کُردتودی اخبار کردستان، ایران و جهان

کدام مدیران بازنشسته استان کردستان باید بروند؟ + عکس

مدیران بازنشسته کردستان، قانون بازنشستگی، مدیران بازنشسته، مدیران کردستان

پس از انتشار خبر مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی، رسانه ها اقدام به انتشار لیست مدیران بازنشسته در استان های مختلف کردند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، استان کردستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برخی رسانه ها لیستی از مدیرانی که باید صندلی خود را ترک کرده و خانه نشین شوند اعلام کردند که بر این اساس، معاون استاندار و تعدادی از فرمانداران و مدیران کل پس از تایید شورای نگهبان و قانونی شدن مصوبه، باید ظرف مدت 6 ماه صندلی مدیریت خود را به دیگری تحویل دهند.

 

بهروز نعمتی یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس در این باره عنوان کرده است: در صورت اجرای قانون تصویب شده در مجلس، هر مدیر بازنشسته‌ای که بخواهد مقاومت کند و به کارش ادامه دهد به دادگاه معرفی خواهد شد.

 

پیش‌تر هم حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تصویب قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان گفته بود: با اجرای این قانون حدود 15 استاندار و سه هزار مدیر و معاون باید در سراسر کشور برکنار شوند!

 

در صورت تصویب این قانون فضا برای جوانان زیادی فراهم خواهد شد تا بتوانند به دولت و مردم خدمت کنند.

 

در ادامه اسامی تعدادی از مدیران بازنشسته‌ای که باید صندلی خود را به نیروهای جوان واگذار کنند آمده است و هر کدام از این افراد یک الی سه سال از بازنشستگیشان می‌گذرد. در روزهای آینده لیست تعداد دیگری از مدیران بازنشسته استان منتشر خواهد شد.

 

البته اسامی این مدیران بازنشسته توسط منابع موثق استانداری کرستان در اختیار ما قرار گرفته و مدیران مربوطه در صورتی که نسبت به آن معترض بوده و ادعا کنند که بازنشسته نیستند، می توانند با ارایه اسناد و مدارک نسبت به شفاف سازی اذهان عمومی اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/sh.s

شنبه 3 شهریور 1397 | 09:35

کد خبر : 30667

منتشر کننده : sh.s

x پاسخ شنبه 3 شهریور 1397 | 10:30

3
0

با سلام تعدادی ازین مدیران ممکنه بیشتر از 30 سال سابقه کار داشته باشند اما مدرک کارشناسی ارشد دارن و تا 35 سال خدمت میتونند بمانند.

elyas شنبه 3 شهریور 1397 | 10:45

همون تعدادی که شما عرض میکنید مدرک کارشناسی ارشدشونو براشون تطابق ندادن و بنابراین بازنشسته هستن!

بنده خدا پاسخ شنبه 3 شهریور 1397 | 10:49

0
3

سلام علیکم. اینجانب 10 سال پیش بازنشست شده ام. کارمند عادی نیز بودم و هیچگاه مدیر نیز نبوده ام و علاقه ای نیز نداشته ام. در وقت بازنشستگی مافوقم اصرار داشت که بدلیل نیاز یک سال تمدید کنم هرگز قبول نکردم دلیلش را از اینجانب پرسیدند واقعیت را گفتم ریش من سفید شده و خدمتم را نموده ام اکنون افراد زیادی در اداره بصورت حق الزحمه ای در انتظار استخدام هستند . اگر من تمدید کنم انان قطعا اگر در روی من هم نگویند در غیابم خواهند گفت فلانی ریشش سفید شده و بازنشست شده دست بر نمی دارد تا من استخدام شوم و حق هم دارند و این سخن برایم بسیار سنگین است و قبول نکردم و علت نیز فقط همین بود . ابه عنوان پیرمرد به افراد صاحب منصب و مسئول برادرانه نصیحت می کنم انسان خودش باید شخصیت و اعتبار خدمنت گذشته خودش را نگه دارد . اینکه یک مدیری را بدلیل عدم رعایت قانون بازنشستگی و اصرار بر مدیریت بر کنار بکنند که برای شخصیت خودش مناسب نیست . خود این بزرگواران جهت اینکه کوچکترها نیز درس یاد بگیرند باید خدا حافظی کرده و تشریف می بردند و تشریف ببرند چرا برکنار شوند و اعتبار خدمت گذشته خودشان را نیز مخدوش کنند . بالاخره اگر هدف خدمت است خدمت را می توانند با نوشتن کتاب و امثال ان ادامه دهند

علی اکبری یکشنبه 4 شهریور 1397 | 11:51

رحمت به شیر مادرت

شهروند پاسخ شنبه 3 شهریور 1397 | 12:02

0
3

ماشاءالله! استان کردستان کلکسیونی از مدیران بازنشسته آنهم از نوع ناکارآمد آن است. اگر دقت کنید متوجه می شوید که افراد فوق اکثرا انگیزه ای هم برای کار کردن ندارند.

بی پاسخ شنبه 3 شهریور 1397 | 14:09

3
1

با سلام یکی مثل آقای قربانی کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران دارد و قانونا تا 35 سال می تواند خدمت کند و بعد از 35 سال هم مقام مافوق می تواند ایشان را بازنشسته ننماید و ماندن ایشان حتی بعداز 35 سال برابر قانون مدیریت خدمات کشوری کاملا قانونی است

فرهنگی پاسخ شنبه 3 شهریور 1397 | 18:44

1
2

دوست گرامی من مخالف سر کار ماندن باز نشسته ها هستم اما منابع شما موثق نیست و اطلاعات را اعتبارسنجی نکرده اید مثلا دکتر معروفی هیات علمی و ده سال دیگر بازنشسته می شود.لازم بود قبلا کمی اطلاعات کسب می کردین.مطلب رو توسایت گذاشتین بعد عنوان می کنین مدرک ارائه کنید.این دور از انصافه.البته این مطلب روهم درج نخواهید کرد.سپاس

Tak شنبه 3 شهریور 1397 | 20:09

خب جناب فرهنگی چرا مدرک ارایه نمیکنید اگر منکر هستید؟؟؟؟؟!!!!نکند ریگی به کفش دارید؟؟؟؟؟!!!
از سایت وزین کردتودی هم تشکر میکنم

Hadi شنبه 3 شهریور 1397 | 20:40

مدیران بازنشسته چرا مقاومت می کنند؟

Ali پاسخ دوشنبه 5 شهریور 1397 | 00:53

0
4

فرهنگی عزیز

اگر مایل هستید تا به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان بگیم از همین الان ابلاغ جناب معروفی رو برای سال ۱۴۰۰ و البته مادااااام العمر آماده کنن

چون حقیقتا خیلی جووون نشون میدن حیفه چنین نیروهای پر تواااانی همراه با مدیریت چکشی و ریاستی و تفکرات خشک از مراکز مهمی همچون دانشگاه فرهنگیان برن

گویا فرهنگی عزیزی که از ایشون حمایت می کنند تا دیروز تو یک کور آبادی آموزگار بودن الان با پارتی و شب بیداری در ستاد های انتخاباتی اومدن دانشگاه فرهنگیان با حقوق توووپ ...

فرهنگی عزیز اساتید و مدیران بسیار بسیار شایسته تری در دانشگاه فرهنگیان استان کردستان وجود دارند ... یک دقیقه تفکر کن ...

در ضمن جناب فرهنگی ایشون پاشون لب گوره اگر مایل هستید تا ایشون رو هم مومیایی کنیم یا یک تندیس جلو ساختمان آموزش از ایشون بسازیم احیانا تو آینده از تجربیاااات و تفکرااات خشک ایشون استفاده کنیم ...
خدایی خیلی زززوده ... دو سه دهه دیگر بمون ...

در پایان جناب فرهنگی را فقط و فقط به تفکر دعوت می نمایم ...

خداااااحافظ معروووووفی ...

میثم چهارشنبه 7 شهریور 1397 | 00:10

سلام.
آقای یا خانم فرهنگی توجه داشته باش ماموریت دایم شما به دانشگاه فرهنگیان در هر صورت جور نخواهد شد چون نیتت پاک نیست. فکر میکنی با نوشتن این متن دکتر معروفی ازت حمایت بیشتری میکنه؟ معروفی سن حضرت نوح رو داره ولی بالعکس حضرت نوح اخلاق خیلی ناجور، که توی دانشگاه فرهنگیان کردستان از دانشجو گرفته تا استاد و کارمند هیشکی از ایشون راضی نیست. البته بجر حلقه ی دورش که ظاهرا خانم فرهنگی هم جز این حلقه هستند. دکتر معروفی چون دوست دکتر مهرمحمدی بودن با نادیده گرفتن خیلی از فاکتورها ریس دانشگاه فرهنگیان شدند. این همه جوان توانا و تحصیل کرده تو استان داریم مگه قحط الرجال هست.ایشون حتی ادبیات یک فرد دانشگاهی رو هم ندارن. چه خیانت هایی که مهرمحمدی به این دانشگاه نکرد و نمونه بارز یکی از این خیانت ها جناب معروفی هستند. خلاصه به مردم و مملکت رحم کنید از نیروهای جوان و متعهد استفاده کنید نه افرادی که تظاهر به تعهد و خدمت میکنند و ره صدساله رو یک شبه میرن. نگاه کردن به جهش وضعیت مالی دکتر معروفی بعد از ریاستش عیان همه ی ماجراست.

ناشناس پاسخ پنجشنبه 8 شهریور 1397 | 22:10

0
0

معروفی پس از رفتن اربابش (مهرمحمدی)الان به طور کامل درخدمت نمایندگان زحمت کش هستن.به طوری که هیچ خواسته مشروع و نامشروع نمایندگان رد نمیکنه

0000 پاسخ دوشنبه 26 شهریور 1397 | 12:57

0
1

هجوم مشمولان طرح برای مدرک سازی شامل افرادی است که اساسا اعتقادی به این طرح ها ندارند... با کمال تاسف کردستان بهشت بازنشستگان ومشخصا بر ستادی ها است.

عبدالله پاسخ چهارشنبه 2 آبان 1397 | 09:49

0
4

آقای الوندی پس از استخدام بدون ضوابط پسر خودش در سازمان امور مالیاتی و 37 سال خدمت با مدرک لیسانس البته با پشتیبانی آقای قاسم پناهی قائم مقام بیجاری سازمان مالیاتی

ناشناس پاسخ جمعه 25 آبان 1397 | 22:43

0
0

مسعود روحانی بعد از سی سال مدرک کارشناسی ارشد گرفتند وقطعا جزء باز نشستگان هستند .
ان شاء الله که امثال حسین فیروزی قانون را رعایت وبی عدالتی نکنند .

کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

نام *
 

کد امنیتی Captcha image
 
   

ADS

ADS

 

کُردتودی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید