کُردتودی اخبار کردستان، ایران و جهان

اختصاصی کُردتودی/

انتقاد شدید اصولگرایان و اصلاح طلبان کردستان از استاندار در یک جلسه محرمانه!

جلسه محرمانه، سانسور رسانه ای، اصولگرایان کردستان، اصلاح طلبان کردستان، استانداری کردستان

عصر روز گذشته (7 آبان) در استانداری کردستان جلسه ای محرمانه با حضور تمامی گروه ها و طیف های سیاسی استان برگزار شد که با انتقادهای شدید به مجموعه استانداری همراه بوده است.

به گزارش کُردتودی، بر اساس گفته های یکی از خبرنگاران ما که در پوشش نیروهای اصلاح طلب در این جلسه محرمانه حضور یافته بود، یکی از نماینده های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان خطاب به استاندار گفته است: سال گذشته در همین مکان جلسه ای گذاشتیم و قرار شد برای اداره بهتر امور استان از نخبگان و فعالان سیاسی استان راهکار بخواهید اما هیچ وقت عملی نشد.

 

او گفته: چند نفر دور و بر شما را گرفته اند و شما را در قفل و زنجیر کرده و قدرت و اختیار هرگونه اقدام و تصمیمی را از شما گرفته اند. به عنوان مثال یک قورباغه شناس را معاون اقتصادی و یک سیاسی کار را در معاونت برنامه ریزی استان گماشته اید که لازم است زحمت بکشید و سر دربهای این دو معاونت را به «معاونت سیاسی و هماهنگی ستاد روحانی» تغییر نام دهید.

 

این فعال سیاسی ادامه داده است: معاونین و مدیران شما که برای برپایی جشنواره انار اورامان با آن همه مورد منکراتی خود را به آب و آتش می زنند، چرا جشنواره های مشابه را برای دیگر تولیدات کشاورزی در دیگر نقاط استان برپا نمی کنند؟! در این جشنواره به ماه صفر که مردم اهل سنت در آن عروسی نمی گیرند و محافل شادی برگزار نمی کنند به اعتقادات آنها توهین شد و وقتی هم یک ماموستای آئینی به این موضوع واکنش نشان می دهد و معترض می شود همکاران و رسانه های در اختیارتان به او توهین می کنند و افترا می بندند.

 

او اضافه کرده بود: چرا همان مدیرانی که در جشنواره منکراتی انار حضور پرشور داشته بودند در تشییع جنازه دو نیروی بسیجی که در راه تأمین امنیت این آب و خاک در سروآباد شهید شدند، شرکت نکردند؟! یا اینکه برای 11 پاسدار کورد که ناجوانمردانه در روستای دری مریوان به شهادت رسیدند حتی قابل نبودید که یک مراسم ساده عزاداری برای آنها در مسجد جامع سنندج برگزار کنید!

 

این فعال سیاسی ادامه داده بود: آقای استاندار شما واقعاً استان را رها کرده اید. غیر از اینکه یک نفر مرغدار را مشاور خود کرده اید چه اقدام دیگری برای این استان انجام داده اید؟

 

در ادامه، استاندار کردستان با انتقاد شدید اصلاح طلبان هم مواجه می شود و یکی از نمایندگان این حزب به استاندار می گوید: عده ای فرصت طلب دور و بر شما را گرفته اند و اجازه نمی دهند هیچ کسی به حلقه آنها وارد شود و امروز می بینیم که وضعیت استان به گند کشیده شده است!

 

انتهای پیام/sh.s

دوشنبه 7 آبان 1397 | 09:36

کد خبر : 31303

منتشر کننده : sh.s

بازوانی پاسخ دوشنبه 7 آبان 1397 | 14:23

3
23

سایت کورد تودی جانبدارانه کار نکنید شما به مشاوران محیط زیستی استاندار محیط زیستی کردستان مشکل دارید درست نیست این کارها.
وقتی مشاور اقتصادی کردستان قورباغه شناس باشد با اینهمه رودخانه‌ها، سدها، استخر و برکه ها خودش خدمت بزرگی به رشد و شکوفایی اقتصادی کردستان می کند پرورش و صادرات قورباغه قدم مهمی در این راستا می باشد ضمنا اگر به کشورهای اروپایی و چین نگاه کنیم قور باغه در رستورانهای آنها گران ترین غذاست و استفاده از روغن و پوست قورباغه در پزشکی کاربرد فراوانی دارد ؛ مشاور بودن یک مرغ دار به عنوان مشاور استاندار نیز هکذا و اهمیت مرغ را ملت خوب می دانند پس با پخش این اخبار سعی نکنید به مدیران دولتی رخنه بگیرید

دانا پاسخ دوشنبه 7 آبان 1397 | 16:00

2
27

وضعیت استان با این نیروها و
انتخابهای جدید استاندار
چشم انداز روشنی اصلا دیده نمیشود
قورباغه شناس و مرغ دار مشاور داشته باشد وضعیت استان همین خواهد بود
مدیر ارشد استان باید خیلی باتجربه تر از چنین نگرشها باشد
استاندار خیلی کم تجربه است......

رسول زاده پاسخ دوشنبه 7 آبان 1397 | 16:06

0
22

آقایان مدیران اگر به مراسم تشییع جنازه شهیدان مریوان و سروآباد می آمدند یا مراسم در مسجد جامع سنندج برگزار می کردند احتمالا با توبیخ مقامات مافوق خود روبرو می شدند یا اینکه از محبوبیتشان میان گروهکهای معاند اسلام و طرفدارانشان کاسته میشد. باید بهشان حق بدیم مراقب پست و جایگاه شان باشند

ولی پاسخ دوشنبه 7 آبان 1397 | 16:12

1
20

باور کنید همه ی کسانی که به دولت کلید رای دادند پشیمان اندر پشیمانند چاره نیست به قول وزیر بهداشت حالا که رای داده اید باید چوبش را هم بخورید و دم نزنید!!!

وزیری پاسخ دوشنبه 7 آبان 1397 | 19:42

1
19

بعد از یکسال این همه انتقاد های به جا از جناب استاندار گرفته شده است
که او با انتصابات سوال برانگیز و مبهم با مشاوران به قول دوست بالا مرغدار و مثلث دفن که واقعا استان را دارند نابود میکنند جناب استاندار کم تجربه
با همان روال قبلی پیش میرود
که بعد از یکسال نشان از کم تجربه بودن نداشتن مشاوران باتدبیر است
جناب مندمی و صیدی و فیروزی و جعفری و...امتحان خود را پس داده بودند
استاندار علاوه بر یک دوره نمایندگی هیچ تجربه ای نداشته و کارمند کاملا معمولی بوده است
پس طبیعی است که با این مشاوران چنین عمل نماید

سقز دوشنبه 7 آبان 1397 | 22:55

حتما شما به یک روان کاو مراجعه کنید چون توهذهن تان را اشغال کرده است

وزیری سه شنبه 8 آبان 1397 | 07:33

چشم حتما به همان روان کاو شما مراجعه می کنم

ناظر پنجشنبه 17 آبان 1397 | 19:19

وزیرى جان شما که همه اینها بدون ارائه دلیل ، امتحان داده مى نامى خادم و سرمایه‌ گذار کار آفرین را با لومپن هاى سیاسى همردیف مى شمارى ، لطفا خدمات خودت به مردم کردستان را بیان فرمائید تا بفهمیم که شما انسان عقده اى و نق زنى نیستید، که در غیر اینصورت به روانپزشک که هیچ باید به .....پزشک مراجعه کنید

وزیری دوشنبه 21 آبان 1397 | 15:03

جناب ناظر که قطعا همان سقز هستید نام دیگر
وقتی از یک انتقاد کوچک این چنین آتش می گیرید معلوم است
که برای شما از دست اطبا هم کاری برنمی آید
خداوند به خانواده ات رحم کند
ضمنا من یک شهروند عادی هستم اما عملکرد فرصت طلبان را رصد میکنم

همشهری پاسخ دوشنبه 7 آبان 1397 | 20:16

0
20

جناب مراد نیا در جلسه هم اندیشی احزاب بدجوری ازنقد رسانه ها از عملکرد تیم مدیریتی اش براشفته اند رسانه هارا مزدور خوانده ودریک موضع گیری عجیب فرموده اندمگر شراکت با فعالان سیاسی جرم است اگر نقل این اظهارات از زبان ایشان صحت داشته باشد دیگر نقد عملکرد تیم اقتصادی استان محلی از اعراب ندارد مضاف بر انجناب والی تهدید به تعقیب رسانه های به قول ایشان مزدور از طریق نیروهای امنیتی کرده است. جای ان است که خون موج زند در دل لعل

دانایی پاسخ سه شنبه 8 آبان 1397 | 07:51

0
18

باید به این باند تبریک گفت که در طول یک سال هر آنچه خود میخواستند به جناب استاندار دیکته کردند
سابقه نداشته که هیچ استانداری بعد از یک سال این چنین در معرض انتقادات شدید قرار بگیرد.
استاندار به علت کم تجربگی خود اشتباه کرد که به این مجموعه دفن که البته در این یک سال تکمیل تر شدند اعتماد کرد.
استاندار نباید این چنین ضعیف عمل می کرد.
به هر حال این هم واقعیت استان کردستان است.

ارکان پاسخ چهارشنبه 9 آبان 1397 | 11:22

0
17

سلام و درود و خدا به گردانندگان سایت کرد توی . میخوام یک موضوع را مطرح کنم خواهشا منتشر کنید به جدم قسم خیلی وقته در استان کردستان صدای انسانهای با غیرت و با شرف و حق طلب که در راه خدا و مردم و نظام صحبت بکنند نشنیده بودیم . چرا نام این فرد که نماد یک مرد باغیرت می باشند که در حضور استاندار اینچنین نترسانه صحبت کرده اند را منتشر نمی فرمایید تا برای دست بوسی خدمت ایشان برسیم و من یکی نوکر هرچه انسان صادق هستم.

مریوانی پاسخ چهارشنبه 9 آبان 1397 | 12:20

0
18

امروز در مدرسه شاگردها میگفتن اقا معلم چرا به ما نمیگید تو دانشگاه ببه جای پزشکی یا مهندسی ببریم رشته زیست شناسی بخونیم چون حالا میگن بازار کار برای زیست شناسی و قورباغه شناسی خوبه . بعد از کلاس تو اتاق دفتر موضوع رو برای همکارها توضیح دادم اونها هم خندیدن و توضیح دادن جریان چی بوده و آدرس سایت شمارو دادن حالا هم بنده هم پشیمانم ای کاش به جای فوق لیسانس ریاضی مثل بعضی ها قورباغه شناسی میخوندم به نوای میرسیدیم /// با تشکرفراوان از این منتقد ناشناس که کام امروز ما را شیرین کردند

شیرکو پاسخ چهارشنبه 9 آبان 1397 | 13:27

0
12

تقدیم به این نماینده حزب جبه مردمی انقلاب اسلامی
در این شهر پر از فتنه
که مردانش فقط
شبها نشانی از تن مردانگی دارند؛

در این شهر غم انگیز
که مردم پیشه از مکر و دغل دارند؛

در این وادی که هر کس شریک جیب هر کور و علیل است
تو تنها بنده ی بازوی خویشی
تو هستی در پی اثبات خود ساعی.

تو مردی؛
نه آن مردی که در بند هوای نفس شیطانی ست.
تومملو ز مهری.

تو مرد لحظه های خالص عشقی
تو مرد سخت ترین هنگامه ی دردی
نرنجی از جفای دوست و کینه ی دشمن.

در این بازار بی مردی؛ تو مردی . ...

حیدر پاسخ چهارشنبه 9 آبان 1397 | 15:19

0
13

با سلام. ببینید واقع بینانه میخوام حرف بزنم. واقعا آقای استاندار اگر بخواهد با لج بازی کار کند که این استان رو به فنا خواهد داد. واقعا استاندار نباید با تعصب کورکورانه از مدیرانی نالایق دفاع کند. شما ببینید در اداره ورزش استان چه خبر هست. در نوسازی و .... چه وضعیتی هست
خب چرا استاندار نباید کمی منطقی فکر کند. واقعا همه ی نماینده ها و مردم و جوانان وورزشکاران و پیمانکاران از مدیرکل ورزش ناراحتن ، و در این حالت دفاع استاندار از این مدیر کل چه معنی میتواند داشته باشد الا بحث لج با مردم و نمایندگان آنها نباشد. لذا از استاندار بزرگوار خواهشمندیم منطقی تر عمل نمایند

کریم پاسخ چهارشنبه 9 آبان 1397 | 15:32

0
14

با سلام. واقعا این شخصی که فرموده اند یک قورباقه شناس و یک فرد سیاسی در راس کارن بسیار بجا سخن گفتند و دستمریزاد. متاسفانه همین قورباقه شناس یعنی آقای فیروزی در استخدام های سال 93 با آن خانم شالپوش که مدیرکل تحول بود بسیاااار پارتی بازی و ظلم و پستی و جنایت کردند وحق خیلی را رو به خاطر پارتی بازی کثیفشان از بین بردند. متاسفانه اون آقای دیگر هم در سازمان مدیریت یک انسان متعصب و کینه ای و بسیار به نفع جناح خود در حال کار هست. واقعا ای کاش این بزرگواران کمی به انسانیت و آرامش برمیگشتند و با جناح بازی و خدانترسی مردم رو بدبخت نمیکردند. انسانم آرزوست .

بیجار پاسخ پنجشنبه 10 آبان 1397 | 12:34

0
9

کریمی بیان کرد: بنده لابی‌های کاسبکارانه و زد و بندهای سیاسی با هیچ فردی انجام نداده‌ام و در احقاق حقوق مردم، باکی هم ندارم اما دولتمردان در کردستان انسان‌های نامردی هستند و اگر این وضعیت کنونی تداوم داشته باشد، مجبور هستند که خود‌به‌خود استان را ترک کنند.

دلسوخته پاسخ سه شنبه 15 آبان 1397 | 16:05

0
3

سلام
بر استان ما خاک مرده پاشیده اند. نه از رسانه های منتقد جدی خبری هست و نه از دستگاههای عریض و طویل نظارتی و نه از آنها که داعیه راهنمائی و راهبری مردم را دارند. استاندار هم از عنوانش راضی است که در رزومه اش بنویسد استاندار هم بوده است و گرنه کاری ازشون بر نمی آید. بیچاره مردم که به خاطر دل پاک و صادقشان موقع انتخابات گول حرفهای افراد جاه طلب دنیا دوست بی شخصیت را میخورند و آنها را بر مناصب می گمارند. خداوند فرجی حاصل کند.

صوفی نجار، درویش شهبازی ...... پاسخ جمعه 18 آبان 1397 | 23:12

0
3

سه چهار تا از این به اصطلاح والی یان یا استانداران را در طول چند سال پیش ملافات یا قصد ملاقات کرده ام اولیش که بعد از اینکه متوجه بی لیاقتیش جهت پستش شدم او را صوفی نجار، بعد از ملاقات دومی او را درویش شهبازی و سومی را پسر بچه لرستانی خطاب می کنم ! اما چهاری این یکی را هنور ملاقات نکرده ام از ورودش به شهر و در اولین مصاحبه اش گفت : من مرادی نیا من اصول گرا هستم نه اصطلاح طلب ! یعنی شما بچه بیجار اصول گرا هم نیستی ؟! خوب کسی که در دولت اصطلاح طلب خود را بی تفاوت معرفی می کند چه انتظاری دارید که او غیرت و شهامت که شایسته فردی انقلابی – مذهبی اعتدال گرا می باشد را داشته باشد !

کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

نام *
 

کد امنیتی Captcha image
 
   

پیشنهاد سردبیر:

آرشیو پیشنهاد سردبیر
 

کُردتودی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید