کُردتودی اخبار کردستان، ایران و جهان

کُردتودی گزارش می‌دهد؛

روایت کاپیتان سابق کشتی به گل نشسته معاونت عمرانی استانداری کردستان از 66 ماه مسؤولیت

معاون عمرانی استانداری کردستان، کشتی به گل نشسته، امیر قادری، تودیع و معارفه معاون استاندار

معاون سابق عمرانی استانداری کردستان عنوان کرد: برای همیشه مدیون مردم کردستان است و شاید این مدیونی به خاطر وضعیت کنونی عمران استان باشد!

به گزارش کُردتودی، چندی پیش هدایت کردستانی با ارسال مطلبی به سایت کردتودی از وضعیت موجود معاونت استانداری کردستان انتقاد کرد. این یادداشت به شرح زیر است:(لینک)

 

هرازگاهی در نشست‌های مختلف و جلوی دوربینها شاهد نگرانی‌های استاندار کردستان از وضعیت مدیریتی استان و نارضایتی از وضعیت  برخی ارگانهای اجرایی در استان هستیم! آنچه حائز اهمیت است اینکه آیا تنها ابراز نگرانی از سوی مدیران ارشد دردی از دردهای توسعه نیافتگی استان را دوا می کند؟! همه شواهد نشان از این است هنوز مردم به این اجماع نرسیده اند که استاندار کردستان چرا هنوز هم در گرداب حرف و سخن و وعده های بدون عمل گرفتار شده و کمترین حرکت در زمینه درو کردن مدیران ناکارآمد را از خود نشان نداده است!

 

آیا واقعا سیاسیون منفعت طلب در این استان اینقدر دارای قدرت و نفوذ هستند  که اجازه چینش مهرهای مدیریتی کارآمد را به استاندار نمی دهند؟! آن استانداری که در مجمتع فجر از سر دلتنگی فریاد کشید که ای مردم، من آمده ام تا شایسته سالاری واقعی را در گزینش مدیران در چیدن مدیریتها نهادینه کنم، اما متاسفانه  تاریخ مصرف این سخن و وعده استاندار کمتر از بیست و چهار ساعت طول نکشید! گویا بیرون از مجتمع فجر سیاسیون منفعت طلب دم ستادی خنجر به دست و مدعی،  صف کشیده بودند تا همچو گوشت قربانی ارث خویش را از مدیریتها ببرند که چنین هم شد، به ناگاه شاهد بودیم که ناظم مدرسه دم ستادی سر از فرمانداری یکی از شهرها درآورد! معلم یک مدرسه سر از سازمان شهرداریها درآورد! دم ستادی با مدرک شیمی سر از مدیرکلی روابط عمومی درآورد! خلاصه شمشیربه دستان اجازه ندادند که خواب شیرین استاندار تعبیر شود!

 

دلسوزان هر چه فریاد کشیدند و نوشتند، کوچکترین اثری در قلب  نداشت، گویا همین اندک سیاسیون منفغت طلب در درمانگاه سیاسی خویش واکسن اصلی مصونیت در برابر انتقادها را به استاندار کردستان تزریق کردند که این واکسن چنان اثر نمود که حتی گوشهای استاندار را هم بر شنیدن مطالبه دلسوزان واقعی استان مسدود کرد!

 

آقای استاندار، قطعا خودشان بهتر می دانند مدیریت به گل نشسته معاونت امور عمرانی استان سالهاست قربانی منفعت طلبی سیاسیونی شده است که فردی را با مدرکی کاملا غیر مرتبط بر مسند این معاونت گذاشته اند، بدون شک اگر از کودک خردسال کردستانی هم نمره این معاونت را سوال کنید بیشتر از صفر به ایشان نخواهد داد! اما آنچه مهم است چرا نماینده عالی دولت در استان هم اینقدر قدرت ندارد تا نسبت به جابجایی این معاونت کاملا بتن‌ر‌یزی شده ایشان اقدام نماید؟!

 

باید گفت متاسفانه عده ای از سیاسیون منفعت طلب سالهاست چنان بر مدیریتهای کلان استان  چنبره زده‌اند که  جدا کردنشان با تیغ تیز جراحی هیچ جراح حاذقی هم امکان پذیر نیست! اما آنچه جای سوال است این است که آیا استاندار کردستان خودشان هم از گفتن این همه حرفها و سخنان تکراری و کلیشه‌ای در جلسات و همایشها خسته نشده اند؟؟ باید گفت  جناب مرادنیا   «دوصد گفته چون نیم کردار نیست!».

 

 

آیا وضعیت عمرانی موجود در استان در هر زمینه ای خود بهترین گواه بر ناکارآمدی مدیریت عمرانی نیست؟! اما کشنده تر از این وضعیت سکوت مصلحتی استاندار و عدم هیچگونه اقدام عملی از سوی ایشان برای مردم هست! این سکوت مصلحتی مرادنیا بیانگر این مهم است که گویا ویروس این سیاسیون هم در خون استاندار تا حدود زیادی  نفوذ کرده و گرنه آقای مردانیا در این مدت حضورشان آیا غیر از انتصاب چند مدیر و ناظم مدرسه تحمیلی برستادی چه دست آورد مثبتی داشته است؟!

 

اینکه استاندار کردستان،  پشت صندلی گردان و جلوی دوربین خبرنگاران و کنار شیرینی و میوه  از دردها بگویند، اما برای درمان این دردها عملا هیچ راهکاری نداشته باشند، قطعا یک تراژدی خطرناک است. آقای استاندار باید مقداری  از گفته هایش بکاهد و بیشتر به حرفه عملگرایی روی بیاورند چون مردم  واقعا خسته شده اند از شعارهای بدون عمل مدیران ارشد استان.

 

آقای استاندار، اگر تدبیری اساسی برای این جنس مدیریتها نداشته باشید، روزها خواهد گذشت و دیر یا زود شما هم بسان دیگر استانداران رفتنی خواهید شد، آن وقت مردم استان به جای که بگویند  « مراد » « بیا » از سر دلتنگی بر سرت فریاد خواهند کشید تو را به خدا « مراد » دیگه اصلا این دور و برها « نیا » !

 

اما روز گذشته امیر قادری در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگی عمرانی استاندار کردستان در سخنانی که پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان آن را منتشر کرده، گفته است: در این 5 سال و 6 ماه و 9 روزی که مسئولیت معاونت عمرانی استانداری را برعهده داشتم، هدفم رضایت خدواند در درجه اول و سپس جلب رضایت مردم و خدمتگذاری خوب به آنها بود و به شهادت کسانی که من را میشناسند هیچگاه مرزی میان زمان اداری و شخصی قائل نبودم و تلاش کردم اهل شعار نباشم.

 

وی افزود: تلاش کردم روابطم را با مدیران کشوری و استانی به گونه ای تنظیم کنم که راهبردها و سیاستهای کاری حوزه عمرانی به بهترین شیوه عملیاتی و اجرایی شود.

 

قادری تأکید کرد: برای تعامل اهمیت زیادی قائلم و معتقدم 80 درصد مدیریت در ایران از طریق تعامل با حفظ احترام انجام میشود و در سایه همین تعامل اقدامات زیادی در حوزه عمرانی طی این 5 سال انجام شد.

 

قادری خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته از سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزرات کشور بیشترین کمک برای شهرداریها و دهیاری های استان جذب شد؛ همچنین در زمینه تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری های استان به شهادت شهرداران اتفاقات خوبی رخ داد.

 

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی تصریح کرد: البته در گذشته گاها نیروهای مازاد جذب شهرداری ها می شد که در این 5 سال برخوردهای لازم برای ساماندهی این مسئله انجام گرفت.

 

قادری با بیان اینکه راهی جز جذب بخش خصوصی و فعال و قوی برای شهرها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در این مدت حضور سرمایه گذار و بخش خصوصی را در شهرداریها نهادینه کردیم.

 

وی یادآور شد: در این سالها هیچ فضای سبزی در استان در کمیسیون ماده 5 تغییر کاربری نیافت و تنها جابجایی کاربری در راستای تأمین منافع عمومی و تغییر در ساختار و فرم و شکل شهرها انجام شد که این هم طبیعی و قانونی است.

 

قادری با تأکید بر اینکه در مدت مسئولیتم همواره طرفدار پروپاقرص حفظ محیط زیست بوده ام، افزود: معتقدم در حوزه محیط زیست در کشور بد عمل شده است و اگر قرار باشد با اجرای پروژه عمرانی محیط زیست آسیب ببیند، بهتر است کار عمرانی انجام نگیرد.

 

وی با اشاره به تخلیه سالیانه 8 تا 10 میلیارد مترمکعب از آبهای زیرزمینی کشور، آن را یک هشدار جدی دانست و تأکید کرد: البته دولت دکتر روحانی از آغاز به مسئله محیط زیست عنایت ویژه داشته و از ابتدا بحث محیط زیست را مطرح کرد و در استان هم تلاش کردیم نگاه جدی و توجه عمیق به مسئله محیط زیست شود.

 

قادری ادامه داد: از زمان مسئولیت در دفتر فنی استانداری همواره در حوزه آب استان مطالبه گر بوده ام و با برخی از سدسازهای مخالفم؛ چراکه معتقدم بهره سدهایی که در استان ساخته می شود باید به همین استان بازگردد و مردم کردستان از این سدها استفاده کنند.

 

قادری با یادآوری فرآیند انتقال آب سد آزاد به سد قشلاق سنندج گفت: قرار بود در آغاز آب این سد به حوزه گرمسیری کشور منتقل شود که به کمک استانداران وقت تلاش کردیم و از این قضیه ممانعت شد.

 

وی گفت: در نهایت و با این کوشش های انجام گرفته توسط حوزه عمرانی و استانداران وقت، آب سد آزاد برای 4300 هکتار اراضی شیب دار کردستان و همچنین تأمین پایدار آب شهر سنندج به میزان 40 میلیون مترمکعب و سیراب شدن دشت های قروه و دهگلان اختصاص پیدا کرد.

 

قادری با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر زمزمه هایی مبنی بر انتقال آب کردستان به سایر استان ها شنیده شود اظهار کرد: اگر قرار است این انتقال آب برای مصارف شرب باشد، مخالفتی نداریم اما برای مصارف کشاورزی که هیچ اصلاح الگوی کشتی در آن انجام نشده است انتقال آب از یک استان به استان دیگر، خیانت به کشور است؛ لذا از نمایندگان محترم مجلس می خواهم در مقابل این قضیه حساس باشند.

 

وی با اشاره به نقش سازمان حفاظت محیط زیست در این رابطه گفت: این سازمان باید در جاهایی که انتقال آب پیامد زیست محیطی دارد جلوگیری کند و این موضوع را قانون برعهده محیط زیست گذاشته است.

 

قادری در ادامه صحبتهای خود تأکید کرد: به کمک همکارانم در حوزه عمرانی با رانت مقابله و آن را از حوزه عمرانی دور و رانتخواری را تعطیل کردیم.

 

وی افزود: در جلسات کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده 5 پا روی منافع برخی زیاده خواهان گذاشته و البته هزینه آن را نیز پرداختم.

 

وی با بیان اینکه هیچگاه در کردستان تحت فشار تصمیم نگرفتم، گفت: قسم می خورم که به هیچ کس باج ندادم و شهامت مطرح کردن صحبتهایم به صورت شفاف را داشتم.

 

وی با اشاره به اینکه با ذائقه های مختلف سیاسی در استان کار کردم، گفت: تلاش کردم هماهنگ و در راستای توسعه استان عمل کنم و هیچگاه حوزه عمرانی را آلوده به مسائل سیاسی نکردم.

 

وی تأکید کرد: تا زنده هستم خدمتگزار مردم کردستان هستم و خواهم بود و همواره ارتباط تنگاتنگی با مردم داشتم که مصداق آن ملاقاتهای مرتب با مردم برای آگاهی و رسیدگی به مشکلات آنها در روزهای پنجشنبه هر هفته بود.

 

قادری با بیان اینکه کار در استان گروهی و تیمی است تصریح کرد: از همه تیمی که در گذشته و حال در حوزه عمران و آبادانی استان نقش آفرین بودند صمیمانه تشکر می کنم.

 

وی از جامعه رسانه ای استان نیز به جهت تلاش در راستای انعکاس واقعی اخبار عمرانی و اطلاع رسانی شفاف قدردانی کرد و افزود: از نمایندگان قبلی و فعلی استان در مجلس شورای اسلامی که پیگیر حل مشکلات عمرانی کردستان بودند تقدیر می نمایم.

 

وی با تشکر از تمامی استاندارانی که در این سالها با آنها همکاری کرده است، گفت: مهندس ملکی معاون جدید عمرانی استانداری هم از دوستان من است و این مسئولیت را به وی صمیانه تبریک می گویم و آرزوی موفقیت می کنم و چون قلبم برای کردستان می تپد هرکاری بتوانم برای استان انجام خواهم داد.

 

قادری در پایان صحبت های خود با بیان اینکه همه را به خدواند متعال میسپارم گفت: خودم را برای همیشه مدیون مردم فهیم کردستان می دانم.

 

انتهای پیام/h.e

سه شنبه 17 مهر 1397 | 09:25

کد خبر : 31072

منتشر کننده : sh.s

رضائی پاسخ سه شنبه 17 مهر 1397 | 10:17

5
7

بالاخره شماهم رفتید.ولی تکلیف پیاده راه فردوسی را مشخص نکردید امیرجان.؟

مهیار پنجشنبه 19 مهر 1397 | 20:58

بله. امیر قادری هم رفت و تکلیف پوشش فاضلاب گریاشان که او چند بار در آنجا عکس گرفته بود نیز مشخص نشد.

شهروند پاسخ سه شنبه 17 مهر 1397 | 11:32

6
8

اگر به الفاظی که معاون سابق بکار برده اند دقت کنید، متوجه می شوید که ایشان با وجود اینکه یک فرد کردستانی هستند، اما همانند یک فرد غیر بومی (مهمان) حرف زده اند. واقعا ثابت شد که آقای قادری با منفعل بودن غیر قابل انکارشان در مدت این ۶۶ ماه فقط بادمجان دور قاب چیده اند و هیچ کار مثبتی انجام نداده اند. با این حال برکناری ایشان به احتمال زیاد منجر به نتایج مثبتی برای استان محروم کردستان خواهد شد.

همشهری سه شنبه 17 مهر 1397 | 20:05

ایشان بوکانی بودند و کردستانی نبودند

غیر بومی چهارشنبه 18 مهر 1397 | 12:33

اینجانب غیر بومی و اهل یک استان دیگر هستم. بلایایی که بخاطر فارسی حرف زدن و کردی بلد نبودن سرم امده یک مثنوی است. استان کردستان جزو تمامیت ارضی کشور است و هیچ جایی و هیچ قانونی نگفته است که برای زندگی در داخل هر یک از نقاط کشورم باید از تک تک این جماعت ویزای ورود و زندگی در سنندج بگیرم. این تفکر خلاف غیر بومی و بومی باعث اسیب شدید به استان کردستان و خود مردم کردستان شده است . با این تفکر کدام پزشک برای درمان بیماری به کردستان می اید کدام گردشگر می اید؟ کدام پیشرفت را می کنید . والله نه به مردم کردستان کمترین اذیتی کرده ام و نه کوچکترین اسائه ادبی کرده ام و نه مخالف قومیتی هستم. ولی همان فارسی حرف زدن برایم کافی است که در صدها جا به من و خانواده ام ظلم شده است. بزرگتر از امیر قادری اقای بارزانی رئیس اقلیم کردستان بود همه دنیا به ایشان گفتند همه پرسی انجام نده / کردستان به هیچ عنوان اسقلال پذیر نیست . علت عدم اسقلال پذیری اقلیم کردستان نیز همین است که از 4 طرف مرز ابی ندارد فرض بر این باشد نفت داشته باشد ایا نفت را با هواپیما صادر خواهد کرد؟ همه پرسی را برگزار کرد و پیشمرگه هایش بعد از همه پرسی جلوی هجوم پلیس عراق بدون هیچ مقاومتی فرار می کردند . تاثیر پذیری همین جماعت بومی و غیر بومی گفتنها از همین است و قطعا منجر به شکست است همانطور که در طول تاریخ شکست خورده و عقب مانده . همانطور که گروهکهای معاند با شهید کردن مردم بی گناه و کسانی که قبل از تشکیل جهاد سازندگی برای عمران کردستان از تهران امده بودند را شهید کردند و مانع توسعه کردستان شدند اکنون مردم عادی نیز جور ظلم و ستم ادمکشی انان را می کشند . چقدر باید بشنویم با گاری امدند و با تریلی رفتند . والله نه به گاری امده ام و نه پولی دارم که با وانت برذوم تفکر بومی و غیر بومی و حساسیت به ان از طرف پان کردیسم اسیب جدی به کردستان و مردم ان و است مطمئن باشید تاریخ این را نشان داده است

حیدر پاسخ سه شنبه 17 مهر 1397 | 13:59

5
10

سلام.
ایشان متاسفانه یه فرد بسییییاااااار ترسو بودن که حاصر بود همه حق ها را ناحق کند تا فقط در پستش بماند. حقیقتا وقتی بسیاری از پیمانکاران در اداره ورزش متضرر شدن توسط یک روانی که تا سال پیش رئیس فنی آن اداره بود، و وقتی به معاونت عمرانی مراجعه میکردن و شکایت میکردن از آن فرد روانی ، متاسفانه از این آقا هیچوقت نتیجه ای نگرفتن

کارشناس پاسخ سه شنبه 17 مهر 1397 | 20:45

6
6

نکات قابل توجهی در گفته های ایشان اس لازم به توضیح:
1-در زمان مدیریت دفترفنی ایشان هیچ نقشی در مدیریت کلان استان نداشتند و به ایشان هم نقشی نمی دادند تا از مدیریت آب گله مند باشد یا نباشد
2-در بحث محیط زیست و همچنانکه در سفراخیراقای کلانتری همه شنیدیم گفتند هرچه که برای احیا دریاچه زریوار مطالعه شده تاثیری نداشته و میلیاردها اعتبار هزینه شده بی تاثیر بوده و این مهم مستقیما زیر نظرایشان و با مدیریت خودشان و جناب صیدی شهردارفعلی و یار غار ایشان صورت گرفته و قطعا بایستی پاسخ گو باشند
3- در زمان ایشان تمام مدیران و کارشناسان با تجربه حوزه برکنار و یا در جاهای غیر تخصصی استفاده شدند و با چایگزینی افراد ناکارآمد در حوزه های بحران و روستایی و شهری وضعیتی پیش آمد که دیدیم و این موضوع بافرمایشتاشان تناقض دارد
4- روزمره گی و آهسته بیا و آهسته برو و تمامی مشکلات این نسل را که نبایستی بنده حل بکنم و برای آینده گان هم بماند ، و هرکسی بامن است با من است و لاغیر و...از سیاست های مهم مدیریتی ایشان بود که عملا منجر به بی تاثیری حوزه کاریشان در استان بود
5- رضایت نماینده گان در هر حال و در همه موارد از اهم واجبات بود
6- پرونده نظارت بر عملکردها و پروژه ها ی شهری و روستایی بسته بود
در کل رفتند و فرمودند برای همیشه مدیون کردستان هستند کاملا درس و بجا فرمودند ، عملکرد ضعیف و محتاطانه شان منجر به پسرفت استان گردید و این هم به دلیل کوچک فکر کردنشان و به سبب اینکه استان را به چشم یک شهر و خود را شهردار می دانستند و هیچوقت باور نداشتند که معاون عمرانی هستند و.....
دریغ و حیف از فرصتهای از دست رفته مردم استان

کریمی پاسخ چهارشنبه 18 مهر 1397 | 06:59

5
5

نویسنده محترم
شما تا حال چندین بار با الفاظ که شایسته خودتون هست به قداست فرهنگی و فرهنگیان حمله ور شده آید
اینکه می نویسید یک معلم به فلان پست رسید و ...
و فلان فرهنگی به آنجا..نشانه ناآگاهی شماس
شما زیر دست همین فرهنگیان پرورش یافتید و دارید دست به قلم مینویسید.
از این بابت که معلمان شما را خوب پرورش نداده اند عذر خواهی میکنم تا مودبانه بنویسید.

محمدی چهارشنبه 18 مهر 1397 | 08:40

من هم با جناب کریمی موافقم
فرهنگیان در هر جامعه ای لایق ترینند به غیر از .....

رضائی چهارشنبه 18 مهر 1397 | 08:50

شما فرهنگیان ذات کاری خود را فراموش کرده اید. 80% معلمها در بیرون یا بنگاه معاملاتی املاک دارند یا خودرو یا مشغول بساز وبفروشن... کارتون که ماشااله خیلی زیاده از 12ماه سال 6ماهش رو کامل بیکارید. حالا هم تو زمان انتخابات سر از هرستادی دربیاری فقط معلمهای عزیز رو میبینی که به شدت مشغول تدریس وآموزش علم هستند!!

پاسخ قداست خود تعریفی را تحویل بگیرید چهارشنبه 18 مهر 1397 | 23:00

بی ادبی عده ای را از قشر معلم به همه عمومیت دادن کاری غلط است ولی لینک زیر از ادب افرادی از قشر معلمان کردستانی و دینداری انان است منبع نیز مستند و با تصویر از سایت کرد تودی است چطور قسمتی از این قشر ی که اینقدر تعریف می کنید و برای ان قداست که مال خداست قائل هستید بسم الله الرحمن الرحیم را پاره کرده اند ببینید و بخوانید \\r\\nhttp://kurdtoday.ir/news/15734/

احراری پنجشنبه 19 مهر 1397 | 15:50

اینکه در قالب شعار می گویند معلمان وارث پیامبران هستند چه معنایی دارد
به کار بردن قداست برای معلم حتی که در این قالب هم باشد اشکالی ندارد

حسینیحسینی پاسخ چهارشنبه 18 مهر 1397 | 09:06

5
3

وقتی این نکته نظرات را دیدم خارج از انصاف دانستم که بی تفاوت باشم
در رابطه با چند نکته نظر بالا که نمیتوانم آن نقد بنامم بلکه همه نظرات توسط یک نفر با نامهای مختلف نوشته شده عرایضی را می خواهم داشته باشم
من خودم در استانداری قریب 15سال است به عنوان یک کارشناس در یکی از حوزه ها بدون آن که هیچ توقعی از مدیر یا مدیران داشته باشم مشغول فعالیت هستم و کار خودم را بدون آنکه مثل بعضی از همکاران که برای رسیدن به مطامع خود دست به هر کاری می زنند انجام میدهم
همه چیز را می بینم و علاقه مند به پیگیری اخبار هستم
انصافا معاون سابق عمرانی استاندار به گفته جناب استاندار در جلسه تودیع و معارفه یکی از پاک دست ترین و نمونه یک مدیر تلاشگر بود
این که دست بعضی از دوستان و پی... را همچنانکه خودش در جلسه اشاره کرد کوتاه کرد یا افردای را جایجا کرده
و در مقابلشان ایستاد باعث شد کینه به دل بگیرند و در فکر جبران در سایتها و فضای مجازی با نامهای مختلف برآیند
که البته این هزینه ها توسط این دست ا زمدیران همیشه باید پرداخت شود و از همین جا برای معاون جدید آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم در مسئولیتی که به عهده گرفته همچنان در برابر افراد منفعت طلب بایستد و به آنها باج ندهد
چون این دست از انسانها به محض اینکه منافعشان را در خطر ببینند با نفوذی که در جاهای مختلف دارند شروع به تخریب و فضا سازی در قامت یک شهروند میکنند تا همچنان اهداف ومنافعشون را حفظ کنند.
به درود

کارشناس چهارشنبه 18 مهر 1397 | 21:29

جناب حسینی فرمودید15 سال در استانداری کار می کنید نگاهی به دور و برخودتان انداخته اید در همان استانداری ؟ کدام یک از همکاران تان که جنابعالی متهمشان کرده اید به مدیریت رسیده اند ؟ که اگر چنین بود نویسنده محترم به افرادی اشاره نمی کرد که موجبات دلخوری تعدادی از فرهنگیان شریف را فراهم نماید بزرگوار از استانداری بیا بیرون و بعد قضاوت کن ؟ عملکرد معاون عزل شده به هیچ وجه قابل دفاع نیست و هیچ عزیزی هم به پاکدستی ایشان شک نکرده ( در متون فوق ) اما بپذیرید کم اطلاعاتید

در پاسخ به نظر جناب به قول خودش پنجشنبه 19 مهر 1397 | 15:59

دوست عزیز جناب کارشناس کاملا مشخصه شما در هر کجا مشغول باشید دنبال پست و مقام هستید
من علاقه ای به پست و مقام ندارم ولی این تفاوت را با شما دارم که همه چیز و همه مسایل را با دقت‌در‌حوزه کاری خودم کنترل و رصد میکنم
اگر اجازه دهید همه چیز را از بیرون و داخل استانداری هم می بینم

کارشناس شنبه 21 مهر 1397 | 17:57

جناب به قول خودت حسینحسینی بنده دولتی نیستم امیدوارم در 15 سال باقی مانده عمرخدمتیت به پست و مقامی برسی و خدمتگزارمردم باشی و جای افتخار برای همه ما

کریمی پاسخ چهارشنبه 18 مهر 1397 | 11:29

5
5

جناب رضایی قصد ادامه بحث با شما را ندارم فقط این میگوییم به نظرم شما باید با یک روان شناس حتما چند جلسه مشاوره داشته باشید.

رضایی چهارشنبه 18 مهر 1397 | 20:06

حتما. به نظرم روانپزشک شما بد نباشه میرم پیش ایشان.

رحیمی پنجشنبه 19 مهر 1397 | 16:20

جناب رضایی کار شما از روان پزشک هم گذشته است
خدا به خانواده شما صبر بدهد
اگر چند نفر در یک جامعه خطا کردند در نظر شما باید به حساب تمام جامعه نوشت
متاسفم که برای شما دیر شده است

شهروند پاسخ پنجشنبه 19 مهر 1397 | 10:08

5
7

منتقدان عزیز لطفا این بحث های انحرافی را ول کنید. اصل قضیه این است که آقای قادری بمدت ۶۶ ماه در سمتی که ایشان شایستگی اش را نداشت مشغول بکار بود. آنهم در انفعال کامل. کسانی که از ایشان دفاع می کنند بجای مقایسه او با مسعود بارزانی که یک قیاس بی مورد است بفرمایند ۶ کار مفید که آقای قادری در این ۶۶ ماه انجام داده است را بیان کنند. ایشان واقعا در این سمت ناکارامد بوده اند. ضمنا فراموش نکنید که ما داریم از یک فرد بومی انتقاد می کنیم نه غیر بومی. چرا که انتظارات از یک فرد بومی که شناخت بهتر و دقیق تری از دیگران نسبت به محل خدمت خود دارند، بیشتر است. آیا شما کارکرد استاندار فعلی را با استاندار قبلی یکی می دانید؟ مطمئنا استاندار فعلی بسیار بهتر است. ملاک انتقاد یا تمجید از هر فردی نیز کارکرد اوست نه محل تولد او.

احمدی پنجشنبه 19 مهر 1397 | 15:18

اصلا هم انحرافی نیست جناب رضایی یک مریض کاملا روانی است که به جامعه فرهنگیان تاخته و آنچه لایق خودش است نثار فرهنگیان عزیز کرده
البته من هم موافق این دوست عزیز هستم که فرموده خطا از فرهنگیان است که خوب تربیتش نکردند
و الا همچون انسانی اگر تربیتش درست بود به خودش اجازه چنین بی ادبی به جامعه فرهنگیان را نمیداد
با احترام به صنف بنگاه دار که روزیشان از این طریق به دست می آید
مگر چند درصد از فرهنگیان بنگاه داری میکنند

کریمی پاسخ پنجشنبه 19 مهر 1397 | 15:02

0
2

در پاسخ به جناب رضایی هر چند قصد ادامه بحث را نداشتم ولی مجبور به شما بگویم
فکر نمیکنم روان پزشک هم بتونه برای شما کاری انجام دهد چون دوره درمان و مشاوره برای انسانهای عادی است
متاسفانه شما از نوشته هایت معلوم است که خیلی.....
شان و منزلت فرهنگیان بسیار بالاتر از افرادی همچون شماست
که بخواهند با افرادی که هنوز در جامعه تعامل اجتماعی یاد نگرفته اند بحث کنند

علUhhhDDhhhhhh پاسخ دوشنبه 23 مهر 1397 | 17:38

0
0

جناب آقای قادری ممنون که هرچی اعتبار اومد مرکز استان رو ول کردی دادی به سقز و بانه دستتون درد نکنه آقای به ظاهر بومی، مرکز استان برای شما فقط محلی است برای منافع شخصی

کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

نام *
 

کد امنیتی Captcha image
 
   

پیشنهاد سردبیر:

آرشیو پیشنهاد سردبیر

گزارش و تحلیل:

آرشیو گزارش و تحلیل
 

کُردتودی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید