگوید چرا فضای سبز بلوار کردستان روبروی کانی دوشم توسط پدرخانم ج ش عضو شورای شهر سنندج تخریب شده است.
چرا کسی نیست قرآنی را جلوی اعضا بگذارد و بگوید که قسم بخورند که هر کدام چند نفر را استخدام شهرداری سنندج کرده اند؟

شهروند پاسخ دوشنبه 28 آبان 1397 | 12:45

0
2

میلیونها نفر کرد در شهرهای مختلف کشور کار می کنند . حالا چند نفر غیر بومی در کردستان مدیر کل شده مگر چه اتفاقی افتاده ؟ در دور اینده انتخابات قطعا به کاندید غیر بومی رای می دهم چون غیر بومی مدیر کل و مسئول اشنایانی در اینجا ندارد تا به انها اضافه بر حقشان چیزی دهد این حداقل است

آشنا سه شنبه 29 آبان 1397 | 20:19

شما در میان این رقم غیر واقعى که نوشته اى سه نفر مدیر کشورى را نام ببر ، بقیه پیشکش . اما دهها هزار کردى که گفتى ، مشغول کارگرى و دستفروشى و حمالى در میدانهاى تره بار ! و مى دانى چرا ؟ چون در داخل استان کارگرى و حمالى هم نیست که انجامش بدهند !؟ لذا تبریک به باند دفن ، جلالى زاده و حضرات نماینده

پاسخ به جناب اشنا پاسخ شنبه 3 آذر 1397 | 13:53

0
1

3 نفر مدیر کشوری
1- جناب اقای سید عماد حسینی معاون وزیر نفت
2- جناب اقای دکتر صالح ادیبی سفیر ایران در ویتانام
3- جناب اقای دکتر اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انظباتی فوتبال کشور که اصالتا کرد است
اگر خواستید بیشتر عرض می کنم

کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

نام *
 

کد امنیتی Captcha image
 
   

پیشنهاد سردبیر:

آرشیو پیشنهاد سردبیر
 

کُردتودی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید