کُردتودی اخبار کردستان، ایران و جهان

کُردتودی گزارش می دهد؛

مدیرکلی که جامعه ورزشی کردستان را خون به دل کرده است!

ورزش کردستان، حامد جولایی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، نخبگان کردستان

آقای جولایی تعدادی را برای آنکه از او تعریف و تمجید کنند با لابی گری به ریاست هیات های ورزشی می نشاند تا برای او به به و چه چه کنند که متاسفانه این افراد هیچ تعصبی برای آن رشته ندارند و فقط برای منافع مادی قبول مسؤولیت می کنند.

به گزارش کُردتودی، این روزها مدیرکل ورزش و جوانان کردستان آنچنان دلسوزان و نخبگان ورزشی استان را خون به دل کرده و در حاشیه قرار داده که دیگر رمقی برای ادامه کار ندارند و انها هم به اجبار به جرگه رها شدگان از ورزش کردستان پیوسته اند و حضورشان در حوزه ورزش استان مانند یک انسان بی روح است که فقط ظاهر فیزیکی آن نمایان است.

 

اغلب کارشناسان و افراد کاربلد ورزش استان کردستان از آینده ورزش رهاشده و درحال نابودی استان نگران هستند اما هیچ گوش شنوایی در مجموعه تصمیم گیرندگان استان و حتی کشور برای شنیدن دغدغه های آنها وجود ندارد.

 

یکی از مدیران اداره کل ورزش و جوانان کردستان که دسترسی قابل توجهی به اسناد و عملکردهای واقعی این اداره کل دارد واقعیت هایی را برای خبرنگار ما بازگو کرد و بسیار جای تأسف دارد که کردستان با آن همه نام و نشانی که از قهرمانان و نام آوران گذشته اش در حوزه ورزش به یدک می کشد اکنون به این حال روز افتاده است که ناامیدی و دلسردی به جای آن همه خاطرات خوب جا خوش کرده است!

 

بنابه خواسته این مدیر که ممکن است به دلیل بیان این اظهارات با او برخورد قهری یا حذفی صورت بگیرد از آوردن نامش خودداری می کنیم. این مدیر واقعیت های ورزش و جوانان کردستان را اینگونه برای ما بازگو کرد:

 

در بازیهای آسیایی جاکارتا، کردستان 4 بازیکن به این بازی ها اعزام کرد که فقط یک نفر از آنها ساکن کردستان بود. دو هندبالیست به نام کردستان در این بازیها حضور یافته اند که ده سال است در کردستان زندگی نمی کنند. یک ورزشکار اصفهانی را آوردند تا در مقابل دریافت مقدار توجهی پول بگوید من کردستانی هستم و برای این استان در بازی های آسیایی حضور یابد.

 

جدا از آن در سال های گذشته در بخش بازیهای پاراآسیایی استان کردستان همیشه 5 الی 6 نماینده داشت اما امسال حتی نتوانست یک ورزشکار را به این بازی ها اعزام کند.

 

با برگزاری چندین مراسم پیاده روی خانوادگی و جشن بادبادک که نمی توان گفت کار ورزشی انجام داده ایم و این فقط نمایش ورزش است. ورزش کردستان جزو استان های درجه چهار کشور است و اکنون در عملکردی که وزارت ورزش برای استان ها ارائه می دهد، کردستان جزو استان های 24 به بعد است.

 

کردستان در پینگ پنگ در گذشته حرفهای زیادی برای گفتن داشت که در دوره آقای جولایی با هرج و مرج مواجه شد و در زمان مدیریت وی حدود 4 رئیس هیئت عوض کرده است.

 

قبلا می گفتند ورزش کردستان ثبات مدیریت ندارد، آقای جولایی باید پاسخگو باشد که در این پنج سال چه کاری برای ورزش کردستان و ثبات مدیریت آن کرده اند؟

 

در گذشته بسکتبال کردستان در تمامی رده ها و قایقرانی آن جزو برترین های کشور بود، امروز وضعیت بسکتبال را ببینید که با چه مشکلاتی رو به رو است!، وضعیت قایقرانی را ببینید که چقدر تنزل یافته است.

 

آقای جولایی تعدادی را برای آنکه از او تعریف و تمجید کنند با لابی گری به ریاست هیات های ورزشی می نشاند تا برای او به به و چه چه کنند که متاسفانه این افراد هیچ تعصبی برای آن رشته ندارند و فقط برای منافع مادی قبول مسؤولیت می کنند. بروید ببینید چه پول هایی به حساب این روسای نور چشمی مدیرکل ورزش و جوانان واریز می شود، بعد می گویند ورزش و جوانان کردستان پول ندارد. برخی اتفاقات در حوزه ورزش کردستان روی می دهد که شرمم می شود آن را مطرح کنم.

 

می گویند ورزش کردستان پول ندارد، اتفاقا پول دارد اما مدیریت خرج کردن ندارد.

 

کردستان در حوزه ورزش اولین استانی است که بالاترین آمار در خصوص نیروهای تحصیل کرده را دارد. در دوره مدیریت آقای جولایی 12 نفر از نیروهای متخصص و نخبه استان را ترک کرده اند که سه نفر از آنها برای همیشه از ایران رفتند و پناهندگی کشورهای اروپایی را گرفتند!

 

اکنون اداره کل ورزش و جوانان کردستان 4  نفر نیروی متخصص با مدرک دکترا دارد  که عملا بیکار هستند و فقط پشت صندلی هایشان نشسته اند تا ساعت های کاری سپری شود! مدیرکل عملا به آنها میدان نمی دهد چون از صندلی خود می ترسد و در مقابل یک نفر خطاط را آورده اند مسئول اداره ورزش قهرمانی استان کرده اند، البته منکر توانمندی های این فرد نیستیم اما توانمندی های او برای همان پست قبلیش به کار می آید. نه ورزش قهرمانی! در حالی که حدود 15 نفر با تحصیلات عالیه و مرتبط با ورزش قهرمانی داریم که توجهی به آنها نمی شود.

 

سه نفر با مدرک تحصیلی مدیریت بازرگانی را در سه معاونت ورزش و جوانان به کارگیری کرده اند که تخصصی در آن حوزه ها ندارند.

 

آقای جولایی آنچنان سیستم مدیریت ورزش کردستان را به هم ریخته است که اگر کس دیگری هم جایگزین او شود سردرگم خواهد ماند. ورزش کردستان نیازمند یک مدیریت توانمند و بی باک است تا بتواند بازسازی شود و دوباره ورزش این استان را رو غلطک بیندازد.

 

اغلب سالن های ورزشی استان در بهترین زمان های روز که می بایست مملوء از ورزشکار باشند تعطیل هستند. چرا؟ چون مدیریت های آنان را به کسانی سپرده اند که شناختی از ورزش ندارند و اگر فرزندان این استان ورزش هم نکنند، چکار باید بکنند؟

 

من خودم در بعضی مکان ها شرمسار هستم که بگویم یکی از مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان هستم، چون اثر دهی مثبتی برای ورزش استان ندارم و در حاشیه قرار گرفته ام.

 

در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان توانمندها، با تجربه ها و باسابقه ها را به حاشیه رانده اند و به آنها اجازه کار کردن نمی دهند، به چه دلیل؟؛ چون آقای جولایی فکر می کند که مدیریت یک میراث ماندگار است و برای همیشه در این پست خواهد ماند!

 

بروید وضعیت کاراته، کنگ فو و کشتی را ببینید، کشتی کردستان دیگر از حد افتضاح هم گذشته است.

 

اوایل هفته به اینجا سری بزنید، باید اوج هجوم مراجعه کنندگان مردمی و ورزشکاران باشد. در اتاق های اداره کل ورزش چرخی بزنید ببینید حتی یک مراجعه کننده را می بینید؟!، کسی دور و بر این اداره نمی آید.

 

حدود 46 هیئت ورزشی در استان کردستان داریم، خدا را شاهد می گیریم که بعضی از روؤسای این هیات ها برای یک بار هم که شده در این اداره ندیده ام.

 

آقای فلان وفلان که از مسوؤلان ارشد این استان هستند را مسوؤل هیئت های خاصی کرده اند که چه بشود؟ این آقایان پاسخگو باشند که تا حالا چه کاری برای این هیئت ها کرده اند؟ یا مثلا رئیس فلان دانشگاه را مسئول هیئت خاصی کرده اند، چه اقدام مثبتی داشته؟ یا اینکه عضو شورا را در ریاست هیئتی خاص نشانده اند که هیچ شناختی از آن ندارد و با سفارش آقای مسوؤل ارشد در روز رای گیری انتخاب ریاست هیأت، او را به ریاست این سمت انتصاب می کنند.

 

فاتحه قهرمانی در ورزش کردستان سال هاست که خوانده شده و نابود شده است.این درد ها را به چه کسی باید بگوییم؟ این مشکلات و معضلات ورزش کردستان به معاون سیاسی استاندار، حتی به خود استاندار، به دستگاه های امنیتی و به وزارتخانه اطلاع داده شده ولی هیچ عکس العملی برای تغییر این رویه انجام نشده است.

 

بیش از 20 سال است که در ورزش کردستان مشغول به فعالیت هستم و به این نتیجه رسیده ام که ورزش کردستان نه برای وزارتخانه و نه استانداری اهمیتی ندارد، چون اگر اهمیت داشت وضعیت ورزش کردستان اکنون اینگونه نبود.

 

انتهای پیام/a.s

پنجشنبه 10 آبان 1397 | 11:09

کد خبر : 31319

منتشر کننده : sh.s

شهروند پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 10:53

3
20

ممنون از سایت کرد توی واقعا استان رو به گند کشوندن و ایشون خودشون رو به مثلث دفن چسپوندن در ثانی چرا اشاره ای به واگذاری زمین و وام های کلان نکردید لیاقت این آقا در حد یک‌کارشناس هم نیست ولی متاسفانه مغز متفکر استاندارن این آقای بی لیاقت داشتن برای شهرهای کردستان فرماندار پیشنهاد میدادن جامعه ورزشی دلشون خونه

خلیل پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 12:45

4
23

با سلام. وقتی در اداره ای بنا بر دروغ و تظاهر و نادانی باشد آن اداره محکوم به فناست. بنده هم پیمانکار آن اداره بوده ام و هم در یکی از هیئت های ورزشی نقش بسازیی داشته و دارم. وقتی این مدیرکل که خودش نامطلع از امور هست و فردی مانند محمدی را که چهره ای منفور و بد و منفی دارد را همه کاره و تصمیم گیرنده ی نهایی خود میکند و در تمام امور دخالت میکند، خب معلوم هست گه گند و فساد تمام آن اداره را در برمیگیرد. وقتی خود مدیرکل در هر رفتار و عملی هم دروغگوست و هم نامطلع ، باید الان وضعیت ورزش استان به این شرایط دراید. وقتی پول هیئت ورزشی ما را هاپولی میکند و به عزیزان خود میدهد باید وضعیت همین باشد. وقتی این مدیرکل دروغ گو خود را منتسب به استاندار و معاونین او میداند و میگوید هرکار دلم بخواهد انجام میدهم و هیچکس نمیتواند بمن چیزی بگوید، خب باید اینچنین گند زده شود به ورزش. ایشان نام استاندار محترم و معاونین دلسوزش را نیز خراب میکند. ای کاش استاندار عزیز و مردمی و دلسوزین نظام فکری کنند به حال این اداره ی مریض که مطمنا هیچ ارباب رجوعی راضی نیست و حتی کارمندان خود آن اداره نیز میگویند راضی نیستند از این احوال مریض اداره.

کیوان پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 13:50

3
16

بنده همشهری آقای جولایی هستم و به شدت نسبت به مدیریت غلط ایشان معترض میباشم .
... را به ریاست هیات ... متصوب کرده و مخالفینش را به وسیله ایشان در فشار قرار میدهد .
مدتی پیش یکی از فامیل های ما را که ورزشکار بود و منتقد ایشان به دادگاه کشاند و ازیتش کرد .
جدیدا بختیار کرداری مربی تیم ملی جودو کشور و امید شاداب اسطوره فوتبال مریوان را که هردو منتقد ایشان هستند را به دادگاه کشانده
بنده به عنوان یک مریوانی شرم میکنم از چنین مدیریتی
ایشان فقط دنبال تعریف و تمجید هست و به شدت متوهم

کریمی پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 13:51

3
15

سلام. وقتی یک فرد کم سن و بی تجربه و خام را مدیرکل میکنند و حقیقتا نافش را با دروغ و مسخره کردن دیگران زده باشند همین مشکلات ایجاد میشود. ایشان وقتی آمدن چی داشت و الان چی دارد؟؟ ایشان وقتی با خیال راحت پول به حساب هیئتی ورزش میریزد و بعد با اون پول کار های دگر میکند باید همین مشکلات ایجاد شود.ایشان مشکلات متعدد دارد ولی فکر میکند دیگران نفهمند. ایشان حتی بر نفس اماره ی خویش کنترل ندارد حال چگونه مشکلات مردم و ورزش را حل کند. ایشان در فکر عیش و نوش و جوانی هستن فعلا ،نه در فکر رفع مشکل مردم و وجوانان و ورزشکاران. ایشان در یک کلام اعتقادی به خدمت صادقانه ندارد و بارها شنیده شده که به دیگرانم توصیه نموده که در هر امری به دروغ بگویند چشم و اصلاحا مسئولان و نمایندگان را سرکار بگذارند . ایشان در یک کلام به هیچ کسی جوابگو نیست چون میگوید پشتم گرم هست و رابطه دارم.

مریوانی پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 14:36

1
15

وای خدای من
چوب خدا صدا ندارد
دقیقا همه این تفاقها قبلا در مریوان در دوران ایشان افتاده بود خیلی از همکاران توانمند را از هیاتها با ترفندهای خودش فراری داد اسم نمیارم ولی بپرسید چه بلای سر ورزشهای فوتبال ووالیبال وبسکتبال و .... این شهر اورد
نگاهی به ورزش مریوان بیاندازید خواهید فهمید
مریوان . فوتبال . راهیاب ملل اسمی مریوان . والیبال و......
اکنون هم این بلا گریبانگیر استان شده
ایشان حقش دادگاهی علنی است
بخدا ایشان باید دادگاهی بشوند باید تاون پس بدهد چون مهرهای توانمند زیادی که با جان ودل کار می کردند را با حقه بازی سوزاند در زندگی شخصی انها ورود میکرد وبا حقه بازی در فضای مجازی ورود پیدا میکرد این مهرها را تخریب می کرد و دیگر هم این مهرها نه ساخته خواهند شد ونه بازخواهند گشت به والا حق ایشان دادگاهی علنی است
خدا انشالله رسوایت کند
حیفم میاد بهت بگویم مرد و ناکس می تواند لقب شما باشد

بهمن پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 14:45

1
11

سایت کردتودی خدا اجرتان دهد که جنایات و فساد این چنین آدم هایی رو عنوان میکنید. این مدیرکل اصلا صادق نیست. من در یکی از پروژه ها بنا به قول این نامرد کلی پول خرج کردم و کلی ضرر کردم و بعدا که مراجعه داشتم و میگفتم خودت و اون محمدی... گفتید برم پروژه رو انجام بدهم ، به دروغ میگفت من کی گفتم. د آدم چی بگه.ای خدا لعنتت کنه دروغ گوی کذاب تو نگفتی من انجام بدم؟؟؟ ولی برای کسانی که تملق گویش باشند و به خودش هم بدهند خوب بهشان میرسد این مدیرکل ناصادق . بله اینا بخشی از ظلم های این نامرد هست. دیگه اینکه هیچگونه پیش پرداختی نمیدادن در اول پروژه بماند و در واقع این قانون من درآوری اون محمدی معاونش بود. والله اینقد خون دل خوردیم از دست این دو فاسد که خدا خودش میداند.

مربی پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 15:22

0
10

سلام بنده هم ضمن تایید فرمایش دوستان نکته دیگری را خدمتتون عارضم و آنهم گماردن افرادی با کمترین سابقه اداری در پست روسای شهرستانها و بی احترامی به سوابق و تجارب کارکنان اداره که این امر خود موجب دلسردی پرسنل شهرستانها شده است
البته مدیر کل چون خود آدم کوچکی است و با رانت و سفارش به پست و مقام رسیده ، نمی خواهد کسی را که از خودش توانا تر است در پست های کلیدی بگمارد .
و با گماردن افراد ضعیف و کم سابقه بله قربان گو در پی حکومت براین جامعه (ورزش)بی پناه است

ورزشکار پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 15:47

10
2

مطالب را خواندم متوجه شدم که نگارنده مطلب به فکر ورزش استان نیست به فکر لاوی گری ورایزنی خود می باشد .دوره کاری جنابعالی را نیز دیدیم .جائی هست که نرفته باشید ،جائی هست که خواهش نکرده باشی ،بس کن دیگر آماری که ارائه دادید مربوط به کردستان نیست . واقعا شرمم میاد بعضی مطالب را بنویسم .فقط بعنوان یک ورزشکار روز نامه ویا سایت اداره کل را خواندم متوجه شدم .
در قایقرانی خواندم یک جوان کردستانی در آسیا مدال برنز گرفتند(زانا احمدی)
در دراگون 5 نفر اعزامی به مسابقه داشتیم در یک تیم 10 نفره
الان نیز خواندم تیم قایقرانی عازم مسابقات خارج است با 7نفر از کردستان
نگارنده محترم اطلاعات دروغ را تبلیغ نکن مردم آگاهن
مشکلات خودت را در فضای مجازی به نام ورزش تعمیم نده .
درحوزه کاری خودت خوب کار کن تا قطعا ورزش در آن قسمت مشکلی نخواهد داشت.
کارهای بزرگ را باید به آدمهای بزرگ داد.
خطاطی که نام بردی دارای مدرک کارشناسی ورزش ونیز ورزشکار است .
وغیره ...

موفقیتهای بزرگ متولی ورزش کردستان پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 18:46

1
8

عکس| دونده قهرمان مریوانی «کولبری» می‌کند

در چند روز اخیر و برای دومین بار؛

کُشتی کردستان باز هم در خانه ناکام ماند!

سلام بر شما همین تیترهای فوق را در گوگل بنویسد و سرچ فرمایید عملکرد اقای مدیر کل ورزش مشخص است و حدیثی مفصل از این مجمل بخوانید و با عنایت به موفقیتهای کلان این مدیر کل که در تیترهای فوق است از ایشان برای خدمت به ورزش حمایت فرمایید. اگر بیشتر بخواهید هم وجود دارد

مربی پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 20:32

0
7

سلام چرا نظر اینجانب را درج ننمودید بخدا عین واقعیت است ، شما با کمی پرس و جو و تحقیق حتما صحت و سقم آنرا در خواهید یافت

فرید پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 22:33

8
3

سلام
فکر میکنم بعضی از دوستان بی مهری میکنن. ضعف هیئتهای ورزشی رو نباید به مدیر ورزش ربط داد . چون روسای هیئتهای ورزشی رو مجمع انتخاب میکنه و اعضای مجمع پیشکسوتان و قهرمانان اون رشته ورزشی هستن. هیئتهای ورزشی که همه انتظار پول و امکانات دارن . در حالی که مقدار بودجه ای که تو شورای برنامه ریزی در نظر گرفته میشه سهم ناچیزی هست. متاسفانه هیئتهای ورزشی بدون هیچ برنامه ای روی کار میان و تاوان این بی برنامگی رو اداره ورزش باید پرداخت کنه

ماهان پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 22:39

8
4

سلام آقایی که بیست وچندسال خدمت کردی ومطمئنم صدسال خدمت کنی هرجایی باشی جزدروغ وخیانت هیچ خدمتی نداری که به ورزش واداره ای که استخدامت کرده ارائه بدی لازم خدمت بی اطلاعت عرض کنم موفقیت های آقای جولایی دراداره مریوان زبانزدعام وخاص بوده وهست ودراداره کل هم وجودحامدجولایی نه تنهاباعث پیشرفتهای نرم افزاری وسخت افزاری خیلی قابل توجهی درورزش استان شدندبلکه امیدتمام ورزشکاران ومربیان ومدیران ورزشی استان هستند.ودرصورت جابجایی آقایرجولایی نام نیک ایشان بدای همیشه ماندگارخواهدبودومدیران بعدی هم خوب می دونند که بایستی راه ایشان راادامه بدند.

ماهان پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 23:07

11
3

بلی آقای جولایی خوب جلودزدی ها،مفت خوریها،بیکارگی وپیشرفت آدمهای توخالی روگرفته، این انتظارهست که ازطرف این جورآدمهامورداتهام ونسبت های نارواقراربگیرد.وگرنه آمارگویای عملکردایشان است به شرطی که عینک غرض ورزی ونقاق ازچشمتون بردارید.

بهنام پاسخ جمعه 11 آبان 1397 | 00:41

2
6

ورزش یعنی جوانمردی .حامد جولایی مثل اکثر مدیران اداره کل کت و شلوار ریاست به تنش گشاد است .معاونین آن طور .حسینی نامی هم هست فقط میگوید من آسیب شناسی کردم شد این و آن .در سازمان جوانان روابط عمومی بود.و دیگران .متاسفم برای ورزش استان .از این استاندار و مدیران ارشد میشود فقط همایش پیاده روی و جشن انار انتظار داشت .انحراف در تربیت بدنی از پور علی فرد آغاز با شفیعی تکمیل و الان در مسیر انحراف است .شفیعی به آن تملق و پیاده روی تبلیغ پوچ افزود و جولایی هم شاگرد او .
این قحط الرجال بقدری شده که در قروه یک نفر چند سال یکبار رییس تربیت بدنی میشود .یعنی قروه دیگر ورزشکار و مدید ندارد .دارد .اما عقل و تدبیر استفاده از آنها نیست .به امید سربلندی دوباره ورزش استان .

اموزش دعوا پاسخ جمعه 11 آبان 1397 | 02:53

1
4

مدیر محترم سایت وزین کرد تودی کثر الله مشاهدینکم
سلام علیکم
حالا این نطر و شوخی به لیاقتهای بیپایان مدیرکل ورزش مربوط نمی شود بلکه به دعوای رسانه ای شما و هفته نامه سیروان کسر ا.. مشاهدینه مربوط می شود خبر مربوطه را نتوانستم پیدا کنم تا در انجا بنویسم به همین جهت اینجا می نویسم
لینک زیر یک ویدئو است انرا خواهشمندم ملاحظه فرمایید دعوای رسانه ای باید اینگونه باشد که در ویدئو می بینید نه مثل شما و سیروان که همدیگر را به شاگردی دعوت می کنید به هر دوی شما عرض می کنم
https://www.farsnews.com/media/13970807000322/
ولی یادتان باشد در مقدمه برای شما کثرت بییندگان را و برای سیروان کسرت بییندگان را دعا نمودم چون کرد تودی را دوست دارم که هر روز می بینم

مدیرکل ورزش نیز باید برای سوم شدن کشتی کردستان در مسابقات خانگی توضیح فرمایند . به شما عرض می کنم که تیم بسکتبال تراکتورسازی کردستان که چند سال پیش در لیگ برتر بود و مسابقه اش را دیده ام به کجا ختم شده است و از تلاشهای مدیر کل ورزش قدردانی کنیم

شهروند پاسخ جمعه 11 آبان 1397 | 08:37

1
8

در جواب فرید و ماهان که از مدیر کل دروغگو و رانت خوارتمجید کردن خدمت شما عرض کنم فرمایشات دوستان کاملا درست و منطقی هست احتمالا شما هم با ایشان همدست هستی در ضمن مدیر کلی عکس گرفتن و سیاسی بازی نیست زمانی از قله به پایین پرتاب میشن که راه چاره ای براش نمیمونه عملکرد ضعیف ایشان بر هیچ کسی پوشیده نیست به امید رسوایی های بیشتر برای این دروغگو و بی اخلاق تمجید ممنوع از این نامرد

محسن پاسخ جمعه 11 آبان 1397 | 10:56

1
8

در جواب به آقا یا خانم ماهان عرض میکنم. این دفاع شما از این مدیرکل در مقابل تنفر عمومی استان از ایشان در واقع خلاف جهت آب شنا کردن هست که دلیلش مشخص است. یا از نورچشمی های ایشان هستی یا منافع مالی و چیزهای دیگرت را به خوبی تامین کرده است. آخر شما خدارو گواه حرفات بگیر بنده ی خدا. یعنی از این مدیرکل هیئت ها راضی هستن؟ یعنی سمن ها راضی هستن؟ یعنی ارباب رجوع راضی هست؟ پیمانکار راضی هست؟ کارمندان راضی هستن؟ جواب همه ی این سوالات خیر هست. شما اگر کارمند آن اداره ای از همکارانت یک نظرسنجی بگیر ببین چه میگویند در مورد این مدیرکل روباه صفت. اگر هیئت ورزشی هستی از سایر هیئت ها یک نظر سنجی بگیر. اگر پیمانکار و سمن هستی بهمچنین بپرس ازشان. پس لطفا کورکورانه بخاطر تامین منافع خودت ، از ایشان دفاع نکن و منافع جمعی و استان رو خراب نکن. آیا غیر از این هست که این مدیرکل دروغ گو و دو رو هست؟؟ آیا غیراز این هست که بین آدم ها رو بهم میزند تا خودش ریاستش پایدار باشد؟ آیا غیر از این هست که برای اعتقادات احترامی قایل نیست؟ آیا غیر از این هست که مشکلات اخلاقی دارد؟ آیا غیر از این هست که همه را سرکار میگذارد؟ آیا غیر از این هست که یک نوع سادیسم اذیت کردن دیگران دارد؟ آیا غیر از این هست به دلیل کم تجربگی هزارتا گند زده به استان. لطفا واقع بین باشید .به والله در یک نظر سنجی تنفر عمومی از ایشان آشکار هست چون همیشه فکر میکند خودش زرنگ است و دیگران کودن و نفهم. شمام با دفاع از ایشان خودت را گناهکار نکن

ورزشکار تنیس روی میز پاسخ جمعه 11 آبان 1397 | 12:04

8
2

باسلام.
متاسفانه اگر بنده حقایق رو مطرح کنم میگن منافعی داره .
من کاری ندارم به مدیریت مدیر کل اما کمی انصاف داشته باشیم اون دوستمون خوب اشاره کردند واقعااین مطالب لابیگری هست واسه عوض کردن مدیر کل چون این سناریو برای تمام مدیر کلها ی گذشته پیاده شده و هر کسی رو خواستن بردارند و نفر مورد نظر خودشون رو بیارن همین برنامه ریخته شده .واقعیت رو چرا قبول نمیکنیم ما کردهاتو فرهنگ خودزنی و حسادت بینظیریم و هیچ وقت پیشرفت نمیکنیم این مدیر کل هم عوض بشه سر بعدی هم همین رو میارن.حرف واسه عقب افتادگیمون زیاده.
فقط میخوام بگم به این منتقد اطلاعات غلط نده به این مردم احساسی من که ورزشکار پینگ پنگ هستم میخوام بگم طی ۱سال گذشته برای اولین بار اتفاقاتی در تاریخ پینگ پنگ کردستان افتاده و اون اینکه دختران نونهال برای اولین بار در مقطع تیمی کسب عنوتن کردن ،برای اولین بار پینگ پنگ کردستان به لیگ برتر کشور راه پیدا کرد،در تمام رده های مختلف صاحب عنوان هست نونهالان سامرند کریمی و پویان نعلی عصو ۴ورزشکار برتر ایران هستند،یاشار توانایی در نوجوانان،اریا امیری در جوانان و امید و متین حیدری ووووو
انصاف هم خوب چیزیه به الله

وفا جمعه 11 آبان 1397 | 16:23

شما نگران برداشتن این مدیرکل نباش چون ظاهرا استاندار دوس دارد در این استان نارضایتی مردمی ایجاد شود توسط این مدیرکل قشنگ ورزش. پس مطمن باش ایشان همچنان برتخت مدیرکلی خواهند تاخت تا جامعه ی ورزش و مردم خشمگین تر و ناراحت تر گردند از این نحوه مدیریت. و قطعا منافع شما در تنیس هم حفظ خواهد ماند. پس اصلا مکدر نشوید

قهرمان جمعه 11 آبان 1397 | 20:32

سلام جناب آقای پینگ پنگ ابست
باید خدمت شما عرض کنم این افرادی که شما بعنوان قهرمان ازشون یاد کردی با زحمات چندین ساله مربیان و پدر و مادرشان باین مقامها رسیده اند و هیچ ربطی به مدیریت این مدیر کل دروغگو ندارد
حنای او دیگر برای کسب رنگی ندارد و دست او برای همه رو شده ،اگه میخواهید بیشتر از این رسوا نشه کمکش کنید گورشو گم کنه

ج ا پاسخ جمعه 11 آبان 1397 | 15:39

3
7

بنده رئیس هیات بودم که استفاء دادم بنده کاندیدای ریاست یکی ازهیائتهای ورزشی بودم جولایی انتخابات رابرگزارنکردبعدپیگیری فراوان مرحوم فتح الله زاده تنها مردراستی اداره ورزش گفتندفلانی دنبال نباش این هیائت پول داره صاحب سالن واستخره شمانمیتونید به اونجا بریدبایدکسی باشه باجولایی ارتباط داشته باشه بدونه هیچ دلیلی ماروردکردن شب انتخابات خیلی چیزهای دیگه تودلم هست طی چندسال رئیس هیاتیم مارئیس هیات داریم ۲سال ازسنندج رفته ولی رئیس هیاته میگیم چرا این آغا بایدبره میگه توبازرسی اگه کاری داشته باشم حل میکنه حرف زیاده این یه کمشه

همشهری پاسخ جمعه 11 آبان 1397 | 20:46

0
0

منظور لاوی همون لابی هست

هومان پاسخ شنبه 12 آبان 1397 | 00:32

5
1

باکمک خداووجودافرادکاردان ودلسوزمانندآقای جولایی ورزش کردستان روزبه روزشکوفاتروورزش کردستان صدهامدیرمانندحامدجولایی خواهدداشت وبدخواهان نیزجزپشیمانی وهدررفت زندگیشون عایدی نخواهندداشت.

بی طرف پاسخ شنبه 12 آبان 1397 | 12:23

0
3

با سلام خدمت دست اندر کاران کردتودی و عزیزانی که نظرات خودشون رو در مورد گزارش فوق بیان کرده و می کنند بنده یکی از کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان که سابقه کاریم هنوز دو رقمی نشده و لازم می دونم عرض کنم که شاید گزارش ارائه شده تاحدودی واقعیاتی رو بیان کرده باشه ولی حتماً کل حال و روز ورزش استان نبوده و نیست آقای جولائی فرد بومی و دلسوزی هستن هرچند امکان اشتباه برای ایشان هم وجود داره من از سایت کرد تودی انتظار داشتم در کنار انتقادات فراوانی که انجام داده راه کارهای برون رفت از حالت موجود و همچنین بهبود اوضاع رو هم بیان می کرد و یک مقدار نیمه پرلیوان رو هم نشون می داد.در مورد جناب آقای محمدی و آقای حسینی هم که مواردی رو فرمودید لازم می دونم بنا به شناختی که از این دو نفر دارم بگم که دو نفر از افراد دلسوز و منظم اداره می باشن که تا این لحظه غیر از عمل به قانون هیچ عملی انجام ندادن. در نهایت خواهش می کنم که دعواهای سیاسی و شخصی رو تموم کنید و اگر مشکلی هم هست که حتماً هم هست رو به همراه راه کار حل مشکل بیان کنید.

مبین پاسخ شنبه 12 آبان 1397 | 12:37

4
3

سلام ..ای کاش بیشتر دست اندرکاران این مملکت مثل آقای جولایی برای کارشان وقت می گذاشتند

جمشیدی پاسخ شنبه 12 آبان 1397 | 12:52

6
3

سلام من اکثرا پیام ها خوندم فقط فقط یکطرفه قضاوت کردنه یه ضرب مثل هست میگه کبک در برابر کبک میخونه عملکرد سالها قبل با سال 92به بعد را مقایسه کنید دیگه نیازی به تخریب نیست بعدشم نود درصد اینها ورزشی نیستن ورزشی خوب میدونن چه درده ورزشه

کردستان پاسخ شنبه 12 آبان 1397 | 12:59

5
1

سلام هر قسمت متوجه نشدی از قول دیگران قضاوت نکنید در برابر خودشان این سوالها مطرح بشه ورزش کردستان مظلوم که شماها قضاوت می کنید چون ورزشی نیست یا خیلی کس های غیر بومی دیگه میخواد که رفتن نتوانستن ورزش را نابود کردند....

کردستان پاسخ شنبه 12 آبان 1397 | 13:08

6
5

خدا یا آقای جولایی هر روز موفق تر کن که این جماعت کماکان بسوزند الاهی امین

کردستان پاسخ شنبه 12 آبان 1397 | 13:20

1
1

کرد تودی چرا همیه نظرها رو نمیزاری

شهروند پاسخ شنبه 12 آبان 1397 | 14:30

2
5

همه اون هایی که از آقای جولایی تعریف و تمجید کردن دست شون با هاش تو یک کاسه ست هر کس کارش به آقای جولایی افتاده باشه و با ایشون برخورد کردن قطعا خوب میشناسن که ده بار ادم رو میاره میبره با دروغ و چرب زبانی در ضمن ایشون نماینده های استان کردستان رو دیوانه خطاب میکنن و به ریششون میخنده در ظاهر با محبت و چرب زبان ولی پشت صحنه دورو دروغ گو من‌از نزدیک دیدم در سایه استان رو به نابودی کشوندن حتی آقای کریمیان که از ایشون دفاع کردن الان از دست جولایی دلشون خونه چون‌پی بردن به دروغگو و ...ایشون از استاندار محترم و نمایندگان محترم و مسولین استانی خواهشمندم از این مسائل به راحتی گذشت نکنن و هر چه زودتر برای ورزش و جوانان کاری کنن

اسی پاسخ شنبه 12 آبان 1397 | 19:42

5
3

با سلام لازم می دونم چند نکته در خصوص ایم مصاحبه یک طرفه عرض کنم کاملا بی طرفانه
1- در مورد به کار گرفتن افراد دارای دکترا بنده نامه نگاری های این چند نفر رو دیدم باید بگم در حد فاجعه برای مدیر کل پیش نویس نامه می فرساتند وقتی طرف بلد نیست یک نامه مناسب بنویسه ایشان به چه درد اداره می خورند عملکرد به مدرک تحصیلیذ نیست
2- جناب اقای ورمقانی یکی از دلسوزترین افراد این اداره محسوب میشه هرواحد برن به واقع فقط عملکرد مثبت دارند با وجود کمتر از یک ماه انتصاب ایشان تحولات زیادی به وجود آمده مدرک ایشان کارشناسی تربیت بدنی ایشان که مدرک خطاطی ندارند چرا با گذاشتن القاب اذهان رو منحرف می کنید
3- معاونت توسعه منابع اداره بنا بر چارت اداری و الزامی که وجود داره باید در رشته مدیریت تحصیل کرده باشند فردی که دارای مدرک ورزشی باشه از چند و چون این معاونت سر در نمیاره در صورت انتصاب فردی با مدرک تحصیلی غیر مدیریتی مثلا تربیت بدنی دیوان محاسبات درخواست تغییر مدیر رو میده چون رشته تحصیلی با پست سازمانی شخص باید منطبق باشه آقای مدعی مدیر در این اداره کل یعنی شما با بیست سال سابقه کارمندی تو این اداره کل اینها رو نمی دونی چرا داری اذهان رو فریب میدی خدا رو خوش میاد؟
4- ورزشکاران مستقیما با هیات های شهرستان و استان دارای ارتباط هستند ئ کارهای اونها از طریق هیات ها انجام میشه فلسفه خلق هیات ها برای همین آیا اینکه ورزشکاران جلوی درب سازمان صف بکشند و معطل بشن شما رو راضی میکنه؟ یعنی شما هنوز این مطلب رو نمی دونید که ده ها سال هیات ها کارهای ورزشکاران رو انجام میدن؟
5- دادن پست ریاست هیات به برخی افراد چه اشکالی داره مثلا همین همکاران اداره خودتان که قبلا ریس هیات بودن و وقتی برای ادامه تحصیل خودش میرفت تهران با عنوان ماموریت از هیات پول برداشت می کرد!!!! طرف برای کار خودش میرفت تهران اونوقت به عنوان ریس هیات حق ماموریت می گرفت تازه همین همکار شما ماشین هیات هم زیر پاش بود که صرفا استفاده شخصی می کرد حالا چون آقای جولایی اومد و با این ها مبارزه کرد حالا شده آدم بد؟ ایشان یکی از پاک ترین و شریف ترین مدیران بودند فردی ورزشکار دونده که خود درد جامعه ورزشی رو درک می کرد حالا چون به شما پست و مقام نداده شد لابی گر؟؟ منصف باشید ایشان واقعا شایسته هستند بیشترین مدت مدیریت رو داره و روال امورات واقعا عالی داره پیش میرره ادمین گرامی بدون حرف و سند مطلبی ننویسید این شخص مصاحبه شونده هم معلوم اسمشان چیه همه ایشان رو در اداره می شناسند مدام در حال تحریک از طریق ارسال گزارشات نا واقع

کرده پاسخ یکشنبه 13 آبان 1397 | 18:48

1
0

فقط فقط فردین ورمقانی دلسوز مرد اخلاق مدرک کارشناسی تربیت بدنی قهرمان کشتی هر چی از این بزرگ مرد گفته شود کم است ...

ابراهیم پاسخ یکشنبه 13 آبان 1397 | 20:19

6
1

بنده خودم کارمند اون اداره هستم این فرد مجهول مصاحبه شونده کاملا معاندانه نظرشان رو اعلام کردند چند نفری تو اداره هستند که به واسطه اینکه بهشون پست و مقامی داده نمیشه با مدیر کل لج افتادن این که معلوم وگر نه مدیر کل بومی و مردمی و ورزشکاری هستند اقای جولای . در مورد چند نفر از همکاران که رفتند خارج مثلا اقای جولایی باید چیکار کنه از کجا بدونه که اونها قصد خروج دارند این حرف ها چیه اخه؟؟؟ طرف دیگه هیچی دستش نرسیده این حرف ها رو بیان کرده الان چنیدن نفر از سایر ادارات به این اداره ورزش جوانان انتقالی گرفتند این که نشد دلیل هیچ وقت مغرضانه حرف نزنید از شخصی بنا بر دلیلی خوشمان نمیاد باید این جوری تخریبش کنیم مدیر کل به واقع سالم و پاکی هستند ایشان خدا خودش ناظر و شاهد هر چند بنده نسبت به اقای جولایی هم انتقاداتی رو دارم هیچ ادمی هم بدون انتقاد نیست حتی شما مصاحبه شونده گرامی ولی تخریب با انتقاد یک چیز دیگه است از صبح تا شب راپرت و گزارش دادن بی اساس به ادارات مختلف به کجا رسید؟ یعنی به فرض اقای جولایی کلی تخلف کنند و دستگاه های نظارتی بعد از این همه سال ساکت بمانند؟ اون اقای شاداب میگن اقای جولایی زمین خوار کجا زمین خواری کرده چرا مدرکی رو ارایه نمی کنید مگر نه اینکه تو کانال تلگرامی همین اقای شاداب کلی بد و بیراه و فحش نثار اقای جولایی کرد حالا از ترسش وقتی دیده سرو کارش با دادگاه میگه من اصلا همچین حرفی رو نزدم رفته دادگاه میگه من اصلا جولایی رو نمی شناسم ادم وقتی حرفی رو میزنه باید پایش هم وایسه

املاءوانشا پاسخ یکشنبه 13 آبان 1397 | 22:41

3
1

شهروند محترم خودت یه مرتبه نگارش خودتو خوندی ایراد از نامه نگاری میگیری

ابراهیم دوشنبه 14 آبان 1397 | 20:01

جناب دکتر مگه نمی دونم چقدر نامه هات اشکال داره؟ تو سالی یک بار هم نامه نمی نویسی همه می دونند چرا انکار می کنی؟

زریبار پاسخ دوشنبه 14 آبان 1397 | 12:58

5
3

مریوان یه ورزش کار قهرمان بی ادعا داشت وانهم حامد جولایی بود العانهم یک مدیر نمونه هست و دلسوز ورزشکاران واقعی هست وشمای که این دروغهارو می نویسید نه ورزش کار هستید ونه ورزش دوست شما فقد مریض هستید

احمد دوشنبه 14 آبان 1397 | 13:26

به نظر من شماهایی که دارید از حامد جولایی حمایت کورکورانه می کنید همگی نوچه های او هستید که حواسش بهتون هست. شماها هم دشمن ورزش کردستانید و هم دشمن جوانان این استان. کجایند عبدالله چمن گلی ها کجایند آن نام آوران عرصه ورزش در کردستان؟؟؟؟؟ چرا کر و کور شده اید؟؟؟ چرا از نابودی ورزش کردستان حمایت می کنید؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا حق پاسخ پنجشنبه 17 آبان 1397 | 07:23

4
0

می دانم که با نوشتن این مطلب، به من هم برچسب چاپلوسی و تملق گویی و نوچه مدیرکل بودن را می چسبانی اما اصلا مهم نیست چراکه خدا خود می داند که واقعیت چیست و همین برای من کافیست. روی سخن من با این مصاحبه شونده محترم است که اگر هر کسی یه مقدار با دقت مطالب ایشان را مرور کند به نیت واقعی و انگیزه او پی می برد.\\r\\nجنایعالی و تمام آنهایی که بلندگویشان شده ای و فقط آنها را نیروی توانمند اداره کل می دانی قبلا که صاحب پست و جایگاه بالا بودید چکار کردید؟ چه عملکرد مثبتی از خود ارائه دادید؟ چرا شماها فکر می کنید که اداره کل مال شماست و به جز شما چند نفر کسی حق پیشرفت ندارد؟ همین آقای خطاطی که انتصابش را ناحق می دانید دارای مدرک تحصیلی ورزشی، بیش از ۱۵ سال سابقه مفید که ۶ سال مداوم هم روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان را در کل کشور اول کرده، اکثر ورزشکاران هم او را خوب می شناسند و برایش احترام قائلند چراکه همیشه دلسوزانه پیگیر کارشان بوده است. آیا این فرد ناتوان است و انتصابش نا به جا بوده؟ اتفاقا این یکی از بهترین کارهایی بود که آقای جولایی انجام داد. چند نفر محدود که تعدادشان هم به تعداد انگشتای یک دست نمی رسد اداره کل را ملک شخصی خود می دانند و مثل ارثیه خود به آن نگاه می کنند و فقط خود را لایق پست و پیشرفت می دانند و از گذشته هم این را باب کرده بودند که پستهای بالا فقط متعلق به این چندنفره و کسی حق ورود به این دایره قرمز را ندارد، اما حالا که آقای جولایی این دایره قرمز را برداشته و برای همه فرصت و حق پیشرفت قائل شده او را ناجوانمردانه مورد آماج تخریبها و توهینها قرار داده اند. البته این فقط مربوط به آقای جولایی نمی باشد مصاحبه شونده محترم خوب می داند که با آقای چمن گلی هم چکار کردند که حالا فریاد می زنند کجایند چمن گلی ها؟ برایشان فرقی نمی کند که مدیر کل خوب باشه یا بد هر کسی که به ساز آنها نرقصد و اداره را دربست در اختیار آنها قرار ندهد از نظر آنها بد است. شما را به خدا یه کم به خود بیایید و دست از این کارهای بی ارزش بردارید و آنقدر که وقت خود را صرف اینگونه کارها می کنید به فکر کار و خدمت حداقل به اندازه ای که حقوقتان را حلا کنید باشید. این را هم خدمتتان یادآوری کنم که در پیشگاه خداوند حفظ آبروی مومن از حفظ کعبه واجبتر است. برای بدست آوردن چیز فناشدنی مثل پست و مقام دنیوی آبروی افراد را وسیله قرار ندهید. انتقاد سازنده و دلسوزانه روشنگر مسیر حرکت و پیشرفته و اگر از روی خیرخواهی باشه مطمئن باشید برای همه قابل احترام خواهد بود حتی اگر هم نپذیرند اما تخریب و توهین به چز کوچک کردن فرد نباشد هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. به فرموده امام حسین (ع) اگر دین ندارید لااقل در دنیا آزاده باشید.

شهروند پاسخ جمعه 18 آبان 1397 | 20:30

0
1

اقای یاحق . که چند نفرید و منتظر شدین همه مطالب را بزارن قشنگ معلومه که چند نفری باهم نشستین این مطلب را اماده کردین. و حمایت میکنید . خوب معلومه شماها کیا هستین . پس خودتان را مدیون قیامت نکنید شما که دنیا را فروخته اید. قیامت خود را به باد ندید. خدا خودش شاهد همه چیز هست

نظیر پاسخ شنبه 19 آبان 1397 | 09:10

2
1

با عرض سلام خدمت مدیریت محترم سایت و نگارندگان پیام
قطعا افرادی که این پیامهای انتقادی را گذاشته اند از کارمندان شریف اداره کل نیستند و از بیرون از اداره کل بوده اند . همگی ما کارکنان اداره کل متحد بوده و پشتیبان اداره کل و شخص مدیرکل هستیم . افرادی از بیرون از اداره کل در حال ضربه زدن به اداره کل هستند و نتیجه ای از این کارها نیز عایدشان نخواهد شد . بنده به شخصه چند سال به طور مستقیم با مدیرکل ارتباط داشتم در این مدت دلسوزیهایی که آقای جولایی برای کارمندان می کرد در زمان هیچ مدیرکلی نبود. اصلا آقای جولایی با کارمندان رفیق و دوست است و اصلا به چشم مدیرکلی به کارمندان نگاه نمی کند. آقای جولایی در روز پایانی سال تا پاسی از شب در اداره کل حضور داشته بلکه بتواند اعتباری از سازمان مدیریت برای شب عید کارمندان بگیرد . آنهایی که آقای جولایی را تخریب می کنند بدانند دوران آقای جولایی دوران طلایی ورزش کرذستان بوده است . کدام مدیرکل مثل آقای جولایی بدنبال گرفتن اعتبار برای هیأتهای ورزشی بوده است . در خصوص همکاران دیگری که مطالبی نوشته اید . آقای ورمقانی یکی از شریفترین کارمندان می باشد وی زندگی خود را صرف ورزش استان نموده است چندین سال بعنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب شده است . وی اصلا بدنبال پست و مقام نبوده و نیست .آنهایی که می گویند وی برنامه ای برای ورزش ندارند قطعا از وی شناختی ندارند. در خصوص آقای حسینی حراست اداره کل وی چند سال است به تنهایی حراست یک اداره کل را مدیریت نموده است و کمک دست مدیرکل و سایر همکاران بوده و خواهد بود. آقای محمدی بعنوان مسول واحد فنی تنها هدفش خدمت به اداره کل بوده است.

امید پاسخ چهارشنبه 23 آبان 1397 | 16:57

0
0

من هرچند کارمند ورزش و جوانان نیستم ولی به واسطه کارم هفت یا هشت سالی میشه کل ارتباط زیادی با کارمندان و مدیرکل دارم و از لحاظ مالی بسیار هم آسیب دیدم ولی مردانگی حکم میکنه که مواردی رو بگم \\\\r\\\\nاز لحاظ پاک دستی و صداقت و لیاقت جولایی هیچ مشکلی نداره و حتی کسانی که باهاش دشمن نمیتونن ادعایی بکنن نمونه بارزش هم کسایی که اطلاع دارن پرونده فروش ضایعات بود که با همراهی معاونین حراست و حقوقی مردانه پاش ایستادن و نذاشتن حق اداره پایمال بشه یا زمین رها شده خیابان ۲۸ دی که میلیاردها ارزش داره و بحال خود رها شده بود بازپس گرفت و مشکل شکایات زمین های ۲۲ گولان رو حل کرد و موارد متعدد دیگه\\\\r\\\\nدر بخش هیات ها تو این وضعیت بی پولی تقریبا به همه هیاتها کم یا زیاد رسیده و مخصوصا به قهرمانها هر چند کم ولی کمک کرده \\\\r\\\\nچرا عده ای خودزنی میکنن و مدیری جوان و از جنس ورزش را ناجوانمردانه قضاوت میکنن وجدانا یادتان هست بعضی از مدیرکل های اسبق چطور با ارباب رجوع برخورد میکردن \\\\r\\\\nفساد اداری یک واقعیت مسلمه ولی مقایسه کنید سطح فساد را به نظرم بسیار زیاد کاهش داده چون خودش سالمه \\\\r\\\\nیکی یکی مجموعه های مخروبه و یا ناتمام استان رو راه اندازی کرده\\\\r\\\\nدر مورد کارمنداش هم به نظرم ۹۰ درصدشون رضایت کامل داره \\\\r\\\\nبخدا من از جولایی ضرر مالی سنگین بهم رسیده ولی حیفم اومد نگم که یکی از بهترین و مستعدترین مدیران استان کردستانه\\\\r\\\\nکمترین امتیازش اینه که مردمیه و خاکی و نگاه از بالا به پایین نداره \\\\r\\\\nحداقل برید از پیشکسوتان ورزش بپرسید بعد مردانه قضاوت کنید

کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

نام *
 

کد امنیتی Captcha image
 
   

پیشنهاد سردبیر:

آرشیو پیشنهاد سردبیر
 

کُردتودی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید