کُردتودی اخبار کردستان، ایران و جهان

یادداشت/ دلیر بهمنی

آقای مرادنیا می دانی عدالت یعنی چه؟

استاندار کردستان, بهمن مرادنیا, ظلم و فساد, دولت روحانی

جناب آقای مرادنیا عملکرد یکساله گذشته شما و سکوت در برابر ظلم و فساد و ناعدالتی که در استان وجود دارد و سکوت شما در برابر اعضای ستاد روحانی که استان را مانند گوشت قربانی بین خود تقسیم کرده اند را به حساب چه بگذاریم؟؟ به حساب راضی بودن شما از این اقدامات بگذاریم یا ناتوانی شما در برابر برخورد با این جریان منحوس؟؟

به گزارش کُردتودی، یکی از علل اصلی انقلابها و از جمله انقلاب اسلامی ایران در سال 57 وجود ظلم و فساد و ناعدالتی در حکومت قبلی و تلاش برای ایجاد و بوجود آمدن عدالت بوده است. سوال این است بعد از گذشت چهل سال از وقوع انقلاب تا چه میزان به آن شعارهای اصلی انقلاب رسیده ایم؟؟

در همین استان کردستان هستند ده ها و صدها نفر که به علت مسائل و مشکلات خانوادگی و تردد، تقاضای انتقالی درون سازمانی دارند اما با درخواست آنها موافقت نمی شود این نوع درخواست‌ها بخصوص در آموزش و پرورش خیلی خیلی زیاد است اما در همین سیستم فردی در مدت پنج سال گذشته از پنج سازمان مختلف انتقالی می گیرد. آیا این عدالت است؟؟ از طرفی دیگر هم کار این فرد در این پنج سازمان مختلف هیچ سنخیتی با رشته ی تحصیلی او نداشته است و این در حالی است که اگر فردی بخواهد برای شغل سپوری ثبت نام کند باید رشته ی تحصیلی مرتبط داشته باشد.
 
در گوشه ی دیگر از این آشفته بازار یکی از افراد برستادی که قبلا معلم بود و نیروی آموزش و پرورش با استفاده از زد و بند و رانت ابتدا انتقالی میگیرد به سازمان برنامه و بودجه و بعد مامور می شود برای فرمانداری یکی از شهرستانهای استان.
 
جناب آقای مردانیا طبق کدام قانون و بخشنامه سازمان امور استخدامی چنین اقداماتی انجام شده است و اگر ماده قانون دارد چرا برای بقیه افرادی که تقاضای انتقال دارند انجام نمی شود؟؟ آیا این عدالت است؟؟ شما که ادعای شیعه ی علی بودن را داری آیا علی هم اینگونه حکومتداری می کرد؟؟
 
از طرفی دیگر می بینیم که یک کشاورز زحمتکش در زمین خود اقدام به ساخت اتاقکی برای استراحت خود می کند که کل نیروهای جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و نیروی انتظامی در صحنه حاضر می شوند و به علت تخلف آن کشاورز و ساخت و ساز غیر مجاز اقدام به تخریب آن اتاقک می کنند و فرد متخلف به دادگاه معرفی می شود و این در حالی است که کمی آن طرف تر در و در سه راه مریوان و درست در حریم جاده آن تاسیسات کلان و آن قصر و ویلا ساخته می شود و نه جهاد کشاورزی و نه منابع طبیعی و نه راه و شهرسازی هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند!! صاحب این زمین و تاسیسات کیست که اینگونه از حاشیه امن برخوردار است و به هیچکس و هیچ ارگانی پاسخگو نیست؟؟ آیا این عدالت است؟؟
 
جناب آقای مرادنیا عملکرد یکساله گذشته شما و سکوت در برابر ظلم و فساد و ناعدالتی که در استان وجود دارد و سکوت شما در برابر اعضای ستاد روحانی که استان را مانند گوشت قربانی بین خود تقسیم کرده اند را به حساب چه بگذاریم؟؟ به حساب راضی بودن شما از این اقدامات بگذاریم یا ناتوانی شما در برابر برخورد با این جریان منحوس؟؟
 
ای کاش شما جوابی برای این موارد می دادید، کاش سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی در برابر این باندهایی فرصت طلب و نان به نرخ روز خور و قانون شکن سکوت نمی کردند.
 
جناب استاندار، مشکل آقای حسام شریعتی چه بود که وی را در سمت معاون عمرانی نگذاشتید؟؟ آیا سابقه و صلاحیت و توانمندی شهرام ملکی از ایشان بهتر است؟؟ حالا آقای ملکی را در معاون عمرانی گذاشتید مبارکشان باشد مدیریت اداره راه و شهرسازی را چرا به آقای حسام شریعتی ندادید؟؟ اصلا شما آقای حسام شریعتی را می شناسید؟؟ مشکل ایشان چیست که اینگونه در حاشیه قرار گرفته است؟؟ می دانی مشکلش چیست؟؟ پاکدست است، چاپلوس نیست، در پروژه ها شراکت نمی کند، اهل زدوبند و باند و باند بازی نیست و از همه مهمتر یک مشکل جدی دارد و آنهم این است که وی در ستاد روحانی نبوده است. آیا غیر از این است؟؟
 
جناب آقای مردانیا باعث و بانی تمامی مسائل و مشکلات استان شما هستید. باعث و بانی تمامی ناعدالتی ها و این حق کشی ها شما هستید و باز هم تاکید می کنم اقدامات شما نه در راستای بدبین شدن مردم نسبت به دولت روحانی بلکه در راستای بدبین شدن مردم نسبت به اصل نظام است. آقای استاندار این همه جلسه بی نتیجه با پخمگان برگزار کردی و آدرس اشتباه به شما دادند و به شما گفتند سلطان به سلامت همه جا امن و امان است آسوده بخوانید اما بد نیست که گاهی اوقات جلساتی هم با نخبگان واقعی استان هم داشته باشید تا آدرس درست را به شما دهند تا اوضاع و احوال بحرانی جامعه را برای شما شرح دهند تا به شما بگویند که وضعیت استان قرمز که هیچ از قرمز هم گذشته است.
 
امیدوارم روزی فرا رسد که بساط اعضای ستاد روحانی برای همیشه در استان برچیده شود و با رفتن این باند شوم و نحس استان و مردم استان یک مقدار روی خوش ببینند.
 
انتهای پیام/sh.s
.

سه شنبه 15 آبان 1397 | 18:55

کد خبر : 31378

منتشر کننده : sh.s

ارامو پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 19:15

2
7

اصلا معلوم استاندار چه جناحی است پشتیبان نماینده اصول گرا شده همش به حرف آقای علوی می‌کنه فراموش کرده که اصلاح طلبان اورا استاندار کردن حیف بشکنه دستی که نمک ندتره

مریوان پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 19:30

0
16

با تشکر از سایت کورد تودی ولی باید به فرمانداری مریوان هم‌اشاره میکردید سه‌ماه با سرپرست اداره میشه فقط به خاطر این که گزینه خودشون رو اونجا بزارن برای حیف و‌ میل مرز باشماق آیا جعفر توان در مریوان رانده نشد به خاطر خودسوزی و اسلحه کشیدن روی شورا آقای مرادنیا آقای توان اهل تکاب هستن و بشدت از جماعت کرد متنفر یا آقای رضایی همشهری شما در مریوان چه جایگاهی دارن اگه زد و بند نباشه چرا نبردی بیجار اونجا فرماندار بشه ولی ایشون رو بیجار در حد یک بخشدار هم‌قبول ندارن چرا شما رو مریوان کلیک کردید به خدا مردم مریوان از این دو‌گزینه شما هراسانن خواهشمندیم در انتصابات دقت کنید

مدیر جان مادرت پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 19:35

0
2

یکی بگه سایت زریبارخبر چرا خبر مربوط به فرماندار سروآباد رو
از روی سایت خود حذف کرد ؟؟؟؟؟؟

سارا پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 19:44

0
2

آخر چرا وزیر ی که عزل شده حکم امضا می‌کنه اگر نمایندگان غیرت داشته باشند نمی دارند اون آقا مدیر کل بشه

بومی سه شنبه 15 آبان 1397 | 21:14

نمایندگان محترم فقط سرشون تو کار خودشونه.الان دیگه در پی این هستن که کدومشون از اون یکی در غزل و نصب یه نیروی خدماتی جلو بیافته. اخه انتخابات نزدیکه.دیگه کاری به افراد خارج از استان ندارن چون دنبال معامله هستن.

سنه سه شنبه 15 آبان 1397 | 21:16

غیرت کیلویی چند؟ این عزیزان غیرتی می شن برای جیبشان.

وزیری پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 20:10

10
10

ضمن دست مریزاد به نویسنده محترم
تو را خدا دست از سر این حسام شریعتی بردارید ایشان هم امتحان خودش پس داده
ایشان هم برن بازنشسته بشن و تجاربشون را در اختیار افراد توانمند و با انگیزه بزارند. تا آنها مفید واقع شوند.
ولی در این قسمت با شما کاملا موافقم که استاندار استان را در اختیار ستاد روحانی گذاشته علی الخصوص باند دفن با رهبری جناب حسین فیروزی که استاندار در سایه است و به راحتی استاندار را دور می زند و قلبا قبولش ندارد و چند نفر دیگر که تازگی ها بهشون اضافه شدن قرار داده و خودش در فکر امورات اقتصادی خودش است.
می خواستند با یک نیروی غیر بومی دیگر برای راه و شهرسازی که تازگیها معاون عمرانی نیز به یک غیر بومی با پرونده پرحجم که در لرستان همراه است.
جمعشان را تکمیل تر کنند که الحمدالله با درایت چند نفر از دلسوزان استان نقششون تا این لحظه برای ویران تر کردن استان به هم خورده است پیش بروند.

مرادى سه شنبه 15 آبان 1397 | 23:12

جناب وزیرى سلام
من ازنزدیک حسام شریعتی را مى شناسم از زمانى که راه جدیدگردنه ماموخ را طراحى کرد،هیچ وقت به کسى براى پست و مقام آویزان نشد،اما هر وقت بهش فرصت دادند به این آب وخاک خدمت کرد،کسانى هم که ازش ناراحتند حتما درخواستى غیر قانونى داشته اند و بدانید که او هیچوقت استخدام نشد تا بازنشسته‌ شود

مراد پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 20:14

0
11

عدالت چیه عزیزم
ایشان با جناب مندمی و .....در فکر حل مشکلات اقتصادی استان هستند
البته باند دفن هم کمکشان میکنند با چاپلوسی...
معاون عمرانی و مدیرکل راه و ...

همشهری پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 20:26

0
19

بادرود وسلام به اولیا ی سایت کردتودی وجناب نویسنده مطلب.
انچه درنوشتار بالا امده بود قطره ای از دریای تخلفات اداری وبی پروایی درقانون شکنی واستفاده از رانت های جناحی دردور زدن قانون ودهن کجی به افکار عمومی وهمه کسانی بود که دل در گرو اعتلای کشور دارند .سر منشا همه قانون شکنی ها وتمسخر به قانون خدمات کشوری وواگذاری پست های اداری بدون لحاظ شرایط احراز انها در استان راس معاونت توسعه نیروی انسانی استانداری است .انچه ازبی اعتنایی به قانون مدیریت خدمات کشوری دراین معاونت صورت گرفته فقط زمانی روشن خواهد شد که زمینه ای برای استماع تخلفات صورت گرفته دراین حوزه فراهم شود. انگاه کارمندانی شجاع وازاده وجود خواهند داشت که دراین زمینه روشنگری کنند. خشت بنیادین وکج این بنا با استخدام یک نفر بیکار بدون یک روز سابقه کار دولتی در پست مدیر کلی حوزه استاندار در دولت یازدم کار گذاشته شد ودر استمرار این حرکت عریان غیر قانونی مدیران حوزه اداری ومالی استانداری با چراغ سبز جناب معاون استاندار بی پروا به سان دستیابی به خوان یغما وبدون داشتن واهمه ای از تعقیب قانونی به تاراج وتقسیم پست های اداری پرداختند بسیاری از حق ها را ناحق و بسیاری از ناحقی ها را ذر جایگاه حق نشاندند .اب گل الود قانون شکنی در سیستم اجرایی استان از سرچشمه ان در جریان اداری جاری شده وبه بقیه دوایر سرایت کرده است. گستاخی وبی پروایی به قانون در دولت های یازدهم ودواردم به وسعتی است که در طول عمر نظام جمهوری اسلامی در این استان سابقه نداشته است. کافی است جناب استاندار یا هر ارگانی که به حفظ ابروی نظام و اعتلای این کشور پایبند باشد اشکار اعلام نماید که مطلعین وستمدیدگان از این قانون شکنی ها برای احقاق حق خود بدون درگیر شدن در قید وبند های پشت دفاتر صاحب منصبان برای دادخواهی مراجعه کنند. انوقت طالبان حقیت وعدالت به کنه فاجعه پی خواهند برد.
اما حیف سنت نا میمون رایج در بین مسولین بلا دستی بیشتر تعقیب وسرکوب بلکه منکوب معترض بوده تا تعقیب ومجازات قانون شکن. اما از انجا که سنت الهی براحقاق حق در سرانجام همه امور است به یاری خدا وتلاش های قابل تقدیر رسانه های مردمی همه این سرکردگان وخاطیان از اجرای قانون مجازات خواهند شد. رویکرد اخیر رسانه کرد تودی انشالله سبب تقویت امید واعتماد مردم به نظام خواهد شد. درپیگری حق در پناه حق باشید.

همشهری همشهری شنبه 19 آبان 1397 | 22:46

درودبرشما و قلم و اندیشه توانمندت

دلسوز پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 20:56

0
13

بیچاره استاندار سرش خیلی شلوغه. تو تهران اونقدر کار داره استان رو داده به دوستان. خرده نگیرین. ان شاالله درست میشه.

خالد پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 21:01

0
14

توان دو سال فرماندار است هیچ خدمتی بغیر تفرقه و ریاکاری هیچ خدمتی به مردم نکرده مردم را به چند دستگی تقسیم کرده و از شعار تفرقه بینداز و حکومت استفاده می‌کنه

بانه پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 21:04

0
3

آخر چرا هم به فرمانداری بانه هم عوض نمیشه چرا آقای استاندار قرار بود فرماندار بانه عوض شه چرا چرا نمیدانیم مردم بانه هم دوست دارن فرماندارشون عوض بشه

سریال پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 21:20

0
2

بیچاره فقط می کنه سفارشات و انتصابات علوی اجرا کنه تا علوی هم در مجلس به ایشون و شرکت های گیر نده بله دنیا ی ماآینه دیگه بهتر ازاین پمیشه

حمید رضا پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 21:36

0
12

با سپاس از قلم نویسنده ظرف مدتی که اقای مرادنیا شروع به کارکرده اند بسیاری از صاحب نظران به این نتیجه رسیده اند که ایشان برای بهره مندی از رانت دولتی در فعالیتهای اقتصادی استان را به فعالان در ستاد روحانی سپرده اند خودشان هم مشغول کارشان هستند

دیواندره پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 22:27

0
12

اگر مردم بانه اجازه دهند ومانند مریوانی ها سرو وصدا راه نیندازند دولتیان استان جناب توان را در بانه می گذارند تا هم بانه را اباد کند وهم خودش از خستگی ماندن در دیوان دره خلاص شود البته حق دارد ماندن در دیوان دره را بر نتابد دیواندره خیری ندارد صد رحمت به مریوان اگر نشد صد رحمت به بانه حالا مردم بانه اجازه می فر مایند

شریفی چهارشنبه 16 آبان 1397 | 08:59

توان را دیگه همه میشناسن
چاپلوسی و ریاکاری این آدم حد و حدود ندارد حاضر است برای ماندن در پست دست به هر کاری بزند
چاپلوسی این آدم به شیوه‌ای است که هر استانداری میاد خودش را بهش آویزان میکند.
استاد تفرقه و دو بهم زنی و نماد ریاکاری است

لیلا پاسخ چهارشنبه 16 آبان 1397 | 08:46

0
13

اشتباه نمایندگان کردستان وسکوتشان در زمان انتصاب استاندار این همه پیامد را دربرداشت لطفا دیگر در انتخاب فرمانداران سکوت نکنن وبخ خواسته ی مردم حوزه ی انتخابیه شون احترام بگذارن واقعا مردم بعد چهل سال حق دارن فرماندار دلسوز اهل شهر خودشونو بخوان مردم مریوان اماده ی استقبال از اقای هیوا رحیمی هستن

مریوان پاسخ چهارشنبه 16 آبان 1397 | 18:01

0
11

آقای مرادنیا چند نفر از مدیران توانمند استان کردستان درشهرهای آدربایجان غربی در سطح حتی کارشناسی مشغول به خدمت هستن تا برسد به فرماندار و مدیر کل !اگر موردی هست لطفا اطلاع رسانی بفرمایید شاید سطح اطلاعات و اگاهی ما پایین باشدآقای توان خیلی پررو تشریف دارن یا نقطه ضعف های افراد برستادی موجب شده است تا از این‌چهره منفور به عنوان یک‌چهره و مدیر در پست های مختلف از وی حمایت کنند ایا نباید ایشان در دادگاه عدالت به جرم گرفتن جان یک‌انسان و بی سرپناه کردن یک‌خانواده محاکمه و از پست های مدیریتی خلع میشد اگر جسارت داشتید مدال افتخار به ایشان نمی‌دادید ایشان را میبایستی با پرونده به دستگاه قضایی معرفی و خلع می نمودی و حداقل به عنوان مدافع مظلومین نام خود را به عنوان استاندار بومی در ذهن های مردم ثبت می نمودید اما شاید جنابعالی هم به ایشان بدهکار باشید که‌نمی توانید عدالت را‌پیگیری کنید نه اجرا یا شاید نور چشمی مثلث دفن تشریف دارن اگر این مطالب را باور ندارید حداقل برای روشن شدن اذهان عمومی به پرونده قضایی ایشان رجوع کنید

آصفی چهارشنبه 16 آبان 1397 | 21:47

توان با ریا،تزویرو نفاقی که در چهره اش معلوم است خودش را آویزان هراستانداری را که به کردستان بیاد میکند تا در پستش حتی اگر پایین ترین پست باشد بماند
اگر راستگو درستکارند استان کردستان چندین سال است با شهردار بودن و معاون فرماندار بودن و ...از مواهبش استفاده کرده اند کافی است
لطفا ارجاعش دهید به شهر و استان خودش که حتی در اشنویه آذربایجانغربی به عنوان بخشدار با آن همه چاپلوسیش قبولش نکردند و در واقع نگذاشتند به عنوان بخشدار برسد تا در آنجا که مردم خیلی خوب می شناسنش از مواهبش استفاده کنند. برای کردستان کافی است.
حالا در کردستان آقایان مثلث دفنالبته استاندار در سایه و تیم جدیدش در استانداری فرماندارش کرده اند
این فرد به غیر دروغ و چاپلوسی هیچ نقطه قوت دیگری ندارد
ارجاعش دهید به استان خودش

محبت پاسخ چهارشنبه 16 آبان 1397 | 22:38

0
6

توان برای فرماندار ماندن هر کاری میکند .هر کاری .
راستی چرا ایشان را به استانش نمیفرستید .
مثلث دفن افداد توانمندی را از استان فراری دادند .
نژاد جهانی .قادری .نظری .ازهاری .و.... آیا این افراد جایگزین دارند .در استان حتمن ندارند .
حیف که استان الان در پروژه واردات ذرت و ...پیشتاز است و دفن هم کار خودش را میکند .
بدبخت استان که میقانی و دفن ها و .... برایش تصمیم می گیرند .

علی پاسخ پنجشنبه 17 آبان 1397 | 00:00

0
7

توان به قرآن دیواندره به آتش کشیده همه را انداخته جان هم شورا و شهردار شرکت گاز و شهرداری و ازهمه بدتر اصلاح طلبان انداخته جان هم و خودش حکومت می کند

فیروزی پاسخ پنجشنبه 17 آبان 1397 | 11:22

1
7

وقتی که عرصه از ازهاری و نظری و قادری و... خالی شد
توان ها جولان میدهند.
در استان کردستان حداقل ۳۰ نفر ارحج تر از مرادنیا برای استانداری بود.
امثال توان که تا دیروز اصولگرا بود و امروز اصلاح طلب است که باید گفت خاک بر سر ما .از بوکان تحفه فرستاده اند .
آقای دره وزمی با یک مدیر کلی رفت دنبال کاسبی خودش .
نصرالهی زاده هم همین طور .
آقای فیروزی بگوید
دستاورد خدمت ۶ ساله شان را .......

کردستانى پنجشنبه 17 آبان 1397 | 18:57

لطفا بفرمائید آقایان قادرى ،دره وزمى ،نصراللهى زاده ،کاظمى ،دادور هم کارنامه 5 سال واندى شان را ارائه نمایند تامردم کردستان کشف کنند که فرصت طلبان بظاهر اصلاح طلب چه گلى به سر این مردم مظلوم زدند
همچنین جلالى زاده که در دو دوره وعده توسعه استان.را به مردم داد دستاوردهاى عوامفریبی ها را تشریح نماید!

حمیدی جمعه 18 آبان 1397 | 14:31

جناب فیروزی توان اهل روستایی در بین میاندواب و شاهین دژ به نام ابراهیم آباد است.
بوکانی نیست

کارمند شنبه 19 آبان 1397 | 22:54

جناب فیروزی عزیز از ریخت و پاشها و پاداشهای کارمندان سازمان منحله برنامه و بودجه قبلی و احیا شده دولت بنفش خبرکسب بفرمایید در حالیکه کارمندان شریف سایرادارات چندماه است از مزایا و اضافه کاریهایشان را دریافت نکرده اند نصراللهی زاده با صبحانه های دور همی معاونین درحال توزیع مزایا در بین پرسنل تلاشگر و زحمتکششان هستند

کارمند شنبه 19 آبان 1397 | 22:58

لطفا یادی هم از مدیر بحران زده بحران و سازمان ورشکسته همیاری هم که از تبار همین قبیله بدقدم بفرمایید و انصافا آرزو به دل ماندیم یکی از اینها چرا شهامت جوابگویی به این همه انتقاد راندارند؟

کامیاب پاسخ پنجشنبه 17 آبان 1397 | 22:38

0
2

نظری کجایی که یادت بخیر .باد .

مهیا پاسخ جمعه 18 آبان 1397 | 11:31

0
3

آقای استاندارتورابخدا عیب است که ازعلوی می ترسید اگراین روال ادامه یابدتوسط حضرتعالی جنگ روانی برسرمردم بدبخت استان کوردستان خواهید آوردآیاعیب نیست فرمانداری درشهرستان دیواندره آقای توان بی توان دستمالچی علوی نماینده باشد این از بی غیرتی مسئولین است والله نماینده چطور می تواند فرمانداری مانندتوان رعیت خودنمایدوشماهم اگرخللی درکارت نیست چرااین توان فرمانداررادراین شهر انتقال نمی کنید

دلیر پاسخ جمعه 18 آبان 1397 | 20:19

1
8

درود بر شرفتان سایت کردتودی و اقای بهمنی

کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

نام *
 

کد امنیتی Captcha image
 
   

پیشنهاد سردبیر:

آرشیو پیشنهاد سردبیر
 

کُردتودی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید