کُردتودی اخبار کردستان، ایران و جهان

انتشار اختصاصی کُردتودی/

ناگفته های استعفای مدیرکل منابع انسانی استانداری و سرنوشت مبهم استخدامی های کُردستان

کُردتودی: دکتر اسعد یوسفی مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان در تاریخ 29 شهریور ماه امسال در نامه ای خطاب به حسین فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با ذکر دلایلی از جمله سرنوشت مبهم استخدامی های کُردستان استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، دکتر اسعد یوسفی مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان در تاریخ 29 شهریور ماه امسال در نامه ای خطاب به حسین فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان استعفای خود را اعلام کرد.

 

در استعفانامه مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان آمده است:جناب آقای فیروزی همان طور که مستحضرید از حدود 2 سال پیش از حضور جنابعالی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، اینجانب در سمت مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان اشتغال داشته ام و از دیرباز حضور نیروهای بومی و شایسته در سمت های اجرایی را فرصتی طلایی برای خدمت به مردم ستمدیده ی این دیار ،حل مشکلات آن ها و کاهش شکاف دولت- ملت دانسته ام و عملکرد  وکارنامه ی چند دهه ام جز این را بازگو نمی کند اما در طول این مدت همکاری با شما دریافتم که میان ما فاصله بسیار است و این که در حیرت و حسرتم از این که نیرو توانی را که باید در جهت خدمت و مصلحت محرومان این دیار صرف کنم ناگزیر باید به پاسخگویی به وعظ بی عملان به خدمت و رواداری مصروف دارم.

 

من از کودکی تا کنون به مقتضای خاستگاه خانوادگی بر سفره ی قناعت و شرف و کرامت نشسته و گوشه ی نان آزادگی شکسته ام اما هرگز شرف به سفره ی رنگین نداده ام ، صریحم و به قول شما شفاف؛ دل و زبانم یکی است و همچون شما در لفافه و کنایه سخن نمی گویم ، در نزد من انسان شریف است و کریم و نزد شما ابزار نیل به اهداف شخصی!

 

از دید شما ؛ دیگران و حتی همفکرانتان نردبان ترقی اند و حاضرید آنان را به خاطر مصلحت فردی به مسلخ ببیرید، نزد شما فرصت بادآورده اند و مغتنم و نزد من اندک هستند و ثمره ی خون دل...من همیشه معلم بوده ام و در همه حال حضور پرمشقت در گلشن صدق و صفا را بر لم دادن و شاهد بازاری شدن و گنده گویی حلقه های تزویر و ریا شرف دانسته ام، ادب  آموخته ام و دم از گفتمان نمیزنم اما احترام و اعتماد مععهود را شرط همدمی و همکلامی با همه می دانم.

 

از آن جا که ادعای شما مبنی بر خدمت، اعتقاد به شایسته سالاری، رواداری و تساهل و گفتمان و پذیرش نقد را مفروض می دانستم موجدانه حامی شما بودم و برای انتصاب شما به بالاترین موقعیت اداری تلاش کردم و به شرط صدق یار و یاور و مشاور شما بودم و هر آنچه کرده ام و گفته ام در کمال شفقت بود و بر سبیل مروت و هیچ گاه زیان بر مداهنه و تکریم  و تمجید بی وجه نگشودم و نخواهم گشود...همه را هم اگر انکار کنید استعفای اینجانب در دوره ی پیشین گواه من است.

 

با قطعیت انتساب شما تردید هایی مطرح شده و هر آنچه نیز گفتم مسلم گشته بود و ادامه حضور و ماندگاری بنده در این سمت این بار وجه و فلسفه ی دیگر یافته بود و آن اتمام پروژه های ناتمام خصوصا استخدام به عنوان مسئله ی حیاتی و گره خورده با معیشت و سرنوشت هزاران نخبه و تحصیلکرده و مظلوم و خانواده های دست به دعا و وچشم به راه آن ها بود. ضرورت  دیگر پایمردی و ایستادگی در مقابل استبداد رای و خودکامگی روزافزون و نقد بی پروای اعمال و حرکات خلاف منطق و نادرست شما بود!

به یاد دارید که در آخرین نشست مشترک در منزل بنده و شما مصرانه از شما خواستم که نظر به استعفای پیشین بنده را از ادامه همکاری در سمت فعلی معاف سازید و تاکید شما بر ضرورت و مصلحت همکاری مرا در صحت قضاوت های جمع کثیری از دوستان به تردید انداخت و در نهایت با همان خوشبینی اما با مداقه و نگرانی به ماندن در کنار شما ادامه دادم ولی در کمال شگفتی صحت آن تردید ها روز به روز آشکارتر شد.

 

شگفتا که با وجود اصرار بنده بر کناره گیری در ظاهر نمی پذیرفتید و در خفا حضور بنده را مانع جدی بر سر راه اهداف شخصی خود می دانستید، برای خود از حذف بنده حماسه ها ساختید و بارها وقت خود و استاندار محترم را نیز صرف این مسئله کردید، در این دوران با ابراز مروت و صدق و متانت و افتادگی و انتقاد سازنده در تلاش بودم شما را از مسیر ناصواب کنونی بازدارم اما با تاسف  آنچه از شما دیدم غوغا سالاری بود و تفاخر و نگاه بسته و منولوگ و نفی و تخریب منتقد!

 

همواره سعی بر آن داشته اید که به جای تقدیر از زحمات همکاران در حوزه های مختلف نتایج زحمت آن ها را به نفع خود مصادره کنید ، طی مصاحبه در صفحه ی 18 روزنامه دنیای اقتصاد در 18 تیر استخدام 1453 نفر را غیر قانونی می خوانید و تخطئه می کنید و در همان حال به شکل پوپو لیستی و عوام فریبانه و در نهایت بی انصافی آن را مصادره به مطلوب می کنید! تا زحمات دیگران به حساب شما نوشته شود .

 

مصاحبه شما را در گفتگوی 27 شهریور با خبرگزاری تسنیم با صراحت و قاطعیت و به دون هرگونه از تعلقات جناحی پاسخ داده ام و متاسفم که به جای تکیه بر اصول مدیریت علمی با اعمال مدیریتی ناکارامد و با برچسب ناچسب غیرقانونی بودن سرنوشت 1500 خانوار را به مخاطره انداخته اید.

 

از آن که امیدهای آنان را برباد می دهید هیچ ابایی ندارید و همزمان از تدبیر و امید دم می زنید، 2 سال پیش هنگامی که به مخاطرات و تهدیدات موجود در مسیر استخدام هزاران جوان می اندیشیدم خود را برای پذیرش هر هزینه ای مهیا کرده بودم و آنچه هرگز تصورش را نمی کردم این بود که روزی مدعیان تدبیر و امید  در مقابل استخدام جوانان این دیار صف  آرایی کنند و با تعلل و ایجاد خلل در فرایند آن تلاش کنند تا از این نمد برای خود کلاهی بسازند.

 

در پایان لازم است که اضافه کنم مایلم در جلسه ای که با حضور استاندار و نمایندگان محترم، اعضای محترم شورای شهر و جمعی از اساتید و نخبگان استان حتی در میان دوستان شما به مناظره ای جامع و کامل بر اساس شاخص و معیار ومحوریتی مشخص دست زنم تا با آوردن محک تجربه به میان هم عملکرد و توانایی خود را ظرف مدت 23 سال گذشته و خصوصا دوران تصدی در مدیریت منابع انسانی به اثبات رسانم و هم بساط بیداد بی پایه شما را با  برداشتن نقابتان برچینم؛ در غیر این صورت و با فرض تن ندادن به این پیشنهاد بر آن چه از پیش گفته ام صحت گذاشته و عملا ادامه همکاری و خدمت را از بنده سلب کرده اید لذا بدینوسیله استفای خود را از سمت مدیر کل مابع انسانی و تحول ادرای استانداری کردستان تقدیم می دارم.

 

لازم به گفتن است که سیده شهلا شالپوش از تاریخ 31شهریور 93 با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کُردستان به جای دکتر اسعد یوسفی منصوب شد.

 

در حکم انتصاب حسین فیروزی به سیده شهلا شالپوش آمده است:  امید است با اتکال به خداوند متعال وظایف محوله را زیر نظر اینجانب به نحو شایسته انجام دهید و با همکاری و همدلی سایر همکاران در پیشبرد اهداف محوله موفق و موید باشید.

 

گفتنی است که اسعد یوسفی فارغ التحصیل رشته حسابداری در مقطع دکتری است که قبل از انتصاب به عنوان مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان در تاریخ 5/1/1391 توسط علیرضا شهبازی استاندار وقت کُردستان، در سمت ذیحساب اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان فعالیت می کرد .

 

    شنبه 5 مهر 1393 | 14:36

    کد خبر : 2749

    منتشر کننده : ژ.ل

    داوطلب استخدامی پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 15:05

    4
    6

    درود بر شرف دکتر یوسفی که چهره واقعی دولتمردان به اصطلاح تدبیر وامید رو برملا ساخته.آفرین کردتودی که مطلب به این مهمی رو منتشر نمودی.هیچ خبرگزاری به دلیل وابسته بودن به این آقایان جرات انتشار این گونه مطالب رو نداره.درود...
    واقعا چرا در کردستان هیچ کس به فکر این جوانان بدبخت که 3 ساله چشم انتظار و دست به دعای این استخدامی ها هستند نیست!

    هیمن پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 15:09

    3
    5

    واقعا دکتر یوسفی به خاطر این جوانان استعفا دادی یا منافع خودت؟
    اگر این حرفایی که کردتودی گفته منظور واقعی شما این باشه واقعا به تمام معنا انسانی

    یاور پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 15:53

    2
    10

    سلاو درود بر شرف مردان بزرگی که دنیا را بر شرافت انسانی ترجیح ندادن. اقای فیروزی اگر منظور از تدبیر و امید انتساب اقوام و فامیل شماست. صد رحمت به دولت اقای احمدی نژاد

    کمال پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 15:57

    0
    4

    انشاء الله که خیر است. شاید لااقل ختم به خیر شود به نفع ما استخدامی های چشم به راه / یا خدا

    زی زی گولو پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 16:02

    0
    1

    این وسط وضعیت داوطلبان چی میشه!!!!!

    رضا پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 21:15

    0
    4

    از خبرگزاری مردمی و محبوب کردتودی برای انتشار این خبر تشکر میکنم

    آشنا پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 21:28

    1
    1

    ضمن عرض خسته نباشید به حناب یوسفی :
    بهتر بود این مباحث را اینچنین مطرح نمی فرمودند چراکه ارتباط بین یک ذیحساب ساده را با مدیریت مهم توسعه انسانی را بایستی از منتصبین ایشان پرسید دوم اینکه پا جای پای مدیر محترم توانمند قبلی که به افتخار بازنشستگی مفتخر شدند بسیار مشکل و طبیعتا در حد قد و قواره این بزرگوار نبود علی ایحال امیدواریم که خداوند بزرگوار همه ما را به راه راست و انصاف هدایت نماید

    داوطلب کارشناس ارشد اسبای بازی فروش پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 21:41

    1
    2

    با تشکر از خبر گزاری کرد تودی آفرین.......
    جناب آقای فیروزی بجای دنبال مدیر بومی وسقزی به فکراین بیکارها باش همه ایرانی هستیم

    بلاتكليف پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 21:43

    1
    0

    واقعا آقاي فيروزي چرا نميايد پاسخ بديد چرا استخدامي قانوني رو غير قانوني جلوه ميدهيد؟اين كار به غير از بازي با زندگي ١٥٠٠ جوان مظلوم چه ثمري دارد.در مصاحبه ١٨ شهريور فرموده بوديد كه تا ٣هفته ديگه اسامي اعلام ميشه،داره سه هفته ميشه پس كي الوعده وفا جناب؟

    خبرنگار پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 21:57

    2
    1

    آفرین به غیرتت ثابت کردی که پست و مقام برایت بی ارزش و فقط به فکر مردمی

    ارشاد باباخانی پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 22:17

    1
    1

    متاسفم که مردم مظلوم کردستان به بهانه حمایت از نیروی بومی چه جوری فریب فیروزی و امثالش را خورد.

    ف.کریمی پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 22:22

    1
    1

    چند تا از دوستان سقزی میگفتند فیروزی به اصطلاح اصلاح طلب از هرکسی بیشتر خودخواه و تمامیت خواه و انحصارگر است- مثل اینکه همینجوریه

    کیوان احمدیان پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 22:25

    1
    1

    درود بر دکتر یوسفی و شرم برای بدخواهان این همه جوان بیکار

    سام پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 22:41

    1
    1

    انسانهای بزرگ خود را وقف مردم وتاوان وبهای خدمت صادقانه را باید بپردازند واین را بدانیم اینان همان مشارکتی هایی هستند که در سالهای قبل داشتند تیشه به ریشه مردم ونظام می زدنند وبا منافقی بلا آمدند وحالا برای براندازی نظام به مانند گرگ در پوستین گوسفند هستند و با نا کارآمدی خود ودولت نا تدبیر ونا امید کننده در صدد حلقه آتشینی برای حفاظت از جایگاه خود هستند . پاینده باشی برادر خدوم وارزشی

    دانش پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 22:44

    1
    1

    اقای فیروزی چرا ‍پیشنهاد مناظره را قبول نمیکنید؟ شما به جای اینکه به فکر توسعه استان و گره گشایی از کار مردم باشید خود به گره تبدیل شده اید. شما هم در حال تشکیل باند و باند بازی خودتان هستید امثال شما باعث محرومیت هرچه بیشتر این استان و بیکاری روز افزون جوانان هستید

    دانش پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 22:46

    0
    1

    از ماست که بر ماست...

    ناظر پاسخ شنبه 5 مهر 1393 | 23:14

    0
    2

    جناب یوسفی، مجکم ترین دلیل برای برکناری شما همان انتصابت توسط شهبازی است.
    اخوی فکر کردی که خیلی مدیری با فقط به خاطر نزدیکی به علوی پست مدیر کلی در استانداری گرفتید.
    مجموعه دولت جدید زمانی موفق می شوند حداقل در پست های استانداری و سازمان های مهم بدون بررسی آقایان احمدی نژادی را بردان....
    اگه میشه در همین سایت تصویری از مدرک دکترایت رو برای مخاطبان ارائه کنید!! من فکر کنم شما هم در همان دانشگاه دکتر رحیمی تلمذ فرمودی و دکترا گرفتی!!!
    راستی اگه جرات می کنید تشریف ببرید اداره دارائی پست بگیرید

    یکی از داوطلبان پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 08:15

    1
    1

    درود بر مردانگی و متانت آقای دکتر یوسفی امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشد. بنده که در مصاحبه تخصصی با ایشان آشنا شدم از همون لحظه اول دریافتم هدف ایشان جز اتمام صحیح فرایند استخدامی و حق به حق دار رسیدن هدفی دیگر را دنبال نمی کند.آفرین و مرحبا بر این دلیر مرد کردستان.با تشکر از کرد تودی

    یک شهروند که قراراست در مصاحبه تخصصی جهاد کشاورزی شرکت کند پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 08:22

    0
    1

    درود بر مرد بزرگ، البته برای کسانی که خانم شالپوش قول همکاری در مصاحبه تخصصی را داده بودند بد نشد.خانم شالپوش لطفا" از سفارش کردن اقوام همکاران در مصاحبه تخصصی جدا" بپرهیزید.

    Hiva پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 09:15

    1
    1

    درود بر دکتر یوسفی ؛انسان بودن ماندن در این دنیای بی سامان چه دشوار است چه رنجی می کشد آنکس که انسان است .

    Hiva پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 09:17

    1
    2

    درود بر دکتر یوسفی ؛انسان بودن ماندن در این دنیای بی سامان چه دشوار است چه رنجی می کشد آنکس که انسان است .مایه افتخار مایی

    رسواگر پوپولیست پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 10:16

    0
    1

    جناب کرد تو دی لطفا نظر قبلی بنده رو هم بگذارید تا بی طرفی شما هویدا گردد بزودی مطالب زیبایی از شاهکار مدیریت نیروی انسانی استان جناب دکتر!یوسفی خواهم نوشت

    آشنای دوم پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 10:17

    1
    1

    من از محروم شدن کردستان از وجود جناب دکتر یوسفی و یوسفیها که در پرونده جز خدمت چیزی ندارند حقیقتا نگرانم و به عملکرد دولت تدبیر و امید در عزل و نصب مدیران استان اعتراض دارم چون تاکنون عمدتا مدیران صادق و زحمتکش را درو کرده اند و داس آقای روحانی در کردستان فقط پاک رانی کرده است.
    امیدوارم مردم را از تدبیر و امید دلزده نکنند.

    سنه پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 10:20

    0
    1

    حالا کاری به اینکه پشت پرده این استفا چی بوده، نداریم..مهم اینه که مسئولین کُردستان و ایران هم مانند دیگر کشورها یاد بگیرند، زمانی که در سمتی نمی توانند کاری انجام بدهند باید استعفا داده تا فرد لایق تری بتواند مشکلات آن حوزه را حل کند...

    یافتیان پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 10:47

    1
    0

    سلام
    روند تولید محتوای سایت کمی بهتر شده ولی خیلی تا مطلوب شدن فاصله دارد
    نکته بعد اینکه خیلی وقته از گفتنی است و لازم به ذکر است در مطالب و اخبار استفاده نمی شود.
    دراین مطلب امده لذا بهتره اصلاح شود.

    ناشناس پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 11:19

    1
    0

    در جواب سنه:
    لیقات افراد باید توسط دولت سنجیده شود و فرد برکنار یا ارتقا پیدا کنه. معمولا کسی به خاطر داشتن داشتن یا نداشتن لیاقتش، استعفا نمیده!

    احمد پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 11:21

    1
    1

    واقعا که برای این دولت متاسفم

    فیروز از دیواتدره پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 11:27

    1
    1

    آقای دکتر یوسفی تو رو سفیدی ،این نیز بگذرد ، باید دستان مردان پاک خدمتگزار را بوسید، نه اینکه دستشان را از خدمت کوتاه کرد ، آن هم به بهانه های مختلف کودکانه و احمقانه از قبیل جناح بندی و سلیقه و.... در کردستان باید به تخصص و خدمت افراد نگاه کرد نه اینکه او را استنطاق کنیم که به چه کسی رای داده ای،

    کردستانی پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 11:40

    1
    0

    اگراین آقای یوسفی کارامد می بود همانند استانهای دیگر در سال 91 مشکل استخدامها را حل می کرد نه اینکه ناتوانی خود را به پای دیگران بنویسد

    منصف پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 12:15

    1
    0

    من فکر میکنم حق خبرگزاری ایرنا بود این استعفا رو منتشر کنه چون دوستان د رسانه دولت زحمات زیادی را تخریب دولت متحمل می شون و حق بود این استعفا رو هم منتشر میکردند البته حاا هم دیر نشده و و انتظار داریم به نقل از کردتودی متن را منتشر کنند

    احمد پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 14:16

    1
    1

    واقعا جای تاسف است که اینگونه نیروهای بومی به حذف وتخریب همدیگر مشغولند آقای فیروزی میتوانستد بهترازین عمل کنند باهزینه کمتروفایده بیشتر الان هم بایدباخویشتن داری آب به آسیاب بدخواهان نریزیند من خبردارم آقای دکتر یوسفی یکی ازاعضای فعال کمپین استانداری آقای فیروزی بودند حیف است دوست به دشمن تبدیل کردن خسرانی جبران ناپذیراست

    داوطلب پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 17:12

    1
    1

    جناب آقای فیروزی فقط بایه حساب ساده میتوان دید که دراستانداری ودیگرادارات چندتا سقزی بهترین پست رادارند آیا حقشونه ویا......

    متحیر پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 17:20

    2
    1

    ضمن سپاس از دلیرمردان کردتودی که رسالت ژورنالیستی را بر منافع شخصی ترجیح دادند و روشنگری را پیشه گرفته اند.
    آقای فیروزی چه بسیار کسان تلاش کردند که شما استاندار شوید به امید این که چشیدن محرومیت های این استان توانسته باشد اندکی به فکر این مردم محرومیت زده به هر لحاظ باشید.
    آقای فیروزی کم نبودن کسانی که به مانند شما برای اثبات و خوش خدمتی در همان زمان برگزاری آزمون ها فریاد وا مصیبتا می کشیدند. آن روزها این مرد ایستاد و فقط به یک چیز آن هم سر کار رفتن این جوانان نا امید و از همه جا رانده فکر می کرد.
    حتی در صورت غیرقانونی بودن این آزمون ها اگر به جای شما یک مدیر اصفهانی حضور داشت، به هر قیمتی حق این جوونا رو می گرفت. این شرایطی است که استان های دیگر هم استفاده کردند چون غیرت و عرق دارند.
    به جای اینکه به عنوان فرصت به این قضیه نگاه کنید انگشت اتهام میزنید و به جای اینکه در صدد جذب اعتبار باشید نگران سهم استان های دیگر هستید.
    تا حال آنچه که دیده ایم ناتدبیری بوده و بس در جایی که خانم احمدی را که طی دوسال سریع به صورت قراردادی و سپس پیمانی تبدیل وضع شد و بلافاصله مدیرکل شد ابقا کردین. فرماندار را معاون دفتر فن آوری و آقای یوسفی را که دلسوز مردم بود برکنار کردین و جدیدترین دستاوردتان را نیز دیدیم. خانم شالپوش که بسیار سفارش کننده هستند را به سمت سرپرست انتخاب کردین.
    گناه و ظلم بزرگی مرتکب شدین. تاسف برای این استان

    جمال طلبان پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 19:01

    0
    1

    جناب آقای یوسفی
    شما بعد از جلسه تودیع و معارفه این نامه و گلایه ها را خدمت آقای فیروزی دادید چرا حالا عنوان آن را استعفا گذاشته ای ؟؟؟؟
    معمولا استعفا قیل از تودیع و معارفه است. و اگر بنا به استدلال خودتان قصد خدمت دارید این همه آسمان و ریسمان برای چیست ؟
    شما دکترا دارید و سوابق مدیریتی هر کجا از این خاک جای خدمت به انسان هاست که شما جایگاه آنرا والا می دانی ...ولی در ادبیات شما بیشتر نگرانی میز و پست و مقام دیده می شود

    شهروند د2 پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 20:32

    0
    2

    من در جریان مصاحبه ها با آقای دکتر یوسفی آشنا شدم و هیچ آشنایی دیگری ندارم فقط شرافتمندی و توصیه به رسیدن حق به حقدار، چیزی بود که از ایشان دیدم . در مصاحبه ها تا جایی که به مصاحبه کنندگان مربوط بود خداوکیلی سفارش مدیران کل ادارت هم نادیده گرفته می شد و این صرفا به همت آقای یوسفی ممکن شد. انسان به تمام معنا صادق و شریفی هستند. این را هم اضافه کنم که شخصا خودم از اعضای ستاد آقای روحانی بودم و به عنوان دوست آقای فیروزی برای این رفتارهایش متاسفم.

    سنه پاسخ یکشنبه 6 مهر 1393 | 23:51

    0
    1

    سنه در جواب ناشناس: ببین دوست عزیز اولا دولت هیچ وقت اینکار رو نمی کنه چون وجهش خراب می شه..اگر نمی دونی بدون که تو کشورهای اروپایی خود افراد وقتی می بینن نمی تونن مفید باشن برای اعلام حسن نیت کنار میرن...البته که ایران نمی رن چون منافع داخلشه و رابطه ها رو میشه

    خیرخواه پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 06:10

    0
    1

    دکتر اسعد یوسفی وآقای فیروزی را از نزدیک می شناسم.هردو افرادی توانمند وازخانوادهای اصیل کردستانی هستندهر دومتدین و دوست دار این مرز وبوم.ولی کاش آقای فیروزی قدری سنجیده تر عمل می کردند حداقل در حدفخری کرمانشاهی؛ برای او که یک نخبه ی علمی شناخته شده هستند احترام واهمیت قاءل می شدند.تغییر به جا د رمدیریت استان آری اما حذف نا بجا عوارض جبران ناپذیر ی به دنبال دارد. البته برای دل جویی و جبران هنوز دیر نشده است.

    کُردتودی پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 08:58

    1
    0

    قابل توجه مخاطبین کُردتودی:
    برای خبر مزبور نظرات مختلفی آمده است که از پشت پرده جریانات خاص صحبت می کند و در برخی موارد شخصیت بعضی از افراد را زیرسوال برده است که قادر به درج آن نیستیم لذا خواهشمندیم از درج نظراتی که حریم خصوصی افراد را خدشه دار می کند پرهیز کنید.
    باتشکر مدیرمسؤول سایت کُردتودی.

    کامران اسدی پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 09:57

    1
    0

    با تشکر از کردتودی،مطبوعات و سایتهای خبری باید در جهت خدمت بی منت به مردم و شفاف سازی همچون کردتودی بکوشند تا کسی مورد تعدی، بی مهری و .... قرار نگیرد.

    علی م پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 10:15

    0
    2

    متحیرم چرا کامنت هایی که در دفاع از فیروزی ست منتشر نمیکنید...

    بلاتكليف پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 12:30

    2
    0

    آقاي فيروزي بهتر نيست جواب ١٥٠٠خانواده منتظر و چشم به راه رو بديد؟شما ميدونيد كه ما و خانواده هايمان چه استرسي را تحمل ميكنيم،در اين شرايطي كه با هزاران زحمت و به دور از هر گونه پارتي بازي به اين مرحله رسيديم حالا بهتر نيست شما به جاي اينكه هر روز تن ما رو بلرزونيد كمك حال ما باشيد تا شايد چند نفر غريبه به اين مرز و بوم جاي ما رو نگيرند؟

    جمال پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 12:56

    0
    0

    کردتودی. امیدوارم این اقدام شمابی غرض بوده باشد ودر مورد همه موارد مشابه که برای غیر بومی ها اتفاق می افته همین رسالت ژورنالیستی را به پیش ببری .

    یا حق پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 14:16

    1
    1

    بالاخره معنی شایسته سالاری را فهمیدیم لیسانس محیطزیست برای استانداری ومعاونت شایسته ومدرس منابع انسانی غیرشایسته!!!!!

    یاهو پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 14:29

    1
    0

    بایددرجواب آشنا بگویم آن مدیر قدر!!که اشاره کردی لیسانس عتوم اجتماعی داشت وترمز همه کارها قطعا اگرایشان میماند با آن تفکروهمراهی با اعوانش استان روی استخدامی بخودنمیدید این اصراروریسک دکتریوسفی بود که 1500جوان تحصیلکرده بیکار استخدامشان قطعی شده وآقای فیروزی شایدنمیخواست این افتخارنصیب دکتریوسفی شود

    کاکه پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 14:39

    0
    1

    کاش کردتودی این اصرارپشت پرده را افشا میکردتا ببینیم آقای یوسفی وجه المصالحه یامعامله چه کسی یاجریانی قرارگرفت وتعجبم از آقای استانداراست که این هزینه ها باید پرداخت کند

    احمد پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 15:40

    1
    0

    چه می شود کرد . معلوم نیست کی راست میگوید.

    آشنا پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 19:36

    0
    1

    کر دتودی جان نترس، رسانه دموکراتیک یعنی همین. همیشه اینطورخبرها به ضرر یکی و نفع دیگری تمام می شود. به یکی خوش می آید و دیگری ترش... اگر همه اش سکوت اختیار شود آیا آنوقت مشکلات حل می شود؟ پس کی باید حرف زد وگفت؟ آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. بی گناه را باید کمک کرد و هنجار را باید شکست. این عقده ها اگر در دلها انباشته شود عاقبت مثل بمبی منفجر می شود. آنوقت باید چه کار کرد؟ برادران انشاءالله که کمی منطقی باشیم و عاقلانه بیندیشیم. لذا این همان جامعه مدنی و آزادی بیان و ژورنالیستی است.

    دوست پاسخ دوشنبه 7 مهر 1393 | 19:43

    1
    0

    جناب آقای یوسفی شخصیت شماازنظرخیلی ازدوستان شخصیت محترمی بود .اما بانگارش هدفمند به اصطلاح استعفای افشاگرانه خود ،ثابت کردی که هدفت خدمت صادقانه نبوده بلکه همانتفکروخدمت احمدی نژادان بوده که جای تاسف دارد

    احمد پاسخ سه شنبه 8 مهر 1393 | 07:57

    0
    1

    اقای یوسفی
    معلوم است از جایی بهت خط و نشون دادند یا دلت برای پست تنگ شده بذار شهبازی برگرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    صادق پاسخ سه شنبه 8 مهر 1393 | 09:26

    1
    0

    با سلام و احترام
    باید از زحمات و تلاشهای آقای دکتر یوسفی به نحو احسن و شایسته تقدیر شود. آقای دکتر آنشالاه در جای دیگر خدمت به این مردم محروم مثل قبل موفق و مویید باشید انشالاه خداوند متعال شما را اجر دهد من از نزدیک دیدم شما چقدر تلاش می کردید. من به نوبه خودم به عنوان یکی از شرکت کنندگان آزمون دست شما را می بوسم و به شما خسته نباشید می گویم.

    امید پاسخ سه شنبه 8 مهر 1393 | 09:58

    0
    1

    سلام جناب آقای یوسفی فلسفه وجودی ما خدمت کردن به مردم است اما اینها به دنبال فامیلهاونزدیکان خودشان هستند نه به فکر مردم ،مردمی بودن یعنی شهبازی استاندار کردستان

    شفیعی از سقز پاسخ سه شنبه 8 مهر 1393 | 12:51

    1
    0

    با این تسویه حسابها را کنار بگذارید سرنوشت این جوانن را چاره ای بیندیشید اکثر ادارات دعوت بمصاحبه کردن اما یه سری نه دولت هم اعلام کرده نها که کار مصاحبه و گزینش شان تمام شود اسفند سر کار هستند تو رو خدا کاری کنید این ادارات که ادعا می کنند بودجه نداریم و می ترسیم بمصاحبه دعوت کنیم بعداً مشکلاتی برایمان پیش می آید و داوطلبان مدعی می شوند کاری بکینید از جمله سازمان صنعت و معدن و میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی

    x پاسخ سه شنبه 8 مهر 1393 | 13:39

    1
    0

    سلام خسته نباشي دكتر نوشته هايت را خواندم خوب مي شناسمت واين نوشته برايم عجيب نبود زيبا بود وقتي نظريات زير را خواندم به جرات ميتوانم بگويم كه چه كسي آنها رانوشته دوست ودشمنانت را راحت با اسم مي شناسم مگر چند نفر مثل تو وجود دارد يادت مي آيد روزي كه دور هم بوديم گفتم اوضاع چطور است گفتي از آن پايين پايين ها شروع كردم تا به اينجا رسيدم و متوجه شدم همه اش كشك است نمي شود كاري كرد يعني نمي گذارند كاري كرد . استعفايت برايم عجيب نبود استاد عزيزم تو مثل باراني ؛ خود رحمتي مگر نمي داني در اين سرزمين سال هاست كه خشكسالي است و با يك باران نمي شود اين سرزمين را سر سبز كرد من مي دانم ما عاشق اين سر زمينيم وكار عاشق سوختن است چه در اينجا و چه در هرجا سالم موفق و سرفراز باشي

    اخلاق مدار پاسخ سه شنبه 8 مهر 1393 | 21:25

    2
    1

    جناب آقای دکتر یوسفی با اخلاق
    استعفا با برکناری تفاوت دارد جانم . مگر جنابعالی قبل از برکناری هم مسئول مستقیم استخدامی ها نبودید؟ پس چرا حالا که برکنار شدی سنگ جوانان کردستان را بر سینه می زنی؟ آیا قبل از این مانند بسیاری از همکارانتان در استانهای دیگر شما هم نمی تونستید کار را پیگیری کنید ؟ فکر می کنم این نوع نوشتار تنها برای بازگشت به قدرت است نه حمایت از حق جوانان . باور کنید مردم می فهمند و درک می کنند و گول این شیطنت ها را نمی خورند . ظاهرا در موارد بسیاری در زمان مدیر کلی جنابعالی حقوق جوانان ضایع شده است و افراد وابسته به جریان فکری شما و در مواردی وابستگان خانوادگی به ناحق بر مسند های دولتی تکیه داده بودند . قبول کنید تنها شما معیار و شاخص شایسته سالاری نیستید.

    یک داوطلب نا امید پاسخ چهارشنبه 9 مهر 1393 | 09:46

    0
    1

    جناب دکتر یوسفی شما پاداش دلسوزی خود را با نظراتی که مردم داده اند گرفته اید بنده دلم به حال مردم محروم کردستان می سوزد که هر از چند صباحی با شعارهای تو خالی عده ای آنها را بر مناصب استان قرار می دهند و اینان به جای خدمت واقعی به مردم استان صرفا با فرصت طلبی به فکر دوستان و همکیشان و هم خطی های خود هستند. این جماعت که دم از قانون و تدبیر می زنند ببینید چقدر بی تدبیری و بی قانونی در کارشان هست. کجای دنیا سراغ دارید برای پست بخشداری از بازنشسته استفاده کنند !!آنهم در کشوری با اینهمه فارغ التحصیل جوان و نخبه در کجای عالم حتی در کدام استان خبر دارید که یک نفر را از بخش خصوصی بیاورند با او قراردادی امضا بکنند و مدیرکل یک دستگاه عریض و طویل و مهم بکنند!!! وای به حال و روز مردم ستمکش کردستان که به چه کسانی امید بسته اند. نمیدانم دستگاههای عریض و طویل نظارتی در کردستان چکار می کنند که آقایان اینهمه بی قانونی انجام میدهند و آنها کاری نمی کنند و جلوشان را نمی گیرند!!!

    منصف پاسخ چهارشنبه 9 مهر 1393 | 10:53

    0
    1

    چرا ابن حرف و حدیث ها
    بعد از استعفا یا بر کناری ؟! ایا این است \" گوشه نان آزادگی شکستن \" ؟!

    بیطرف پاسخ چهارشنبه 9 مهر 1393 | 11:01

    0
    1

    جناب آقای یوسفی آیا آن زمان که به قول خود در کمپین استاندار سازی ایشان بودید وی را نمی شناختید، چگونه شد یک شبه ره صد ساله پیمودید و تمام خصائل منفی ایشان را برملا نمودید.امیدوارم در بازی دیگران ابزار رسیدن به هدف نشده باشید یا برای رسیدن به اهداف عالیه اینگونه بی انصافانه نقاد نشده باشید.خداوند همه را به راه راست هدایت نماید.موفق و موید باشید.

    کارمند استانداری پاسخ چهارشنبه 9 مهر 1393 | 18:15

    0
    5

    من بیش از هر چیزی از وضعی که برای استان پیش امده متاسفم و خدارا شکر میکنم که رییس جمهور محترم در دام تبلیغات پوچ و پوشالین تعداد محدودی از اعضای ستادشان قرار نگرفت و آقای فیروزی را استاندار نکرد . چرا که به قول معروف گذشت زمان همه چیز را روشن میکند . آقای فیروزی بجز یک دوره کوتاه فرمانداری ناموفق بقیه عمرش معلم بوده و قابل پیش بینی بود که معاونت استانداری کار او نیست ودر توان مدیریتی ایشان نیست وبه خوبی بر همگان روشن شد که رای بالای آقای روحانی در انتخابات هیچ ربطی به ستاد یا رییس ستاد ندارد . آقای فیروزی اگر جرات دارد نه برای مجلس بلکه برای شورای شهر کاندید شود تا بر همگان معلوم شود چقم1در محبوب است !!! هنوز هم دیر نیست . جناب استاندار نگذارید بیش ازاین آقای فیروزی با جناحبازی و عوامفریبی باعث تخریب بیشتر استان شود ! شما که استاندار باتجربه ای هستید

    پسر عمو سقز پاسخ چهارشنبه 9 مهر 1393 | 21:09

    0
    1

    پسر عموجان خيلي ناراحت شدم واقعا اين كار شما واقعا انساني بود و ما چه انتظاري از شما داشتيم به يادتيم .

    شهروند پاسخ شنبه 12 مهر 1393 | 10:41

    1
    1

    جناب آقای فیروزی
    این استان به اندازه کافی محروم هست و جوانان این استان از فرط بیکاری دارن به هزار راه بیراهه میرن استعفا یا عزل رو می ذاشتین بعد از روشن شدن تکلیف جوانان کردستانی
    اگر واقعا\" دلسوز مردم کردستان بودید حتی اگر با آقای یوسفی هم مخالف بودید بعد از مشخص شدن تکلیف این جونا این کار رو می کردین
    شما باید تو اون دنیا جوابگوی این جونا و خونواده هاشون باشین

    بیطرف پاسخ شنبه 12 مهر 1393 | 10:55

    0
    1

    باسلام
    نظرات همه رو خوندم
    راستش من زیاد دکتر یوسفی رو نمی شناسم اما می دونم ایشون از خانواده اصیل و با شرافتی هستن و من با مرحوم پدرشون ارتباط بسیار نزدیکی داشتم همیشه می گفت به بچه هام درست زندگی کردن رو یاد دادم و اینکه هیچوقت حق هیچکی رو پایمال نکنن حتی اگه به ضرر خودشونم تموم شه
    پس خواهش می کنم اگه نظری می نویسین صادقانه باشه نه از روی کینه

    ناصح از سقز پاسخ یکشنبه 13 مهر 1393 | 21:48

    0
    1

    فقط میگویم درود بر شرفتان درود بر انسانیتتان جناب دکتر یوسفی واقعا اگر سایر دولتمردان ما هم چون شما بودند اوضاع ما اینچنین نبود ای مردم شما خود بیندیشید و برای لحظه ای خود را جای این بزرگوار بگذارید آیا میتوانستید همچنین اقدام بزرگوارانه ای انجام دهید؟ متحیرم بعضی ازدوستان به اقدام جناب دکتر یوسفی شک دارند لطفا به جای پیام مخالف نوشتن سعی کنند مناظره انجام شود تا عظمت دکتر یوسفی برایشان ثابت گردد. بخاطر عقده های شخصی قضاوت نکنید.

    ندیمی از کامیاران پاسخ چهارشنبه 16 مهر 1393 | 12:13

    0
    1

    درود بر شرف ، صداقت و شهامت دکتر یوسفی . امیدوارم خداوند رحمان حافظ ایشان در دنیا و آخرت باشد . ایشان بخاطر دلسوزی و شجاعتی که داشتند دنیارا به آخرت نفروختند و اینچنین میز بی بقای دنیوی را رها کردند .
    ضمنا" انتظارات مردم کردستان از آقای فیروزی بیش از اینها بود امیدوارم آقای فیروزی بدانند که دارند چکار می کنند و با ریسمان دشمنان دوست نمایش به چاه نروند

    کارمند دارائی پاسخ شنبه 19 مهر 1393 | 00:02

    1
    0

    آقای یوسقی بخیال استانداری به باوان خوش آمدی این نشد یکی دیگه بلاه خره یکی میاد سراخت

    واقع بین پاسخ چهارشنبه 23 مهر 1393 | 10:12

    0
    0

    بزرگواران کردکوی بعضی واقعیتهارو نمی نویسیددیروز مامطلب نوشتیم اما حذف کرده بودید. زیاد تعریف وتمجیداز یوسفی نکنید چون چرب زبانی کار مردم را راه نمی اندازد

    شهروند پاسخ چهارشنبه 23 مهر 1393 | 13:02

    0
    4

    یوسفی هم آنقدر که شماها بزرگش کردید صادق نبود

    یک شرکت کننده در آزمون پاسخ چهارشنبه 23 مهر 1393 | 13:19

    0
    1

    من با چشم خودم دیدم هر که پیش یوسفی می رفت جهت سؤال در مورد آزمون با اشاره چشم وابرو قول قبولی را به اومیداد ولی بعدش داوطلب اصلاً اسمش هم حتی جزو قبولی ها نبود

    شهروند پاسخ چهارشنبه 23 مهر 1393 | 13:23

    1
    0

    کرد تودی خودتون طرفدار یوسفی نیستیت که بعضی هارو حذف میکنید

    آشنا پاسخ پنجشنبه 24 مهر 1393 | 10:19

    0
    0

    افرادی نوشته اند یوسفی بانی این استخدامی بوده مگر او چکاره بوده که دستور جذب بده مگر ردیف استخدامی و تأمین اعتبار به دست اوست به نظر میاد همه این مطالب خانواده و یا شاگردانی می نویسند که نمره خوبی دریافت کرده اند آیا میدانید لیسانسش راکجا گرفته وفوق لیسانسش را در عرض 9سال به پایان رسانده چرا احساسی فکر می کنیدخیالتون راحت به جان خودم وبه خدا قسم طرفدار فیروزی وامثال فیروزی هم نیستم ولی زیاد تأمل کنیدو مطمئن باشید آزمونها چه در آموزش وپرورش وچه در استانداری دارای مشکلات زیادی بوده و اجحاف و تپبعیض واضح و روشن ست

    شخصی که از 20سال قبل آزمونها را رصد کرده ام پاسخ پنجشنبه 24 مهر 1393 | 12:42

    0
    4

    کردکوی عزیز این توهین به کسی نیست لازم هست درج کنی من چیزی میگم حتی اگر به خودم هم باشه (ای لعنت بر کسانی که آزمون میگیرند وبعدش در مراحل آزمون به کسانی که فامیل واقوام واز دوستان خودشان هستند کمک و قبول می کنند باز لعنت بر خود وخانواده کثیفشان ) حداقل مردم را سر کار نزارند همان روز اول کار نزدیکان خودشان را درست کنند لعنت بر برگزار کنندگان تمام آزمونهایی که در استان کردستان دارای ایراد واشکال بوده از اول تاکنون

    کسی که از 20سال قبل با آقای یوسفی آشنائی دارم پاسخ پنجشنبه 1 آبان 1393 | 08:18

    2
    2

    لطفاً برای روشن شدن اذهان و صحیح بودن نوشته هایتان بنویسید که لیسانسش را در کدام شهر اخذ کرده است و فوق لیسانسش را چه سالی شروع و چه سالی به پایان رسانده ،ضمناً چون نوشته بودید دکتری حسابداری هم هست اشتباه نوشتید اولاً دکتری نیست و ثانیاً برای اثبات ادعای خودتان که نوشته اید لطف کنید تصویر مدرک دکتری را روی سایت بگذارید

    ناشناس دوشنبه 19 آبان 1393 | 22:16

    درست میفرمایند

    یکی از اقوام دکتر اسعد یوسفی پاسخ دوشنبه 12 آبان 1393 | 12:34

    2
    4

    درود بر شرف دکتر فیروزی
    دکتر فیروزی بهترین تصمیم را گرفتن، آخه یارو .... خودش سنندجی نیست ، اومده دم از استخدام بومی میزنه،بگو مرد حسابی اصلا میدونی بومی یعنی چی؟؟؟؟!!!! تو خودت غیر بومی ای،فدات شم کم استاد و معلم بودنتم به رخ دیگران بکش که خدایی چیزی از علم بلد نیستی، خدا رو شکر که عزلت کردن،دروود بر شرف دکتر فیروزی

    هرکی دوشنبه 12 آبان 1393 | 13:01

    این که دکتر نبود

    شهروند پاسخ پنجشنبه 15 آبان 1393 | 13:18

    0
    2

    آزمونهای استخدامی انسان های با اخلاق و خداترس وحلال زاده می خواد نه کسانی که در طول عمرشان نون حلال تو شکمشون نرفته

    یک سقزی پاسخ پنجشنبه 22 آبان 1393 | 11:26

    1
    0

    درود بر مرد بزرگ و ارجمند استاد ادب جناب یوسفی >من چند بار آقای یوسفی را ملاقات کرده ام واقعا انسان متخصصی در حوزه مدیریت هستند.

    شهروند پاسخ چهارشنبه 28 آبان 1393 | 13:01

    0
    2

    یه جوری میگن مرد بزرگ وارجمند انگار بوعلی سینا بوده وگلی به سر این مردم بدبخت وخام زده استاد ادب سعدی بود نه یوسفی

    شهروند پاسخ چهارشنبه 28 آبان 1393 | 13:09

    0
    2

    کردتودی توهم خیلی نامردی بعضی حقایق را نمی نویسید

    آشنا پاسخ چهارشنبه 5 آذر 1393 | 12:42

    0
    0

    راستی میگن شالپوش مدیر کل شده به به به به به به بع

    کردستانی پاسخ چهارشنبه 5 آذر 1393 | 20:40

    0
    1

    حکمی که به شالپوش داده اند بنویسید از طرف استاندار بوده یا جا های دیگه چون خنده داره این که توهین نیست مدیر محترم کرد تودی ثبت کن خوا غضبتان لی بگره

    پاسخ مدیریت :
    در پی ارسال کامنت های فراوان از سوی خوانندگان محترم، به اطلاع می رساند؛ سایت خبری کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا به اشخاص حقیقی یا حقوقی است، و یا به نوعی دخالت در مسائل خانوادگی و یا مطرح کردن اتهاماتی که بدون سند و غیر قابل اثبات است و با آبروی فرد بازی می کند و یا از کلمات ناشایست و به دور از نزاکت می باشد را منتشر نمی کند.
    از خوانندگان کُردتودی خواهشمندیم نظرات ارسالی خود را با توجه به موازین اخلاقی و انسانی ارسال نمایند. با تشکر، مدیریت کردتودی

    حمید از سنندج پاسخ یکشنبه 9 آذر 1393 | 11:27

    0
    1

    قبول دارم حرف آقای کردستانی راجماعتی در این استان به منصب میرسند خیلی مایه تعجب وتأسفه

    یک شهروند سنندجی پاسخ یکشنبه 9 آذر 1393 | 13:52

    1
    1

    خدایی آقای فیروزی راهش را درست رفت وبعدها بخاطر پست رنگ عوض نکرد وانسان منطقی وعادلی است اما افرادی به مجوعه ها اضافه می کنند کارهای خوب انسان های درست هم زیر سؤال میره

    طاها از سنندج پاسخ دوشنبه 17 آذر 1393 | 14:08

    1
    1

    حرف شهروند سنندجی قبول آقای معاون مرد خوبیه اما یک مرد با تجربه تو استان نبود برای مدیر کل توسعه منابع

    یک محقق پاسخ سه شنبه 18 آذر 1393 | 11:16

    0
    1

    در زمان آقای شهبازی شکایات زیادی علیه توسعه منابع و تخلفاتشان و حتی خلق وخوی آنان می شد اگر مستندات می خواهید به بازرسی استانداری مراجعه کنید و بدون بررسی چون از جاهای حمایت می شدند بایگانی می شد پس دولت جدید نمی بایست از آن باند ها را جاهای حساس قرار میداد ولی باز رابطه ها برقرار است و فقط مردم ضعیف مورد ظلم قرار میگیرند

    آزمون داده بد شانس!!! پاسخ سه شنبه 18 آذر 1393 | 12:25

    0
    0

    سلام . خوشحال از اینکه آزمون استخدامی استانداری اداره راه و شهرسازی ( کارشناس شهرسازی و معماری)شرکت کردم به امید خاتمه بیکاری و دربدری,آزمون عمومی را جواب دادیم و دفترچه سوالات عمومی را تحویل دادیم به امید آزمون تخصصی نشستیم که سوالات تخصصی را آوردند و از بدشانسی روی دفترچه آزمون کارشناس مهندسی راه و ساختمان را آوردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همه داوطلبان تعجب کردیم و 10 دقیقه جواب ندادیم و منتظر شدیم که داستان چیه گفتند از تهران این دفترچه رو فرستادند ما برگزار کننده هستیم یا جواب بدید یا تحویل بدید!!!!!! ولی برای خانم ها دفترچه درست تحویل داده شد آزمون کارشناس شهرسازی و معماری. این شد داستان آزمون دادن من فارغ التحصیل بیکار که مجبور شدم دوباره آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش شرکت کنم بازم بدبختی الان مشغول کارشناسی ارشد پیام نورم با شهریه سنگین برای من بیکار ! کی از دست درس خواندن و بیکاری نجات پیدا کنم و بریم سر یه کاری... به امید آینده و برگزار کنندگان آزمون که برای استخدامی 1000 رشته رو میارند برای 6 نفر در یک دستگاه.

    یه شرکت کننده در آزمون پاسخ سه شنبه 18 آذر 1393 | 14:43

    0
    0

    به قرآن این آزمون داده بدشانس درست گفته چون آنقدر بی نظمی تو آزمون بود که نپرس 10دقیقه چی بنده خدا بیش از نیم ساعت همه منتظر بودیم تا اصلاح کردند اصل مطلب چیز دیگه بود افرادی که از نزدیکان برگزار کنندگان شرکت کرده بودن آنها مد نظر بودند من و شما مهم نبودیم سؤال اشتباه باشه یا ..... خداوند ظالمان را رسوا ونیست و نابود کنه ما که امید داریم

    کارمند پاسخ پنجشنبه 27 آذر 1393 | 13:26

    0
    3

    کرد تودی موارد ش را نمی نویسی شما دروغگو ترینی چون هیچکام از موارد با حیثیت را زیر سؤال نمی برد پس تو هم از قشر خاصی حمایت می کنی این خانم در آزمون واقعاً سالم عمل نکرد

    یاسین پاسخ چهارشنبه 3 دی 1393 | 22:38

    2
    1

    خداوند ریشه تمام خائنین روبرملاسازه که به خاطر پست مقام چه کارهایی که نمی کنند.زیباست آیه قران کریم روزی فرامی رسد چهره تمام انسانهای پلید ودیو صفت نمایان خواهد شد که الحق نماد این آیه شریفه است.

    بی طرف پاسخ یکشنبه 7 دی 1393 | 13:42

    0
    1

    یاسین جان نترس خدا بر ملا کرده شما خبر نداری که مدیران و بانیان آزمون هر روز مشخص میشه که برای فرزندان کارمند خودشون چه کلک های که نزدندوحتی روشن شده که شوهر فلانی در شرکت بابای داوطلب مشغول بکار بوده و به خاطر همین چه کمکهای در سال90و91 وحال نیز به فرزندش نکرده ند.

    بدشانس کردستانی پاسخ چهارشنبه 27 خرداد 1394 | 23:08

    0
    5

    درودبه شرفت دکتر یوسفی خیلی مردی.

    زانیار پاسخ پنجشنبه 5 شهریور 1394 | 16:40

    1
    1

    جناب دکتر یوسفی امروز که همه چیز روشن شدشخصیت واقعی شما برای جوانانی که سنگشان را به سینه میزنیدمعلوم شد

    حیدر پاسخ شنبه 14 شهریور 1394 | 23:22

    0
    7

    فقط میدانم که آن خانم .............که بجای ............ آمد متاسفانه بسیار دروغگو و متظاهر است و قسم بخدا با همکاری معاونش چاووشی حق های زیادی در مصاحبه های استانداری ضایع کردند و واقعا باپارتی بازی هاشون حق خوری ها و ظلم ها کردند.

    کاوه چوپانی پاسخ جمعه 20 آذر 1394 | 19:56

    0
    4

    درود بر شرف دکتر یوسفی... امیدوارم اهدافت به تحقق بیونده

    کردتودی نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند.
    لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    نام *
     

    کد امنیتی Captcha image
     
       

    ADS

    ADS

    ADS

    ADS

    ADS

     

    کُردتودی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید