کُردتودی اخبار کردستان، ایران و جهان

نامه یک جوان کُرد به رهبر انقلاب؛

نامه یک جوان کُرد به مقام معظم رهبری در خصوص زلزله زدگان کرمانشاه

نامه جوان کرد به رهبر، نامه یک کرد به مقام معظم رهبری، نامه ای به پدر آسمانی، انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران

تقدیر و تشکر یک جوان کُرد از دلنوایی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با زلزله زدگان کرمانشاه در روزهای آغازین این حادثه.

به گزارش کُردتودی، بنده کیوان محمدپناه به عنوان یک جوان کردستانی و انقلابی ابتدا از این تریبون اعلام میکنم که عضو هیچ یک از مراکز نظامی و امنیتی نیستم. 
 

من جوان کُرد و کُردستانی حاضرم جان ناقابل و ناچیزم را فدای حضرت آقا بنمایم و به خداوند عزوجل سوگند یاد میکنم حتی اگر قطعه قطعه ام نمایند وبه بنده بگویند دست از نوکری سید علی بردارم تن به این ظلت نخواهم داد و این کار را نخواهم کرد.

 

ما جوانان کردستان همانندکفن پوشان ورامین کفن برتن خواهیم کرد و در مقابل دشمنان نظام و رهبری خواهیم ایستاد و همانند خاری در چشم بدخواهان نظام و رهبری فروخواهیم رفت.


همان رهبربزرگ و عظیم الشٲنی که مانند یک پدر دلسوز بربالین مردم زلزله زده کرمانشاه حاضر شدند و شخصٱ به چادر زلزله زده ها تشریف بردند و با آنها ابراز همدردی فرمودند که در هیچ جای جهان شخصیت اول مملکت این چنین دلسوزانه در میان جمعیت حاضر نمی شوند و با آنها اظهار همدردی نکرده و آنان را دلنوایی نمی کنند.

 

و ما باید شاکر خداوند باشیم که این صلاله رسول الله(ص)رهبر این نظام و این ملت شریف و شهید پرور هستند و ما ملت بزرگ و رشید کورد از مقام عظمای ولایت(دامت برکاته)کمال تشکر و قدردانی را داریم و انشاالله سایه پرخیر و برکتشان مستدام باد(آمین).


حضرت آقایک هدیه الهیست که خداوند عزوجل به ملت بزرگ ایران عطا فرمودند که هر کشور و هر ملتی آرزوی داشتن چنین رهبری را دارند ایشان همان رهبری هستند که سیاستمداری همچون پوتین رئیس جمهور روسیه در مورد مقام معظم رهبری چنین میگوید: تمام خصوصیات حضرت مسیح را که در کتاب انجیل مطالعه کردم همه آن خصوصیات را در رهبر ایران دیده ام.


بارهاکشورهای جهانخوار و کودک کشی مانند آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نقشه جنگ و تعرض به کشور عزیزمان را طراحی کردندکه به برکت داشتن رهبر فرزانه و عظیم الشٲن و سخنرانی های حکیمانه ایشان که انگار به وسیله ی آسمانیان به ایشان الهام می شود سایه جنگ را از سر این کشور عزیز و ملت شریف ایران برداشته اند و ملت ایران به پاس داشتن این نعمت الهی باید همیشه دست هایمان را رو به آسمان بلند کرده و از خداوند تبارک و تعالی آرزوی طول عمر باعزت و سلامتی حضرت آقا را خواهان باشیم.

 

ما همه جوانان کردستان به هیچ یک از کشورهای مستکبر و عناصر خود فروخته اجازه نخواهیم داد حتی فکر تجاوز به این خاک مقدس را به خود بدهند و با داشتن  پدر دلسوز و مهربان انقلاب و نهادهای امنیتی همچون سپاه پاسداران عزیز دست متجاوزین را از دست اندازی به کشور قطع خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

پنجشنبه 10 اسفند 1396 | 08:25

کد خبر : 28989

منتشر کننده : o.o

کسرا پاسخ پنجشنبه 10 اسفند 1396 | 10:18

0
16

سپاس از این جوان عزیز و انقلابی ایران سرافراز من با خوندن این نامه اشک شوق ریختم\\r\\nشوق ریختم.

محمد هادی یکشنبه 6 بهمن 1398 | 00:38

با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم اگر شخصی ضامنم شود توان پرداختن قسط ها را ندارم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد رهبر عزیزم.
خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم.
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم ولی کمکم نکردن.
خیلی ممنون و متشکرم از زحمات شما.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷
تو راخدا کمک کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله

توتونچی پاسخ جمعه 18 خرداد 1397 | 00:41

1
15

باسلام وتحیات؛
بنده از نزدیک با شخصیت آقا محمدپناه آشنا
هستم الحق والانصاف دوستدارو پیرو حضرت آقا بوده وهستند.
التماس دعا

فریبا پاسخ سه شنبه 20 شهریور 1397 | 01:26

0
16

احسنت به تو برادر ماهم همانند تو نوکر اقا هستم واز خداوند بزرگ برای ایشا ن سلامت وبرای دشمنان ایشان ظلالت ونابودی را خواستاریم آقا ما همه باشما هستم تا اخرین قطر خون خودمون وشما را تا اخرین قطر خون تنها نمی گذاریم

حجت پاسخ پنجشنبه 29 شهریور 1397 | 21:37

0
16

ازاین جوان انقلابی کمال تشکر و قدردانی دارم امیداست درسایه الطاف الهی پیروز و سربلند باشید وسایه حضرت آقا مستدام باد

رضا پاسخ یکشنبه 1 مهر 1397 | 21:51

0
16

خداوند همچنین جوانانی رامحفوظ فرماییدآمین

دکترفتاحی منفرد پاسخ سه شنبه 8 آبان 1397 | 09:37

0
14

باسلام بایدکردستان به همچنین جوانان وطن پرست وعاشق نظام ورهبری ببالدوازخداوندمتعال توفیق روزافزون جوانان ولایی خواهانم
والسلام علیکم والرحمه الله

جلالی زاده پاسخ یکشنبه 13 آبان 1397 | 07:54

0
12

بنده ازنزدیک باشخصیت آقای محمدپناه آشناهستم به ولله قسم عضوهیچ یک ازمراکزامنیتی نیست وحاضره جانش رافدای مقام عظمی ولایت بکنه وحیفه قدرهمچنین جوانهای ارزشی وانقلابی روندونیم

خالدحسین کرد پاسخ یکشنبه 30 تیر 1398 | 09:55

0
0

بخداوند عزوجل سوگندیادمیکنم که آقای محمدپناه واقعا ولایت مدار میباشد وبه نوکری حضرت آقا افتخار میکند وخداوند حافظ همچنین جوانانی که به حضرت آقا عشق می ورزند باشد

محمد هادی پاسخ یکشنبه 29 دی 1398 | 23:51

0
0

با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم اگر شخصی ضامنم شود توان پرداختن قسط ها را ندارم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد رهبر عزیزم.
خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم.
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم ولی کمکم نکردن.
خیلی ممنون و متشکرم از زحمات شما.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم،شماره عابر بانک ملت(۶۱۰۴۳۳۷۸۵۹۷۷۶۹۹۷)بنام محمدهادی قربانی.
تو راخدا کمک کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله

کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

نام *
 

کد امنیتی Captcha image
 
   

ADS

ADS

ADS

 

کُردتودی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید